Σήμερα, 3 Δεκεμβρίου 2024, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, παίξαμε παντομίμα για να μπούμε στη θέση ανθρώπων που δεν μπορούν να μιλήσουν. Μέσα από αυτό το παιχνίδι, ανακαλύψαμε πόσο σημαντική είναι η έκφραση και η δημιουργικότητα, καθώς προσπαθήσαμε να επικοινωνήσουμε χωρίς λόγια. Μαντέψαμε διάφορα πράγματα, γελάσαμε, αλλά κυρίως καταλάβαμε πόσο αξίζει να βρούμε τρόπους να γίνουμε πιο συμπεριληπτικοί και να δείχνουμε κατανόηση. Ευχαριστούμε πολύ την ψυχολόγο του σχολείου μας κα Βασιλική Μάντη που συντόνισε τη σημερινή μας δραστηριότητα.
“Like στην αλήθεια! Block στο ψέμα! ” Δράση με τη Ζωσιμαία Βιβλιοθήκη Ιωαννίνων
Σήμερα συνδεθήκαμε διαδικτυακά με την Ζωσιμαία Βιβλιοθήκη στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και διαβάσαμε το βιβλίο: «Η μέρα που τελείωσε το παγωτό» του Αντώνη Ζαρίντα των εκδόσεων Ελληνοεκδοτική. Μέσα από αυτό ήρθαμε σε επαφή με το θέμα των ψευδών ειδήσεων (fakenews), της παραπληροφόρησης και γενικότερα της ασφάλειας στο διαδίκτυο. Αφού διαβάσαμε το βιβλίο ασχοληθήκαμε με εκπαιδευτικά παιχνίδια σχετικά με το θέμα της παραπλροφόρησης από την τηλεόραση και το διαδίκτυο και ανιχνεύσαμε τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να προστατευθούμε από τη διασπορά ψευδών ειδήσεων. Επίσης συνδέσαμε το μάθημα των μαθηματικών με το θέμα και λύσαμε προβλήματα πολλαπλασιασμού εμπνευσμένα από την ιστορία του βιβλίου.
Συμμετοχή των μαθητών/τριών στην εκδήλωση μνήμης των Ηπειρωτών Ευεργετών
Δείτε τη συμμετοχή των μαθητών/τριών της Δ΄τάξης του σχολείου μας στην εκδήλωση που έλαβε χώρα στο κτήριο όπου στεγάζεται η υπηρεσία των ΓΑΚ στις 8 Νοεμβρίου 2024.
Ο φίλος μου…κι εγώ ( My Buddy and Me!)
My Buddy and me …Ο φίλος μου κι εγώ…
Μια καινοτόμα δράση από τους μαθητές της Α και Δ΄τάξης.
Σήμερα ξεκινήσαμε τη συνεργασία μας με τους μαθητές και τις μαθήτριες της Α΄ τάξης του σχολείου
μας με σκοπό να τους γνωρίσουμε καλύτερα, εφόσον είναι οι νέοι μαθητές/τριες του σχολείου μας .
Επιπλέον θα πραγματοποιήσουμε μαζί δράσεις φιλαναγνωσίας ώστε να μάθουμε να αγαπάμε το
διάβασμα.
Τα προγράμματα Buddy περιλαμβάνουν τη συνεργασία μεταξύ μεγαλύτερων και μικρότερων
μαθητών/τριων. Μαθητές/τριες από ανώτερες τάξεις αναλαμβάνουν ρόλο υποστήριξης, διαβάζοντας
ή συμμετέχοντας σε δραστηριότητες με μικρότερους μαθητές. Αυτά τα προγράμματα προωθούν
δεξιότητες όπως η συνεργασία, η ακρόαση, και η αλληλοβοήθεια. Τα μικρότερα παιδιά εκτιμούν την
προσωπική προσοχή που λαμβάνουν, ενώ οι μεγαλύτεροι μαθητές αισθάνονται μοναδικοί και
χρήσιμοι για τη βοήθεια που προσφέρουν.
Τα προγράμματα μπορούν να περιλαμβάνουν συναντήσεις εβδομαδιαίες, δεκαπενθήμερες ή
μηνιαίες, με διάρκεια 30-40 λεπτών. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι μαθητές παρακολουθούν ο ένας τον
άλλον κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων ή σε εκδηλώσεις, ενισχύοντας τη σχέση τους. Οι
δραστηριότητες κυμαίνονται από την ανάγνωση και τη συγγραφή ιστοριών, μέχρι καλλιτεχνικά και
επιστημονικά projects.
Τα προγράμματα Buddy συμβάλλουν στη βελτίωση των κοινωνικών και ακαδημαϊκών δεξιοτήτων
και προάγουν ένα θετικό σχολικό περιβάλλον. Οι μαθητές που συμμετέχουν συχνά αναπτύσσουν
φιλίες και δεξιότητες καθοδήγησης, ενισχύοντας την αυτοπεποίθησή τους. Τα προγράμματα είναι
ευέλικτα και προσαρμόζονται ανάλογα με τις ανάγκες των συμμετεχόντων.
Οι φωτογραφίες της δράσης έχουν αναρτηθεί στη σελίδα “Κοίτα τι κάναμε” που είναι προστατευμένη με κωδικό.
Συγχαρητήρια!!!
Πολλά πολλά συγχαρητήρια, αγαπημένα μου παιδιά!!! Μπορεί να κουραστηκαμε αλλά πιστεύω πως άξιζε τον κόπο…Εύχομαι να είστε πάντα τόσο εργατικοί, δημιουργικοί και μέσα από συνεχή προσπάθεια να προοδεύετε.
ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΡΙΑΝΗ ΓΙΟΡΤΗ
Αγαπημένα μου παιδιά, σας παρακαλώ να θυμηθείτε αύριο να έχετε μαζί σας το μεταλλόφωνό σας (όσοι παίζετε) και το πράσινο ντοσιέ με τα κείμενα και τα τραγούδια σας.
Καλή επιτυχία για την αυριανή γιορτούλα μας !
“Ένα κομμάτι ουράνιο τόξο”
Οι μαθητές της Δ΄τάξης του σχολείου μας μαζί με τους μαθητές του 4ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας (10 Οκτωβρίου 2024) συμμετείχαν σε θεατροπαιδαγωγικό εργαστήριο με τίτλο “Ένα κομμάτι ουράνιο τόξο”.
Βασικός στόχος ήταν οι μαθητές να εμψυχωθούν και να εκφραστούν μέσα από συναισθήματα συνύπαρξης και συνεργασίας, κομμάτι βασικό για την ανθρώπινη επικοινωνία, την αποδοχή και την εξασφάλιση της ψυχικής ηρεμίας μέσα στην απαιτητική καθημερινότητα του σχολείου.





