Χάρτινα όνειρα

Δ΄τάξη 2o Πειραματικό Δ.Σχ. Ιωαννίνων

Στην ονειρεμένη Φρουτοπία…

Μάι 202518

Στο πλαίσιο του μοντέλου της ανεστραμμένης τάξης, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ΄τάξης του σχολείου μας μελέτησαν εξ’ αποστάσεως την παρουσίαση που αναρτήθηκε στην πλατφόρμα e-me σχετικά με το βιβλίο-κόμικ του Ευγένιου Τριβιζά «Φρουτοπία». Στη συνέχεια, χωρίστηκαν σε δυάδες και τριάδες, επέλεξαν τους συνεργάτες τους και μέσα από το περιβάλλον της πλατφόρμας συνεργάστηκαν διαλέγοντας να παρουσιάσουν μία από τις εργασίες που τους προτάθηκαν.

Οι ομάδες ετοίμασαν και παρουσίασαν στην τάξη πρωτότυπα κείμενα, βασισμένα στη φόρμα ενός δελτίου ειδήσεων ή δελτίου καιρού, αλλά και ευρηματικές παρουσιάσεις των ηρώων του βιβλίου. Κάθε ομάδα έδωσε τον δικό της «χρώμα» στα ρεπορτάζ και τα δελτία, με ζωντανές αφηγήσεις και υπέροχες οπτικοποιήσεις των κειμένων από τους ίδιους τους μαθητές.

Το αποκορύφωμα της εμπειρίας ήταν η δραματοποίηση των ιστοριών: οι μαθητές ερμήνευσαν ζωντανά τους χαρακτήρες του κόμικ, αναλόγως ρόλων (δημοσιογράφων, μετεωρολόγων, ηρώων της Φρουτοπίας). Η ενέργεια και η φαντασία των παιδιών κατέστησαν το μάθημα όχι απλώς διδακτικό, αλλά και διασκεδαστικό και αξέχαστο! Μέσα από τη διαδραστική αυτή εμπειρία ενισχύθηκε η κριτική σκέψη, η συνεργασία και η δημιουργικότητα – στοιχεία που αναδεικνύουν την αξία της ανεστραμμένης μάθησης στο σύγχρονο σχολείο

.

Καλό Πάσχα! Δ΄τάξη 2οΠειραματικό Δ.ΣΧ. Ιωαννίνων

Απρ 202512
από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καλό Πάσχα! Δ΄τάξη 2οΠειραματικό Δ.ΣΧ. Ιωαννίνων    

Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου στη Δ΄τάξη

Απρ 20256

Μια γιορτή γεμάτη λέξεις, εικόνες και φαντασία!

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, στην τάξη μας στήσαμε μια ξεχωριστή γιορτή για να τιμήσουμε αυτό που τόσο αγαπάμε: το παιδικό βιβλίο! Φέραμε όλοι μαζί το αγαπημένο μας βιβλίο και ξεκινήσαμε ένα ταξίδι φαντασίας, δημιουργικότητας και παιχνιδιού.

Ξεκινήσαμε με ένα θεατρικό παιχνίδι! Περπατήσαμε στον χώρο κρατώντας τα βιβλία μας, χαιρετώντας τους συμμαθητές μας όπως οι ήρωες των βιβλίων μας. Στη συνέχεια, ανοίξαμε τυχαία τα βιβλία και διαλέξαμε δύο λέξεις. Όταν συναντούσαμε έναν συμμαθητή, του τις λέγαμε κάθε φορά με διαφορετικό τρόπο – δυνατά, σαν μυστικό, σαν ρομπότ ή με φωνή παραμυθένια!

Μετά παρατηρήσαμε το εξώφυλλο του βιβλίου μας και διαλέξαμε μια εικόνα ή λέξη που μας ενέπνεε. Την παρουσιάσαμε με παντομίμα ή παγωμένη εικόνα. Στις παγωμένες εικόνες παίξαμε με την τεχνική της εσωτερικής φωνής, ζωντανεύοντας πρόσωπα και αντικείμενα. Τους δώσαμε φωνή, σκέψη και συναισθήματα. Σε άλλες εικόνες, δώσαμε τίτλο ή δημιουργήσαμε τη δική μας λεζάντα.

Και επειδή η φαντασία δεν έχει όρια…
Το βιβλίο μας μεταμορφώθηκε!
Φανταστήκαμε πως δεν ήταν πια ένα απλό βιβλίο, αλλά κάτι τελείως διαφορετικό: ένα αντικείμενο, ένα πλάσμα, ένας άνθρωπος! Άλλοι το είδαν σαν καπέλο, σαν τηλεσκόπιο, σαν φίλο, σαν πλοίο που τους ταξιδεύει σε φανταστικούς κόσμους. Το περιγράψαμε, του δώσαμε όνομα, φωνή και χαρακτήρα!

Στο τέλος ενώσαμε τα βιβλία μας και φτιάξαμε ένα μεγάλο, συνεργατικό γλυπτό. Το κοιτάξαμε από κάθε πλευρά και αναρωτηθήκαμε: με τι μοιάζει αυτό που δημιουργήσαμε όλοι μαζί;

Διαβάσαμε το μήνυμα της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου και δημιουργήσαμε πανέμορφα ποιήματα, χρησιμοποιώντας τα αρχικά γράμματα από τον τίτλο «Η γλώσσα των εικόνων».

Τέλος, γράψαμε για τα αγαπημένα μας βιβλία, τους ήρωές τους, τις εικόνες που αγαπήσαμε και τα βιβλία που διαβάζουμε αυτό τον καιρό.

Γιατί ένα βιβλίο δεν είναι μόνο για διάβασμα. Είναι λέξεις, εικόνες, παιχνίδι, φαντασία, τέχνη και συναίσθημα. Κι εμείς τα ζήσαμε όλα μαζί – με χαρά, δημιουργικότητα και ανοιχτή καρδιά!

Η γλώσσα των εικόνων

Η γλώσσα των εικόνωνviber image 2025 04 06 19 07 13 225

viber image 2025 04 06 19 07 05 433

viber image 2025 04 06 19 06 55 678

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου στη Δ΄τάξη    

Δημιουργικές Δραστηριότητες στην Δ’ Τάξη: Οικολογικά Σχολεία 2024-2025 Αγαπώ να Μελετάω στη Μελέτη Περιβάλλοντος!!!

Μαρ 202511

Οι μαθητές της Δ’ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν σε μια σειρά από διαδραστικές και
βιωματικές δραστηριότητες στο πλαίσιο του προγράμματος «Οικολογικά Σχολεία», με
στόχο την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης και την προώθηση της ενεργού
πολιτειότητας. Μέσα από το μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος, οι μαθητές/τριες πιο
συγκεκριμένα μελέτησαν:
1. Η Μέλισσα και το Οικοσύστημα: Οι μαθητές μελέτησαν τη ζωή των μελισσών και
τον ρόλο τους στο οικοσύστημα, εστιάζοντας στη διαδικασία της επικονίασης.
Δημιούργησαν αφίσες με τα μέρη του σώματος της μέλισσας, συμμετείχαν σε
δραματοποίηση και κατασκεύασαν κυψέλες με πραγματική κηρήθρα.
2. Διαδρομές της Γύρης, Ταξίδια των Σπόρων: Μέσα από βιωματικές
δραστηριότητες, οι μαθητές έμαθαν για τον κύκλο ζωής των φυτών και τον
πολλαπλασιασμό τους. Δημιούργησαν αφίσες, podcast και φυτολόγια, ενώ
αναπαράστησαν τη διαδικασία της επικονίασης.
3. Ανακύκλωση – Υπάρχουν Λύσεις!: Οι μαθητές εμβάθυναν στην ανακύκλωση
μέσω δημιουργικών δραστηριοτήτων όπως η κατασκευή τσαντών από παλιά
μπλουζάκια και η δραματοποίηση δημοσιογράφων και περιβαλλοντολόγων σε
συνέντευξη για την ανακύκλωση.
4. Ζώα που Κινδυνεύουν να Εξαφανιστούν: Χρησιμοποιώντας τη μέθοδο των 6
Καπέλων Σκέψης, οι μαθητές ανέπτυξαν προτάσεις για την προστασία
απειλούμενων ζώων, όπως η χελώνα καρέτα-καρέτα και η καφέ αρκούδα.
Δημιούργησαν αφίσες και QR κωδικούς με πληροφορίες για την προστασία των
ειδών και την επίδραση της εξαφάνισης τους στο οικοσύστημα.
Όλες οι δραστηριότητες πραγματοποιήθηκαν επίσης με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων,
όπως το Photodentro, το Wordwall και το Crosswordlabs, όπου οι μαθητές
δημιούργησαν οι ίδιοι σταυρόλεξα με τους βασικούς όρους του μαθήματος. Οι μαθητές
επίσης ανάρτησαν τα έργα τους και συνεργάστηκαν σε διάφορες δραστηριότητες μέσω
του ψηφιακού τοίχου της τάξης Padlet, ενισχύοντας την ψηφιακή τους επάρκεια και την
ενεργό συμμετοχή τους στη διαδικασία μάθησης.
Μέσα από τις δραστηριότητες αυτές, οι μαθητές όχι μόνο απέκτησαν νέες γνώσεις για το
περιβάλλον και τη βιοποικιλότητα, αλλά ενίσχυσαν τις συνεργατικές τους δεξιότητες, την
κριτική σκέψη και τη δημιουργικότητά τους, σε έναν διασκεδαστικό και βιωματικό
μαθησιακό περιβάλλον.

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός : Ελευθερία Λαμπριανίδη, ΠΕ 70

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δημιουργικές Δραστηριότητες στην Δ’ Τάξη: Οικολογικά Σχολεία 2024-2025 Αγαπώ να Μελετάω στη Μελέτη Περιβάλλοντος!!!    

6 Μαρτίου 2025: Πανελλήνια ημέρα δράσης ενάντια στον σχολικό εκφoβισμό”Ενώνουμε τις φωνές μας ενάντια στον εκφοβισμό με ένα τραγούδι”

Μαρ 20258

viber image 2025 03 08 21 40 35 746viber image 2025 03 08 21 40 34 612

Το 2ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο, σε συνεργασία με το Δίκτυο Σχολείων Σχολικής Διαμεσολάβησης της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων,συμμετείχε στην  πανελλήνια δράση αφιερωμένη στην Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.

Στην εκδήλωση, με τίτλο “Ενώνουμε τις φωνές μας ενάντια στον εκφοβισμό με ένα τραγούδι”,  συμμετείχαν σχολεία από όλη την Ελλάδα.  Οι μαθητές/τριες της Γ΄και Δ΄τάξης παρουσίασαν το τραγούδι τους στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε σε κεντρικό σημείο της πόλης μας τραγουδώντας στίχους που έχουν γράψει οι ίδιοι μεταδίδοντας μέσα από τη μουσική ένα ισχυρό μήνυμα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού.

Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων με τίτλο “Όλοι μαζί στη σχολική ζωή” (Γ΄τάξη) και “Ο εκφοβισμός χτυπά την πόρτα του σχολείου” (Δ΄τάξη) αλλά και κατά τη διάρκεια των μαθημάτων της Μουσικής και Θεατρικής Αγωγής οι μαθητές/τριες πήραν μέρος σε μια σειρά από δραστηριότητες σχετικές με την αποτροπή του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού. Το τραγούδι και οι στίχοι είναι έργο που παράχθηκε από τα παιδιά. 

Στις 11:00 π.μ., όλα τα συμμετέχοντα σχολεία ένωσαν τις φωνές τους μέσα από έναν συμβολικό κοινό μουσικό “θόρυβο”, εκτελώντας ένα κοινό κομμάτι κρουστών. Τα παιδιά της Γ΄και Δ΄τάξης μελέτησαν τις παρτιτούρες που δημιουργήθηκαν για το σκοπό της δράσης και ενσωμάτωσαν στη μελωδία τους δικούς τους στίχους για να στείλουν το μήνυμά τους ενάντια στον φόβο και την απομόνωση.

Με σύνθημα “Κανένα παιδί στο περιθώριο”, η δράση στόχευσε στην προώθηση αξιών όπως η αποδοχή, η φιλία, η ενσυναίσθηση και η συνεργασία στο πλαίσιο του σχολικού περιβάλλοντος που επιδιώκουμε να αποτελεί σημείο ασφάλειας και εμπιστοσύνης για κάθε παιδί. 

Περισσότερα δες εδώ

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 6 Μαρτίου 2025: Πανελλήνια ημέρα δράσης ενάντια στον σχολικό εκφoβισμό”Ενώνουμε τις φωνές μας ενάντια στον εκφοβισμό με ένα τραγούδι”    

Διασχίζουμε λογοτεχνικές γέφυρες ζωντανεύοντας ένα βιβλίο…

Φεβ 202512

Κόκκινη κλωστή δεμένη

Τετάρτη 12-2-2025

Κόκκινη κλωστή δεμένη στην ανέμη τυλιγμένη…Και έτσι άρχισε η ιστορία μας…

Η Δ’ τάξη του 2ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων, σε συνεργασία με τους μαθητές και την εκπαιδευτικό του τέταρτου τμήματος του 4ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου, κα Χαρούλα Παππά συμμετέχει σε ένα ξεχωριστό πρόγραμμα φιλαναγνωσίας, έχοντας ως βάση το βιβλίο «Η σπηλιά του δράκου. Περιπέτεια στην Καστοριά» του Κώστα Στοφόρου. Η συνεργασία αυτή δεν είναι απλώς μια δραστηριότητα ανάγνωσης, αλλά μια πολύπλευρη και διαθεματική προσέγγιση, που στοχεύει στη συμπερίληψη, την ενσυναίσθηση και την ανάπτυξη της σχέσης των παιδιών με τον κόσμο των βιβλίων.

Ακολουθώντας μια ολιστική προσέγγιση, οι μαθητές και των δύο σχολείων συμμετέχουν ενεργά στην παιδαγωγική αξιοποίηση του βιβλίου μέσα από θεατρικές και καλλιτεχνικές δραστηριότητες. Η ιστορία ζωντανεύει με τη χρήση αντικειμένων που συνδέονται με την αφήγηση: ο δράκος ξεπηδά από ένα κουτί, τα αντικείμενα ενός λιμναίου οικισμού εμφανίζονται μαγικά, προσδίδοντας μια πολυαισθητηριακή διάσταση στη μάθηση.

Μέσα από τις μέχρι τώρα πραγματοποιημένες συναντήσεις, τα παιδιά των δύο τάξεων γνωρίστηκαν και αλληλεπίδρασαν μέσα από παιχνίδια γνωριμίας και θεατρικές δραστηριότητες.

Η ανάγνωση του βιλίου βασίζεται στην εμπλοκή όλων των αισθήσεων, δίνοντας έμφαση στη θεατρικότητα, τη δημιουργική αλληλεπίδραση και την ενεργή συμμετοχή των μαθητών. Οι μαθητές εξερεύνησαν βασικές έννοιες του κόσμου των βιβλίων (συγγραφέας, πλοκή, εικονογράφηση), σύγκριναν παλιές και νέες εκδόσεις και άρχισαν να ανακαλύπτουν την Καστοριά ως τόπο της ιστορίας – από τη γεωγραφία και την ιστορία μέχρι τα προϊόντα και τις παραδόσεις της πόλης.

Η συνεργασία αυτή λειτουργεί ως γέφυρα μεταξύ παιδιών με διαφορετικά μαθησιακά προφίλ. Η συμπερίληψη δεν είναι απλώς μια θεωρητική έννοια, αλλά μια ζωντανή εμπειρία, όπου τα παιδιά συνυπάρχουν, αλληλεπιδρούν και συνδημιουργούν. Μέσα από καλλιτεχνικές και θεατρικές δράσεις, ενισχύεται η ενσυναίσθηση, η αποδοχή της διαφορετικότητας και η ισότιμη συμμετοχή όλων.

Σήμερα, οι μαθητές μας ανέλαβαν να διαβάσουν διαδοχικά κεφάλαια από το βιβλίο στην τάξη και νστην επόμενη συνάντησή μας ναα τα παρουσιάσουν με τον δικό τους τρόπο. Αυτή η δράση ενθαρρύνει την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης, της δημιουργικότητας και της αυτοέκφρασης, ενισχύοντας τον ουσιαστικό διάλογο με τη λογοτεχνία.

Η συνεργασία αυτή δεν είναι απλά μια εκπαιδευτική δραστηριότητα, αλλά μια εμπειρία που γεφυρώνει τον κόσμο της γνώσης με τον κόσμο των συναισθημάτων. Και αυτή είναι η πραγματική δύναμη των βιβλίων!

παρουσίαση του τόπου που διαδραματίζεται το βιβλίο

1 2

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διασχίζουμε λογοτεχνικές γέφυρες ζωντανεύοντας ένα βιβλίο…    

Η Ελιά δώρο της Αθηνάς. Ένα παράδειγμα ανεστραμμένης τάξης

Φεβ 20253

 

 

Η Ανεστραμμένη Τάξη στην Πράξη: Ένα Μάθημα για τον Μύθο της Αθήνας

Στην τάξη μας, δοκιμάσαμε την αναστραμμένη τάξη για να προσεγγίσουμε τον μύθο της διαμάχης μεταξύ της Αθηνάς και του Ποσειδώνα για την ονομασία της πόλης. Οι δραστηριότητες που πραγματοποιήσαμε βοήθησαν τα παιδιά να αφομοιώσουν καλύτερα το περιεχόμενο και να αναπτύξουν κριτική σκέψη και επιχειρηματολογία.

1ο Βήμα: Προετοιμασία στο Σπίτι Για την αρχική επαφή με το θέμα, δημιούργησα ένα padlet με επιλεγμένα βίντεο που παρουσίαζαν τον μύθο. Τα παιδιά παρακολούθησαν τα βίντεο στο σπίτι, έχοντας έτσι τη δυνατότητα να γνωρίσουν την ιστορία πριν τη συζήτηση στην τάξη.

2ο Βήμα: Ανάκληση και Λέξεις-Κλειδιά Μετά την παρακολούθηση των βίντεο, ζήτησα από τα παιδιά να γράψουν στον τοίχο της e-me πέντε λέξεις που τους έκαναν εντύπωση. Οι λέξεις αυτές χρησιμοποιήθηκαν για να δημιουργήσουμε ένα εντυπωσιακό συννεφόλεξο, το οποίο βοήθησε στην οπτική οργάνωση των βασικών στοιχείων του μύθου.

3ο Βήμα: Ενασχόληση των μαθητών με άσκηση(column) δημιουργημένη στο e me content για κατανόηση και εμπέδωση του υλικού ενός από τα βίντεο.

4ο Βήμα: Ανάγνωση και Κατανόηση Στην τάξη, διαβάσαμε το σχετικό κείμενο από το βιβλίο με τίτλο Οι μύθοι και η ελιά: Η ελιά δώρο της Αθηνάς. (ΒΜ Γλώσσα Δ΄τάξη, σ. 31) Η προετοιμασία των παιδιών από το σπίτι έκανε την ανάγνωση πιο εύκολη και κατανοητή, καθώς ήταν ήδη εξοικειωμένα με το θέμα.

5ο Βήμα: Δομημένη Επιχειρηματολογία Στη συνέχεια, ξεκινήσαμε την άσκηση 2 του βιβλίου της Γλώσσας. Ζωγραφίσαμε στον πίνακα τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης και τον χωρίσαμε στα δύο. Στη μία πλευρά καταγράψαμε τα επιχειρήματα υπέρ της Αθηνάς και στην άλλη τα επιχειρήματα υπέρ του Ποσειδώνα.

6ο Βήμα: Θεατρική Αναπαράσταση και Ψηφοφορία Στην ώρα της Θεατρικής Αγωγής, χωριστήκαμε σε ομάδες: μία υπέρ του Ποσειδώνα, μία υπέρ της Αθηνάς, μία που εκπροσωπούσε τους θεούς που θα αποφάσιζαν και μία που αποτελούσε τον λαό της Αθήνας. Οι ομάδες επιχειρηματολόγησαν για την επιλογή τους, αναπτύσσοντας δεξιότητες πειθούς και δημόσιου λόγου. Στο τέλος, πραγματοποιήσαμε ψηφοφορία, όπου κάθε παιδί ψήφισε γράφοντας την προτίμησή του σε αυτοσχέδια πινακάκια (θήκες από DVD) με μαρκαδόρο πίνακα.

Αποτέλεσμα και Συμπεράσματα Η εμπειρία της ανεστραμμένης τάξης αποδείχθηκε ιδιαίτερα επιτυχημένη! Τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά, κατανόησαν σε βάθος το θέμα και ανέπτυξαν δεξιότητες κριτικής σκέψης και επιχειρηματολογίας. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, το μάθημα έγινε διαδραστικό, ευχάριστο και ουσιαστικό. Η αναστραμμένη τάξη μάς έδειξε πώς η προετοιμασία στο σπίτι και η βιωματική μάθηση μπορούν να ενισχύσουν την εκπαιδευτική εμπειρία και να κάνουν τη γνώση πιο προσιτή και ελκυστική!

Η ελιά δώρο της Αθηνάς

padlet

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η Ελιά δώρο της Αθηνάς. Ένα παράδειγμα ανεστραμμένης τάξης    

Η μάχη για την Αθήνα. Ένας μύθος “ζωγραφιά”

Ιαν 202528

Στο πλαίσιο της ανεστραμμένης τάξης, κατά τη διάρκεια του μαθήματος της Γλώσσας , στην 7η ενότητα, οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να εξερευνήσουν ένα ενδιαφέρον θέμα μέσα από μια διαδραστική προσέγγιση. Επεξεργάστηκαν ένα padlet με κάποια βίντεο και υλικό από το ψηφιακό αποθετήριο Φωτόδεντρο που αφορούσε τη φιλονικία της Αθηνάς και του Ποσειδώνα για την ονοματοδοσία της πόλης της Αθήνας και το δέντρο της ελιάς.

Αφού παρακολούθησαν το υλικό, τα παιδιά κλήθηκαν να μοιραστούν στον τοίχο της κυψέλης μας στην  e-me πέντε λέξεις που έμαθαν από την επξεργασία του υλικού. Η μάχη για την Αθήνα 2 Από αυτές τις λέξεις, δημιουργήσαμε ένα εντυπωσιακό Word Art, το οποίο αποτυπώνει τη σκέψη και τη δημιουργικότητα των μαθητών μας.

Αυτή η δραστηριότητα όχι μόνο βοήθησε στην κατανόηση του μύθου, αλλά ενίσχυσε και την καλλιέργεια του λεξιλογίου και της φαντασίας τους.

Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερες δημιουργικές δράσεις και εκπλήξεις!

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η μάχη για την Αθήνα. Ένας μύθος “ζωγραφιά”    

“Η μάχη του πορτοκαλιού”…

Ιαν 202515
Περιγραφή δράσης  που πραγματοποιήθηκε από την κ. Βασιλική Μάντη, ψυχολόγο του 2ου Πειραματικού Δ. Σ. Ιωαννίνων και τηνεκπαιδευτικό της Δ΄τάξης κ. Ελισάβετ Παναγιωτοπούλου
Ενίσχυση δεξιοτήτων επίλυσης διαμάχης και ανοχής/αποδοχής των αντίθετων απόψεων. Τα παιδιά αναζήτησαν και στη συνέχεια έγινε συζήτηση στην τάξη σχετικά με εναλλακτικούς τρόπους διαχείρισης συγκρούσεων και αντιμετώπισης των διαφορετικών απόψεων.
Στόχοι ήταν η συνειδητοποίηση και κατανόηση της έννοιας του ομαδικού συναγωνισμού, η απόρριψη των ανταγωνιστών τάσεων και η ενίσχυση μιας περισσότερο ευέλικτης προσέγγισης κατά την αλληλεπίδραση στις ομαδικές δραστηριότητες.
Φώτο
από κάτω από: Ριξε μια ματιά..., Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Η μάχη του πορτοκαλιού”…    

Αγαπημένα μου παιδιά, ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

Ιαν 20251
« Παλιότερα άρθρα
European Radio Logo
Δίκτυο 300x195 1
logo


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων