Terra…byte by Περικλής

Αν τα λάθη διδάσκουν, τότε έχω καταπληκτική μόρφωση…

Η ΧΡΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΕΣ

αφήστε ένα σχόλιο

kids_accessing_sites.JPG

Πάνω από 1 στους 10 έφηβους μαθητές στο Ηνωμένο Βασίλειο συχνά χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο για να έχει πρόσβαση σε υλικό μόνο για ενήλικους, δείχνει μελέτη που πραγματοποιήθηκε από κυβερνητικούς φορείς της Μεγάλης Βρεταννίας.

Πάνω από το 12% των μαθητών ηλικίας 13 μέχρι 18 ετών που ρωτήθηκαν από το Εθνικό Ινστιτούτο για την Εκπαιδευτική Έρευνα (National Foundation for Educational Research) ανέφερε ότι ήταν ένας από τους σημαντικότερους λόγους να συνδεθούν στο Διαδίκτυο.

Ωστόσο, η αναζήτηση πληροφοριών για τις εργασίες που τους είχαν ανατεθεί ήταν ο πιο κοινός λόγος πρόσβασης και χρήσης του Διαδικτύου, με λίγο παραπάνω από τα ? να το δηλώνουν.

Τα αποτελέσματα είναι μέρος μιας οκταετούς έρευνας που πραγματοποιήθηκε σε 6400 μαθητές της Βρεταννίας.

Το NFER , πραγματοποιώντας έρευνα εκ μέρους του Τμήματος Εκπαίδευσης και Δεξιοτήτων, βρήκε ότι το 52% των μαθητών χρησιμοποιούσαν το Διαδίκτυο για να στέλνουν απλά μηνύματα μέσω εταιρειών που παρείχαν τέτοια δυνατότητα και το 36% για την αγορά προϊόντων και υπηρεσιών.

Περίπου το 18% αναζητούσε ειδήσεις και ιστοσελίδες γνωριμιών ενώ το 9% επισκεπτόταν φόρα συζητήσεων(discussion forums).

Η μελέτη ερευνά την επίδραση των μαθημάτων αγωγής του πολίτη ? ξεκίνησαν στην Αγγλία το 2002 – στην ανάπτυξη των παιδιών.

Τρέχει μέχρι το 2009 και στηρίζεται σε δείγμα μαθητών 237 σχολείων και 50 κολλεγίων.

Μεταξύ των μαθητών, η τηλεόραση αποτελεί το πιο έμπιστο μέσο επικοινωνίας, με ποσοστό 48% να την εμπιστεύεται απόλυτα.

Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία μαθητές είναι λιγότερο πεπεισμένοι παρότι οι μικρότεροι στο επίπεδο τιμιότητας των ΜΜΕ.

Οι εφημερίδες αποδείχθηκαν οι πιο αναξιόπιστες με μόλις το 13% να τις εμπιστεύεται.

Τα ευρήματα της μελέτης δείχνουν ότι τα μαθήματα αγωγής του πολίτη παρείχαν στους μαθητές «το έναυσμα να εκφράσουν ελεύθερα γνώμες και να θέσουν ζητήματα προς συζήτηση μέσα σε θετικό κλίμα».

Ωστόσο δυνατότητες να διερευνηθούν η οικονομία και η πολιτική «μπορεί να είναι περιορισμένες εξαιτίας της απειρίας του προσωπικού».

Μεταξύ άλλων, η ανάμειξη των μαθητών στα κοινά του σχολείου είναι «μηδαμινή» αναφέρει η μελέτη.

Τα ευρήματα δείχνουν ότι το 67% των μαθητών «δεν ενδιαφέρεται καθόλου για την πολιτική».

Ένας εκπρόσωπος του Συλλόγου Αλλαγής της Εκλογικής Διαδικασίας (Electoral Reform Society) αναφέρει: «Η ψήφος και η εκλογική διαδικασία θα πρέπει να είναι υποχρεωτικές στο δημόσιο βίο».

«Αν οι μαθητές θα λάβουν μέρος ή όχι σε αυτή είναι αποκλειστικά δικό τους θέμα ωστόσο θα πρέπει να διδαχθούν για αυτά».

Η μελέτη ονομάζεται Listening to Young People: Citizenship Education in England.

Πηγή: περσινή αναφορά του NFER  

Από τον ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΥ

17 Μαρτίου 2008 στις 11:02 πμ

Αφήστε μια απάντηση