>Ανακοίνωση (προς κάθε ενδιαφερόμενο)

>Μια σειρά από εξελίξεις και γεγονότα στο χώρο της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση το τελευταίο διάστημα έχουν προκαλέσει σοβαρούς προβληματισμούς, ανησυχία ή και αγανάκτηση στους 7.500 χιλιάδες καθηγητές Πληροφορικής των κλάδων ΠΕ19-ΠΕ20 που υπηρετούν στη Δ.Ε.

Το Δ.Σ της Π.Ε.ΚΑ.Π. θα επιδιώξει να συναντηθεί άμεσα με τη νέα ηγεσία του ΥΠ.Ε.Π.Θ. που θα προκύψει από τις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου 2009, θέτοντας όλα τα ζητήματα και απαιτώντας την άμεση λύση τους με βάση τις πάγιες θέσεις του κλάδου μας.

Συγκεκριμένα:

1) Για το ζήτημα της κατάργησης της απαλλαγής από τις εξωδιδακτικές εργασίες του υπευθύνου ΣΕΠΕΗΥ που έγινε αιφνιδιαστικά, μέσα στο καλοκαίρι, χωρίς να προηγηθεί κανένας διάλογος ή έστω απλή ενημέρωση της Π.Ε.ΚΑ.Π.

Είναι γνωστό ότι η απαλλαγή αυτή ίσχυε από το 1988, όταν δημιουργήθηκαν για πρώτη φορά εργαστήρια Πληροφορικής στη Δ.Ε και στην ουσία της θεωρούσε ότι οι εργασίες που απαιτούνται για την καθημερινή φροντίδα και συντήρηση του εργαστηρίου Πληροφορικής είναι μη διδακτικές εργασίες και άρα ο εκπαιδευτικός που έχει αναλάβει υπεύθυνος εργαστηρίου δεν μπορεί να έχει και άλλες εξωδιδακτικές εργασίες. Στην πράξη βέβαια πολλοί συνάδελφοι ΠΕ19-ΠΕ20 χωρίς τη θέλησή τους ή με τη θέλησή τους (στo πλαίσιo της συναδελφικής αλληλεγγύης) αναλάμβαναν και άλλες εργασίες, κύρια αυτές που είχαν σχέση με την είσοδο των ΤΠΕ στην εκπαίδευση

Είναι γνωστό επίσης ότι η όποια εφαρμογή των ΤΠΕ στην εκπαίδευση έχει γίνει λόγω της θέλησης και του φιλότιμου που επιδεικνύουν χρόνια τώρα ιδιαίτερα οι καθηγητές Πληροφορικής και για αυτό θα περίμεναν κάθε μέτρο που τους αφορά να προκύπτει τουλάχιστον μετά από διάλογο.

Το ΔΣ της Π.Ε.ΚΑ.Π. θεωρεί ότι για την τεχνική υποστήριξη και συντήρηση του εργαστηρίου Πληροφορικής έπρεπε να υπάρχει τεχνικός υπεύθυνος σε επίπεδο σχολείου ή ομάδας σχολείων, ο οποίος θα είχε προσληφθεί αποκλειστικά για αυτό το σκοπό, ώστε οι καθηγητές Πληροφορικής να ασχολούνται απερίσπαστα με το εκπαιδευτικό τους έργο και τα διδακτικά τους καθήκοντα για τα οποία και προσλήφθηκαν, όπως γίνεται και με όλες τις άλλες ειδικότητες εκπαιδευτικών. Η μετατροπή των εκπαιδευτικών Πληροφορικής σε τεχνικούς δεν μπορεί να συνεχιστεί πλέον, αφού αποβαίνει σε βάρος των μαθητών και της μόρφωσής τους.

2) Για το θέμα της ανάθεσης των εξωδιδακτικών εργασιών ιδιαίτερα αυτών που έχουν σχέση με τις ΤΠΕ (Μηχανογράφηση, e-school κ.λπ.):

Πάγια θέση της Π.Ε.ΚΑ.Π. είναι ότι αυτές οι εργασίες δεν είναι εργασίες που πρέπει να αναλαμβάνουν υποχρεωτικά οι καθηγητές Πληροφορικής (βλ. πρόσφατη σχετική ανακοίνωση-επιστολή για το e-school). Βασικό μας αίτημα είναι η θεσμοθέτηση μηχανογραφημένης γραμματειακής υποστήριξης σε επίπεδο σχολείου, με την απασχόληση σε αυτό διοικητικού προσωπικού δηλ. τουλάχιστον ενός γραμματέα εκπαιδευμένου στη χρήση των ΤΠΕ.

Ενημερώνουμε τους συναδέλφους ότι αρμοδιότητα για την ανάθεση εργασιών έχει ο σύλλογος διδασκόντων και όχι ο Διευθυντής του σχολείου, η δέ ανάθεση πρέπει να γίνεται, ιδιαίτερα σε περίπτωση διαφωνίας, με ανοικτή ψηφοφορία και σε κάθε περίπτωση να αναγράφεται στο πρακτικό του Συλλόγου Διδασκόντων. Σε περίπτωση που ανατίθενται σε συνάδελφο εργασίες άλλες από αυτές που επιθυμεί, παρά τη θέλησή του, πρέπει να ενημερώνει την τοπική ΕΛΜΕ του, την Π.Ε.ΚΑ.Π. ή τον/ην Σχολικό Σύμβουλο Πληροφορικής.

3) Για το θέμα της «ψηφιακής τάξης» και των φορητών υπολογιστών:

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. θεωρεί κατ’ αρχήν θετικό το μέτρο της δωρεάν παροχής φορητών υπολογιστών σε όλους τους μαθητές της Α’ τάξης Γυμνασίου και θα επιθυμούσε αυτό να επεκταθεί και στους μαθητές όλων των τάξεων όλων των τύπων σχολείων. Υπάρχουν όμως πολλές επιφυλάξεις για τον πρόχειρο και βεβιασμένο τρόπο με τον οποίο υλοποιείται αυτό, χωρίς δηλ. συγκεκριμένο εκπαιδευτικό σχεδιασμό, χωρίς ειδική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών που καλούνται να διδάξουν με χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού, χωρίς παρουσίαση της όποιας αξιολόγησης για την όποια απόπειρα χρήσης εκπαιδευτικού λογισμικού έχει γίνει, χωρίς καμία πρόβλεψη για την τεχνική υποστήριξη του σχολείου και των μαθητών.

Οι καθηγητές Πληροφορικής θεωρούν επίσης αυτονόητο ότι θα συμπεριληφθούν στους εκπαιδευτικούς που θα εφοδιαστούν από το ΥΠ.Ε.Π.Θ. με φορητό υπολογιστή μιας και χρησιμοποιούν υπολογιστή και λογισμικό για τις ανάγκες της διδασκαλίας του αντικειμένου τους, όχι μόνο πιλοτικά ή αποσπασματικά ή για ένα τμήμα της ύλης του μαθήματός τους, αλλά για το σύνολο των ωρών διδασκαλίας τους, με οικονομικό κόστος που για χρόνια επωμίζονται οι ίδιοι.

4) Για το θέμα της αναγνώρισης παιδαγωγικής επάρκειας μόνο στους αποφοίτους του τμήματος «Διδακτικής Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων» του Παν. Πειραιά, το ΔΣ της Π.Ε.ΚΑ.Π. θεωρεί ότι προκαλείται αδικία σε βάρος των αποφοίτων των άλλων σχολών Πληροφορικής αφού οι πτυχιούχοι του συγκεκριμένου τμήματος θα προηγούνται όλων των άλλων στους διορισμούς και καλεί το ΥΠ.Ε.Π.Θ. να πράξει το ίδιο για όλα τα τμήματα Πληροφορικής ΑΕΙ και ΑΤΕΙ οι απόφοιτοι των οποίων διορίζονται ως ΠΕ19-ΠΕ20.

5) Σύμφωνα με πληροφορίες που επιβεβαιώθηκαν και από υπηρεσιακούς παράγοντες του ΥΠ.Ε.Π.Θ., ετοιμάζεται ρύθμιση για τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς που εντάσσει στους κλάδους ΠΕ19-ΠΕ20 όσους έχουν προσληφθεί σε ιδιωτικά σχολεία έως το 2003 και διδάσκουν Πληροφορική, ανεξάρτητα από το βασικό πτυχίο που κατέχουν. Θυμίζουμε ότι στα δημόσια σχολεία η ανάλογη ρύθμιση καταργήθηκε το 1996 και για αυτό τη θεωρούμε απαράδεκτη και ζητάμε να μην προχωρήσει το ΥΠ.Ε.Π.Θ. στην εφαρμογή της.

18 σχόλια

Μετάβαση στη φόρμα σχολίων

    • Χ.Μοτσενίγος στο 8 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 6:32 μμ
    • Απάντηση

    >Καλή η ανακοίνωση, μεστή και καλύπτει σχεδόν όλα τα θέματα που "καίνε" τον κλάδο. Μια ένσταση μόνο. Αυτό σχετικά με το ότι δεν θα πάρουμε netbook κι εμείς, το οποίο τονίστηκε με έντονα γράμματα κιόλας, θα μπορούσε να λείπει ολότελα ή έστω να είναι διατυπωμένο με λιγότερο έντονο τρόπο, κάτι σαν παρεπιπτόντως δηλαδή. Κατά την ταπεινή μου άποψη αποδυναμώνει κάπως την κατά τα άλλα "στιβαρή" σύνταξη της ανακοίνωσης. Εδώ καίγεται ο κόσμος, με το αν θα πάρουμε το netbook ασχολούμαστε; Λες και θα φτιάξει τίποτα αν μας το δώσουν.

    • Anonymous στο 8 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 10:37 μμ
    • Απάντηση

    >Πολύ καλό συνάδελφοι. Ειλικρινέστατο και ουσιαστικό.Υπάρχει δυνατότητα να σταλεί και στα σχολεία;Παναγιώτης Πέντσας

    • Προς το παρόν ανώνυμα στο 14 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 11:30 μμ
    • Απάντηση

    >Ποιό σχολικό σύμβουλο να ενημερώνουμε συνάδελφοι;Είδατε το έγγραφο που έστειλε προς τα σχολεία της αρμοδιότητάς του ο (συνάδελφος;;;) σχολικός σύμβουλος της Γ΄ Αθήνας ΚΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΚΑΝΙΔΗΣ;Μήπως επειδή είναι της ΠΕΚΑΠ (ή κάνω λάθος;) θα πρέπει να του τραβήξετε κανένα αυτί;

    • Προς το παρόν ανώνυμα στο 14 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 11:34 μμ
    • Απάντηση

    >Ελπίζω να μην είναι συγγραφέας του ιστολογίου ο Κανίδης…

    • Παπαλουκάς Γιώργος στο 19 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 9:15 πμ
    • Απάντηση

    >Δεν θεωρώ "σοφό" να τονιστεί η λήψη laptop από τους Πληροφορικούς. Εφόσον το ΥπΕΠΘ κρίνει ότι ωρίμασε ο καιρός να λειτουργήσουν οι άλλες ειδικότητες με ΤΠΕ στην τάξη είμαστε όλοι ευαχριστημένοι. Φοβάμαι τα παρελκόμενα από τη λήψη laptop. Δε θα ήθελα να μπλεχτώ στην όλη διαδικασία. Αφού η εγκύκλιος δε μας εμπλέκει γιατί μας τρώει ο πισινός μας; Σαφώς συμφωνώ με το ότι πρέπει να πάρουμε laptop αλλά διαφωνώ με το να το κάνουμε αίτημα μέσω της ΠΕΚΑΠ.Θα μπορούσαμε π.χ. να ζητήσουμε τα laptops καθηγητών να χρεωθούν στο σχολείο για κοινή χρήση όλων των καθηγητών με προτεραιότητα σε εκείνους που διδάσκουν με χρήση ΤΠΕ. Δείτε σοβαρά την πρόταση σας παρακαλώ. Το ΥπΕΠΘ πάντα ψάχνει λύσεις με κόστος μηδέν. Εμείς για το ΥπΕΠΘ κοστίζουμε μηδέν. Προσέξτε!

    • Anonymous στο 19 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 4:21 μμ
    • Απάντηση

    >Δεν προκύπτει από πουθενά από τα επίσημα εγγραφα ότι θα πάρουν laptop οι καθηγητές πληροφορικής. Εκτος και αν λόγω έλλειψης καθγητών με επάρκεια αποφασίσουμε να κάνουμε ιστορία γεωγραφία ή βιολογία! Εγω αυτό κατάλαβα από το έγγραφο.Οσο για τα σχόλια για τον "αγαπητό" σχολικό μας σύμβουλο δυστυχώς είναι μια ακόμα απόδειξη ότι ο καλός καθηγητής ή ο καλός σύμβουλος δεν είναι απαραίτητα κάποιος που έχει χαρτιά.Απών από όλα

    • Anonymous στο 23 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 9:55 πμ
    • Απάντηση

    >Φιλοι και συναδελφοι,Δεν προλαβε να ξεκινησει η χρονια, και ….. ειμαι υπευθυνος τμηματος (να περναω απουσιες, να ειδοποιω τους γονεις τηλεφωνικα η με επιστολες για διαφορα θεματα, κλπ).Εννοειται οτι εχω αναλαβει εξ ολοκληρου το e-school, φροντιζω και τους αλλους υπολογιστες του σχολειου (για να μπορουν οι συναδελφοι να σερφαρουν απροσκοπτα οπου και οι μαθητες μας πινοντας το φραπε τους), συχνα με απασχολουν για τη νεοσυστατη βιβλιοθηκη του σχολειου γιατι δε στηθηκε σωστα το δικτυο η τα σχετικα προγραμματα (και φυσικα η υπευθυνη 'δεν ξερει απ αυτα')… Οταν σε λιγες μερες αρχισουν να χρησιμοποιουνται απο τους μαθητες οι νεοι υπολογιστες (ποιος τους εστησε? ανταποκρινονται στις προδιαγραφες????) μαντεψτε ποιον θα απασχολουν οταν τα πραγματα δεν θα πηγαινουν καλα…..Α, ναι…. κανω και το μαθημα Πληροφορικης του σχολειου… Και αν αρνηθω κατι εξωδιδακτικο γιατι δεν προλαβαινω, μου τη λενε οτι δε δουλευω αρκετα!!!!Ειπατε κατι????

    • Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής στο 23 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 10:00 πμ
    • Απάντηση

    >Στο χθεσινό Δ.Σ. συζητήθηκε το θέμα το οποίο θίγεις συνάδελφε. Απλώς σε ενημερώνουμε πληροφοριακά ότι έχοντας αναλάβει τμήμα όπως λες, μπορείς να αρνηθείς οποιαδήποτε άλλη εργασία σε σχέση πάντα με την απόφαση του συλλόγου διδασκόντων και την κατανομή που έχει γίνει (πόσες εργασίες ο κάθε συνάδελφος και ποιες, κ.ο.κ.) Σύντομα θα βγάλουμε συνοπτικές οδηγίες προς ναυτιλομένους!

  1. >Συναδελφοι,το θεμα με τα laptop δεν ειναι τοσο απλο! Ειναι ενα ακομα σημαδι οτι δε μας υπολογιζουν σαν κλαδο. Αν δεν γινει το δικο μας μαθημα μεσω υπολογιστη ποιο θα γινει? Πως θα βοηθησουμε τα παιδια και θα κατανοησουμε προβληματα συμβατοτητας και εφαρμογης προγραμματων αν δεν εχουμε και εμεις παρομοιο υπολογιστη? Και μην πει καποιος οτι δε θα κληθουμε ποτεΕπισης μη θεωρειτε δεδομενο οτι ολοι οι καθηγητες πληροφορικης εχουν laptop. Με τι χρηματα?Αλλη μια φορα μενουμε εξω απο ολα!

  2. >Διάβασα και εγώ την ανακοίνωση που έστειλε ο Κανίδης στα σχολεία και δεν κατάλαβα που διαφωνούμε; Τι θέλατε να πει δηλαδή; μην εκτελείτε την απόφαση του Υπουργείου; Αυτό που είπε είναι ότι είχαμε μια δυσάρεστη εξέλιξη και προσέχετε μην σας τα φορτώσουν όλα, και καλά έκανε. Απ'ότι ξέρω πρέπει να είναι παλιό μέλος της ΠΕΚΑΠ και δεν βλέπω που είναι το πρόβλημα;. Άλλη η δουλειά του συμβούλου και άλλη του συνδικαλιστή

    • Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής στο 6 Οκτωβρίου, 2009 στις 7:48 πμ
    • Απάντηση

    >Συνάδελφοι,ας μην προσωποποιούμε άλλο το θέμα διότι χάνουμε την εστίαση των θεμάτων που μας απασχολούν. Και επί τη ευκαιρία ας πάψουμε να βλέπουμε την Ένωση ως συνδικαλιστικό όργανο. Γι αυτό υπάρχουν οι κατά τόπους ΕΛΜΕ και η ΟΛΜΕ (με την οποία συνεργαζόμαστε). Υπόψη ότι ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ είναι και της ειδ/τας. Ως επιστημονικό σωματείο το οποίο εκπροσωπεί τον κλάδο, στην παρούσα αποδελτιώνουμε τα ουσιαστικά αιτήματα μας και θα τα παραδώσουμε στη νέα πολιτική ηγεσία για την επίλυση τους. Συμπέρασμα: μόνο η συνεργασία είναι αυτή η οποία θα αποδείξει αυτή τη χρονική συγκυρία, τη σοβαρή εκπροσώπησή μας. Οι παράπλευρες "σφήνες", είτε ατομικές είτε δήθεν συλλογικές (λέγε με ΕΠΕ) μόνο κακό μπορούν να προκαλέσουν!

    • Anonymous στο 23 Οκτωβρίου, 2009 στις 11:09 πμ
    • Απάντηση

    >Το οτι δεν παιρνουν λαπτοπ οι καθηγητες της πληροφορικης δειχνει τουλαχιστον απαξιωση και αδιαφορια για τον κλαδο.Εμεις θα τρεχουμε για τα παιδια, τα εργαστηρια θα ετοιμαζουμε οταν θελουν να μπουν σε αλλα μαθηματα και σε εμας θα απευθυνονται οταν εχει προβλημα μαθητες και καθηγητες να τους δειξουμε.

    • Διονύσης Θεοδώρου στο 23 Οκτωβρίου, 2009 στις 1:25 μμ
    • Απάντηση

    >1) Πιστεύω ότι πρέπει να προτείνουμε την προμήθεια laptop για τους καθηγητές πληροφορικής, ανεξαρτήτως του προγράμματος των Γυμνασίων. Πρώτον γιατί έτσι θα πάρουν laptop όλοι και όχι μόνο οι ΠΕ19-20 των Γυμνασίων, δεύτερον γιατί δεν θέλουμε καμία εμπλοκή στο "ψηφιακή τάξη" και τρίτον γιατί δε μας κάνει(καλύπτει, αξίζει) το συγκεκριμένο παιχνιδάκι (netbook) που παίρνουν τα πρωτάκια γυμνασιόπαιδα. 2) Δεν είδα στα αιτήματα το θέμα της συνδιδασκαλίας στα μαθήματα του τομέα πληροφορικής του ΕΠΑΛ από 17 μαθητές και πάνω, ενώ σε άλλες ειδικότητες αυτό συμβαίνει από τους 13. Επίσης πρέπει να συμπληρωθεί και το αίτημα της τρίωρης μείωσης ωραρίου και για τους υπεύθυνους εργαστηρίων των ΣΕΚ, όπως ισχύει για τους υπεύθυνους ΣΕΠΕΗΥ.3) Κατά τα άλλα, οι προτάσεις είναι κατά τη γνώμη μου μια χαρά και είναι ευκαιρία τώρα να διεκδικήσουμε τα αιτήματά μας (θεωρώντας ως επιτυχία αν κερδίσουμε έστω το 1/3 αυτών). Το Δ.Σ. στο παράρτημα ΠΕΚΑΠ της Πάτρας είναι σε διαβούλευση για πιθανές διορθώσεις ή προσθήκες προς την ίδια σωστή κατεύθυνση.Διονύσης ΘεοδώρουΚαθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ19)Οργανωτικός Γραμματέας ΠΕΚΑΠ Αχαΐας

    • Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής στο 23 Οκτωβρίου, 2009 στις 1:34 μμ
    • Απάντηση

    >Διονύση,σχετικά με το 1ο, αυτό θα μπορούσε να τεθεί σε διαπραγμάτευση, στη συνάντηση με την πολιτ. ηγεσία και για μελλοντικό έργο. Όσον αφορά στο 2ο, έχει συμπ. στο τελικό κείμενο και … αυτά προς το παρόν :-)Α. Λούβρης.

    • Anonymous στο 27 Οκτωβρίου, 2009 στις 12:07 μμ
    • Απάντηση

    >Μια ερώτηση σχετικά με το 5ο αίτημα της ανακοίνωσης: Τα μέλη της ΠΕΚΑΠ που διορίστηκαν χωρίς να έχουν βασικό πτυχίο Πληροφορικής, είναι πρόθυμα να το προωθήσουν; Γιατί ακούγεται κάπως το να λες: "Τώρα που διορίστηκα εγώ με άσχετο πτυχίο, να μην ξαναδιοριστεί κανείς ως ΠΕ19-20 χωρίς πτυχίο Πληροφορικής". Ένας ΠΕ19 Γυμναστής

    • Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής στο 27 Οκτωβρίου, 2009 στις 8:21 μμ
    • Απάντηση

    >Η ΠΕΚΑΠ από την πρώτη στιγμή της ίδρυσής της (το 1996) είχε την θέση ότι στους κλάδους ΠΕ19-20 πρέπει να διορίζονται μόνο πτυχιούχοι σχολών Πληροφορικής. Θεώρησε και θεωρεί ότι το 1992-93, όταν δηλ. δημιουργήθηκε ο κλάδος καθηγητών Πληροφορικής, καλώς επιτράπηκαν οι μετατάξεις αφού αφενός τότε δεν υπήρχαν αρκετοί απόφοιτοι σχολών Πληροφορικής και αφετέρου αναγνωρίστηκε η προσφορά των ήδη διορισμένων 200-300 συναδέλφων άλλων ειδικοτήτων που πρώτοι και πρωτοπόροι δίδασκαν έως τότε Πληροφορική (μερικοί από το 1986!), κύρια στα ΤΕΛ και σε λίγα Γυμνάσια. Οι συνάδελφοι αυτοί επέβαλαν με τον αγώνα τους την διδασκαλία της Πληροφορικής σε όλη τη Δ.Ε. και την ίδρυση των σχετικών κλάδων, κάτι που δεν ήταν αυτονόητο και σε άλλες χώρες της Ευρώπης δεν έγινε… Στη συνέχεια το ΥΠΕΠΘ, για δικούς του λόγους, επέτρεψε και τον διορισμό συναδέλφων άλλων ειδικοτήτων που πληρούσαν κάποια κριτήτια. Αυτό έληξε και με την πίεση της ΠΕΚΑΠ, που εν τω μεταξύ είχε ιδρυθεί. Από την άλλη μεριά, η ΠΕΚΑΠ σύμφωνα και με το καταστατικό της αλλά και τα γενικότερα συμφέροντα του κλάδου, δεν μπορεί να κάνει διαχωρισμό σε όσους είναι πλεον καθηγητές Πληροφορικής και τους θεωρεί όλους ισότιμους συναδέλφους, άσχετα με τον τρόπο που διορίστηκαν ή μετατάχθηκαν. Θεωρεί όμως ότι 15 χρόνια μετά δεν είναι δυνατόν να ανοίξει ξανά τέτοια "φάμπρικα". Υπάρχουν πλέον χιλιάδες απόφοιτοι σχολών Πληροφορικής που υπερεπαρκούν να καλύψουν τις όποιες ανάγκες προκύψουν στην εκπαίδευση, άμεσα ή στο μέλλον, και δεν μπορούμε να καταλάβουμε γιατί κάποιοι προσπαθούν να ανακινήσουν τέτοιο θέμα και τι ακριβώς προσφέρουν και σε ποιούς…

    • Anonymous στο 27 Οκτωβρίου, 2009 στις 10:47 μμ
    • Απάντηση

    >Τα παρακάτω απευθύνονται και στον ΠΕ11/γιαλατζί ΠΕ19: Ο όρος "συνάδελφοι" που χρησιμοποιείτε, αγκαλιάζει και τους Φιλολόγους π.χ. που διορίστηκαν ως Πληροφορικοί; Είναι συνάδελφοί μας αυτοί; Κι έπειτα γράφετε ότι "το 1992-93 δεν υπήρχαν αρκετοί απόφοιτοι Πληροφορικής". Μου φαίνεται ότι σε Πάτρα και Ηράκλειο υπήρχαν ΑΕΙ Πληρ/κής από το 1983 και '84 αντίστοιχα. Άρα είχαμε αποφοίτους ήδη από το '88. Πολλοί εξ' αυτών επιθυμούσαμε το '92-'93 να διδάξουμε στη Δευτεροβάθμια. Δεν το καταφέραμε τότε. Στην επετηρίδα ΠΕ19-01 γραφόταν ΜΗ Πληροφορικοί μόνο, όπως ο ανώνυμος Γυμναστής. Εδώ που τα λέμε, ο νυν Γ.Γ. της ΠΕΚΑΠ τί βασικό πτυχίο έχει; Πώς διορίστηκε; Μήπως "προηγήθηκε" έναντι ανθρώπων με βασικό πτυχίο Πληροφορικής; ("Αριστερός" κατά τα άλλα ο άνθρωπος!) Όσοι ήταν στην επετηρίδα ΠΕ19-02 ΔΕΝ έφταναν -όπως λέτε- να καλύψουν τις ανάγκες; Είναι άλλωστε αλήθεια ότι πολλά μέλη της ΠΕΚΑΠ του '96 ανήκαν σ' αυτό που σήμερα αποκαλείτε "φάμπρικα". Φυσικοί, Χημικοί, Γυμναστές, Θεολόγοι κλπ. λέτε ότι αφού διορίστηκαν, αποφάνθηκαν πως: "…στους κλάδους ΠΕ19-20 πρέπει να διορίζονται μόνο πτυχιούχοι σχολών Πληροφορικής". Μόνο εγώ δε βλέπω ούτε ψήγμα ηθικής ή αξιοπρέπειας στις θέσεις σας ;;; Δικαιούμαι πιστεύω να μην υπογράφω, όπως και οι αριβίστες Γυμναστές-ΠΕ19 !

    • Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής στο 1 Νοεμβρίου, 2009 στις 8:44 μμ
    • Απάντηση

    >Προς τον αγαπητό, γνωστό – «άγνωστο» και δυστυχώς εμπαθή συνάδελφο (ναι σε θεωρούμε συνάδελφο, ότι και να λες, αφενός γιατί σε δικαιολογεί ως ένα βαθμό το σχετικά νεαρόν της ηλικίας σου και αφετέρου γιατί θεωρούμε συναδέλφους όλους τους ΠΕ19-ΠΕ20, όπως θεωρούμε συναδέλφους και όλους τους εκπαιδευτικούς ανεξάρτητα από το πώς, από που ή σε ποια χώρα πήραν το πτυχίο τους)Ξέραμε από την πρώτη στιγμή ότι το σχόλιο που υπόγραψες ως ΠΕ19-γυμναστής είναι προβοκατόρικο (φαντάζομαι θα ξέρεις, θα σου έχει πει κανένας παλιός αριστερός …θείος σου, τι εστι προβοκάτορας). Δημοσιεύσαμε το σχόλιο σου και απαντήσαμε, βασικά όχι για σε σένα, άλλα για όσους δεν ξέρουν την ιστορία του κλάδου και τα της ένταξης της Πληροφορικής στην εκπαίδευση. Μπορούσαμε και να μην δημοσιεύσουμε καθόλου το σχόλιο σου, αλλά δεν έχουμε τίποτα να κρύψουμε και να φοβηθούμε και για αυτό ποτέ δεν υπογράφουμε καλυπτόμενοι από το «Ανώνυμος» όπως εσύ.Δεν θες να το αποδεχθείς, δεν καταλαβαίνεις, θέλεις να είναι διασπασμένος ο κλάδος για άλλους, δικούς σου, λόγους; Αδιάφορο πλέον. Δεν σου ζήτησε κανείς να υπογράψεις τίποτα, ούτε να κάνεις καμιά δήλωση. Εμείς πάμε μπροστά, όπως κάνουμε χρόνια, μαζί με την συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων ΠE19-ΠE20. Εσύ ασχολήσου με τις ψυχώσεις σου, Γράφε ότι θες, δεν θα ασχοληθούμε μαζί σου πλέον. Έχεις και το Blog σου, με μεγάλη επισκεψιμότητα, οπότε χύνε τη χολή σου εκεί.Γεια χαρά και σου ευχόμαστε την πολυπόθητη ελευθερία σου..ΥΣ: Απλώς και μόνο για την ιστορία: Ο Γ.Γ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. διορίστηκε το 1983 (ογδόντα τρία) ως καθηγητής Μαθηματικών, διδάσκει Πληροφορική από το 1988, (τότε στο Εσπερινό ΤΕΛ Περιστερίου όπου με δικές του ενέργειες δημιουργήθηκε για πρώτη φορά σε εσπερινό ΤΕΛ τομέας Πληροφορικής) και μετατάχθηκε στον κλάδο ΠΕ19-ΠΕ20 όταν δεν υπήρχε ακόμα επετηρίδα και για τους λόγους που αναγράφονται στο προηγούμενο σχόλιο μας. Για την όποια προσφορά του ή όχι γενικά στην εκπαίδευση και ειδικά στην υπόθεση της Πληροφορικής στην εκπαίδευση, μπορείς να αναζητήσεις πληροφορίες από γονείς, μαθητές και συναδέλφους του στα σχολεία που δίδαξε και διδάσκει και όχι μόνο. Αν βρεις αρνητικά σχόλια στη διάθεση σου να τα δημοσιεύσουμε, επώνυμα βέβαια.Κάτι ακόμα: Δεν ξέρουμε αν κρατάς αντίγραφα από τους κατεστραμμένους(;) φακέλους κοινωνικών φρονημάτων, πάντως στο ΔΣ της Π.Ε.ΚΑ.Π. δεν υπάρχουν εκπρόσωποι παρατάξεων, το ψηφοδέλτιο είναι πάντα ενιαίο, ο Γ.Γ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. με αυτή του την ιδιότητα ή με οποιαδήποτε άλλη δεν έχει επικαλεστεί πολιτική τοποθέτηση και σε κάθε περίπτωση πιστεύει ότι η «Αριστερωσύνη» του καθενός δεν είναι προϊόν προς πώληση, αλλά προκύπτει από τη στάση της ζωής και τις αρχές που τον διέπουν.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση