Στο πλαίσιο εργαστηρίου δεξιοτήτων δημιουργήθηκε διαδραστικό εικαστικό ομαδικό έργο απο μαθήτριες και μαθητές του ΣΤ2 .Με αφορμή την βαλίτσα με τους στόχους 17 βιώσιμοι Earth 2030 για την αειφόρο.Στα qr code ακούμε διηγήσεις απο παιδιά από πού ήρθαν οι γονείς τους , πού ζουν τώρα τι επιθυμούν για το μέλλον.Τα κάτω φύλλα έχουν ιστορίες από τις χώρες καταγωγής τα πάνω ανθίζουν όλα μαζί χωρίς διακρίσεις.Σκαναρουμε με Google lens.
- #ΣΤ2Μασκοφόροι 2020-2021
- #ΤΗΕΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- 200 χρόνια από το 21
- COVID19GRSTUDENTS
- e-lesxi
- STEM
- ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
- ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
- ΓΛΩΣΣΑ
- Ε2πιμένουμε #ΕΠΙΤΡΕΦΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ #20192020
- Εικονική περιήγηση#virtualtour
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ
- Ελεύθερος χρόνος
- ΕΠΙΚΑΙΡΑ ΘΕΜΑΤΑ
- Επίμονο1 (2021-2022)
- ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
- Θρησκευτικά θέματα
- ΙΣΤΟΡΙΑ
- Κουιζ
- Κουίζ
- ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ
- ΜΟΥΣΙΚΗ
- ΠΑΡΟΙΜΙΕΣ -ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ- ΓΝΩΜΙΚΑ -ΡΗΣΕΙΣ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ
- ΤΕΧΝΕΣ
- ΦΩΤΟΛΕΣΧΗ
- ΧΙΟΥΜΟΡ
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑΓΙΟΡΤΕΣ2020
- Χωρίς κατηγορία
- DOODLES!
- Europeana colouring book
- https://voca.ro/13sLYK9WyyTl
- https://voca.ro/13sLYK9WyyTl
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ #μαθαίνουμεασφαλείς
- ΛΕΞΙΚΟ
- Μαθήτριες και μαθήτριες Ασταμάτητοι 2
- Μαθήτριες και μαθήτριες Ασταμάτητοι 2
- Μαθήτριες και μαθήτριες Ασταμάτητοι 2
- ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣ ΓΩΝΙΑΣ
- Τι θέλω να γίνω; πώς συνυπάρχω με τους συμμαθητές και συμμαθήτριες;
- Τι θέλω να γίνω; πώς συνυπάρχω με τους συμμαθητές και συμμαθήτριες;
- Τι θέλω να γίνω; πώς συνυπάρχω με τους συμμαθητές και συμμαθήτριες;
- Το δέντρο της τάξης μας
Πρόσφατα σχόλια