Δραστηριότητες για την Code Week 2020!

Η πρώτη μας δραστηριότητα , Favorite toys, ήταν κοινή με τους συνεργάτες του έργου: Let΄s play every day, σχεδιάστηκε από τις συναδέλφους, Έφη Ταραλάϊκου και Ευγενία Τσακίρη και τις ευχαριστούμε πολύ.

Δημιουργήθηκαν κάρτες με αινίγματα , που αντιστοιχούσαν σε αγαπημένα παιχνίδια. Τα παιδιά επέλεγαν μία κάρτα, έλυναν το αίνιγμα και έβρισκαν

 » Διαβάστε όλο το άρθρο

Let΄s play every day…. ξεκινήσαμε!

Το Σεπτέμβριο, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα του έργου, έγινε η γνωριμία των συμμετεχόντων στο έργο, με αναρτήσεις φωτογραφιών ή βίντεο από τις χώρες μας, τις πόλεις μας, τα σχολεία μας, τις τάξεις μας και τις εκπαιδευτικούς στη σελίδα του έργου στο twinspace σε padlet

https://padlet.com/stamgeron1/dvnb33zbtdfbrkjj

και μαζί με τα παιδιά τα παρακολουθήσαμε στον

 » Διαβάστε όλο το άρθρο

Συμμετοχή στην Code Week 2020.

 Για δεύτερη χρονιά θα συμμετέχουμε  στην Εβδομάδα Κώδικα CodeWeek 10-25 Οκτωβρίου 2020.

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού είναι μια πρωτοβουλία βάσης που έχει ως στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε όλους, με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο.

Η πρώτη συμμετοχή μας θα είναι σε μια  κοινή δραστηριότητα με τους  συνεργάτες του eTwinning προγράμματός

 » Διαβάστε όλο το άρθρο

Ενημέρωση Γονέων για το πρόγραμμα eTwinning «Let’s play every day! »

Αγαπητοί γονείς,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως κατά την διάρκεια της φετινής σχολικής χρονιάς, θα ενταχθεί στη διδασκαλία μας ένα καινούριο πρόγραμμα  eTwinning , που ονομάζεται :

«Let’s play every day!-Ας παίξουμε κάθε μέρα! »              

  Στο πρόγραμμα αυτό θα συνεργαστούν οι μαθητές των δύο τμημάτων του σχολείου μας ,όπου 

 » Διαβάστε όλο το άρθρο

«Διαβίβαση υλικού του Ε.Ο.Δ.Υ για μαθητές και γονείς των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης”

Αγαπητοί γονείς και παιδιά σας ευχόμαστε καλή σχολική χρονιά!

Μπορείτε να δείτε οδηγίες και υλικό που μας διαβίβασε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας, σχετικά
με τα μέτρα προφύλαξης κατά της διασποράς του Νέου Κορωνοϊού SARS–CoV-2 (COVID-19).

Τελική παρουσίαση!

Το σχολικό έτος 2019-2020 τελείωσε και ένα σπουδαίο έργο eΤwinning κλείνει με τις καλύτερες εντυπώσεις. Ένα έργο που άντεξε ακόμα και στις μέρες της καραντίνας και του Κορωνοϊού κρατώντας αμείωτο το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή των μαθητών των 20 σχολείων από περιοχές όλης της Ελλάδας που συμμετείχαν.
 » Διαβάστε όλο το άρθρο

Μια αλλιώτικη πινακοθήκη!

Στα πλαίσια του έργου μας ” Η παρά των ζωγράφων-η παλέτα των χρωμάτων”, δημιουργήθηκαν καταπληκτικά ομαδικά και ατομικά έργα από τα παιδιά των συνεργαζόμενων σχολείων, με αποτέλεσμα να εκτεθούν κάποια αντιπροσωπευτικά σε μια “Αλλιώτικη Πινακοθήκη”. Πολλά συγχαρητήρια στους μικρούς μας καλλιτέχνες. Είστε έτοιμοι για μια μικρή περιήγηση;

Ευχαριστούμε θερμά τη συνάδελφο Τσακίρη Ευγενία , που επιμελήθηκε

 » Διαβάστε όλο το άρθρο

Διαδικτυακή παιδική έκθεση με θέμα «Land art-Τέχνη της γης»

Land Art ή τέχνη της Γης είναι η έκφραση, δημιουργία και εκπαίδευση χρησιμοποιώντας και μορφοποιώντας υλικά της φύσης. Η Land ζητά από τους ανθρώπους να δουν το καθημερινό τοπίο από πιο κοντά και με έναν καινούριο τρόπο, να μοιραστούν αυτές τις ιδέες με ολόκληρη την κοινότητα, να συνδεθούν με το φυσικό περιβάλλον με ευχάριστο και

 » Διαβάστε όλο το άρθρο

Ολοκλήρωση του eTwinning προγράμματος: ” From mythical Icarus to Apollo 11 with STEM”

Ένα ακόμη eTwinning που υλοποιήσαμε τη φετινή σχολική χρονιά ολοκληρώθηκε.Στόχος του έργου ήταν να αυξήσει το ενδιαφέρον και την περιέργεια των παιδιών για το Stem, χρησιμοποιώντας διαφορετικά Stem, ρομποτικά παιχνίδια ( όπως Bee Bot, Kids First Coding & Robotics). Μέσα από αυτό το πρόγραμμα, οι μαθητές μας γνώρισαν την ιστορική εξέλιξη των πτητικών μηχανών από την

 » Διαβάστε όλο το άρθρο

Ολοκλήρωση eTwinning προγράμματος : «H παρέα των ζωγράφων -Η παλέτα των χρωμάτων.»

Το eTwinning πρόγραμμα «H παρέα των ζωγράφων -Η παλέτα των χρωμάτων» ολοκλήρωσε τις δράσεις του . Τα παιδιά μέσα από δραστηριότητες γνωριμίας 10 ζωγράφων και των έργων τους, απέκτησαν εικαστικές εμπειρίες και τεχνικές για τις δικές τους συνθέσεις αναπτύσσοντας τον αισθητικό τους γραμματισμό. Ακόμη με τη βοήθεια των Τ.Π.Ε μπόρεσαν να επικοινωνήσουν, να συνεργαστούν, παράγοντας κοινά προϊόντα και να ανταλλάξουν

 » Διαβάστε όλο το άρθρο