Υποθεματική: STEΑM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική
Tίτλος: Με τα παραμύθια οδηγό, στον ψηφιακό κόσμο θα διαβώ!!
4o Eργαστήριο: Παραμυθοπαίζουμε!!!
1η δραστηριότητα:
Γνωριμία με το παραμύθι.
Ας γνωρίσουμε τα παραμύθια καλύτερα. Κάθε σχολείο ασχολείται με ένα παραμύθι και το αναλύει: Αρχή – μέση – τέλος, πλοκή, ήρωες .
Το παραμύθι της δικής ομάδας: Τα 3 γουρουνάκια. Το διαβάσαμε και το είδαμε στον υπολογιστή.
2η δραστηριότητα:
Αναδιήγηση
Χρησιμοποιούμε κάρτες παραμυθιού και λογικής αλληλουχίας για να αναδιηγηθούμε το παραμύθι
Αναδιήγηση του παραμυθιού με το Beebot
Τα παιδιά συνθέτουν την ιστορία βάζοντας τις εικόνες στη σωστή σειρά και στη συνέχεια οδηγούν το Beebot και παρουσιάζουν το παραμύθι(αρχή, μέση, τέλος)
3η δραστηριότητα: Προετοιμασία δραματοποίησης
Δημιουργία εννοιολογικού χάρτη για το τι θα χρειαστούμε για να αναπαραστήσουμε το παραμύθι.
4η δραστηριότητα: Δραματοποίηση παραμυθιού.
5η δραστηριότητα:
STEAM τα 3 γουρουνάκια
STEAM
SCIENCE ( επιστήμη- πείραμα)
Πειραματιζόμαστε με τα υλικά που χρησιμοποίησαν τα 3 γουρουνάκια, για να φτιάξουν τα σπιτάκια τους: άχυρα, ξύλα, τούβλα.
Φυσάμε σαν το λύκο, για να δούμε αν μπορούν να μετακινηθούν τα υλικά
Διαπιστώνουμε: ότι η δύναμη του αέρα, μετακινεί τα ελαφριά αντικείμενα ( χάρτινο κουτί), ενώ τα βαριά ( ξύλινο κουτί) δεν μπορεί να τα μετακινήσει
STEAM
TECHNOLOGY (ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ)
Δημιουργούμε παιχνίδι στον υπολογιστή και παίζουμε
STEAM
Engineering ( Μηχανική)
Βοηθάμε τα γουρουνάκια να φτιάξουν ένα γερό σπίτι για να μην κινδυνεύουν από το λύκο. Δοκιμάσαμε διάφορα υλικά
STEAM
Art (Τέχνη)
Δημιουργούμε δαχτυλόκουκλες με τους ήρωες του παραμυθιού και παίζουμε κουκλοθέατρο!
STEAM
Maths (Μαθηματικά)
Βάζουμε τις εικόνες στη σειρά: από το μικρότερο στο μεγαλύτερο
Αντιστοιχίζουμε κάθε γουρουνάκι με το σπιτάκι του και με τα υλικά που φτιάχτηκε
Στατιστική: Αν ήσουν γουρουνάκι ποιο σπιτάκι θα έχτιζες?
Επικοινωνία της ομάδας μας: Αποφασίζουμε τις δράσεις μας, σχετικά με τις δράσεις STEAM που θα αναλάβει το κάθε σχολείο
Οι δράσεις των σχολείων της ομάδας μας αναρτήθηκαν σε wakelet https://wakelet.com/i/invite?code=yujl1xmr
Μία συνεργατική δράση, ήταν να συνεχίσουμε το παραμύθι, σε έμμετρο λόγο, κάθε σχολείο με τη σειρά, για να μάθουμε τι απέγινε ο λύκος. Πατήστε το σύνδεσμο για να δείτε την ιστορία μας https://fliphtml5.com/pwuer/ybvo
Μία ακόμη συνεργατική δράση: κάθε σχολείο ζωγραφίζει μία κάρτα με τα στοιχεία του παραμυθιού, για να φτιαχτεί το “χαλί” για δράσεις με το beebot https://docs.google.com/presentation/d/1AJMcpTZgUt-KA0kfO_ySMIZO6tEw1Ljj3lH2uVG4m5k/edit?usp=sharing
Το 8ο Νηπιαγωγείο Νεάπολης στέλνει online προσκλήσεις με κωδικοποιημένες προκλήσεις στα συνεργαζόμενα σχολεία https://www.greetingsisland.com/ecard/pulaso21tohr/en?fbclid=IwAR1tqDlX3N4VDw9f8BLh9ZJvfH7MTBKsw7WJPVdQfFx_B3GWQWKrUQOC20I#.YbL7GND0lps.link
Ανοίγουμε την πρόσκληση και προγραμματίζουμε το beebot, ακολουθώντας τις οδηγίες
Οι μαθητές αξιολόγησαν τη θεματική ενότητα σε έντυπη μορφή
και σε ηλεκτρονική μορφή
Πατήστε επάνω στην εικόνα και δείτε τα αποτελέσματα του ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου στο οποίο συμμετείχαν όλοι οι μαθητές των συνεργαζόμενων σχολείων!
Online Eπικοινωνία
Συμμετέχουν: 4ο Νηπιαγωγείο Φαρσάλων, 8ο Νεάπολης & 15ο Πατρών!
Παιδιά και εκπαιδευτικοί, γνωρίζονται, επικοινωνούν από απόσταση, αναγνωρίζει κάθε σχολείο την δική του καρτέλα στο χαλάκι Beebot που είχε δημιουργηθεί, συνεργατικά, ενώ με τη βοήθεια καρτών για τις ημέρες της εβδομάδας παρουσιάζεται από το 15ο Πατρών τραγούδι σχετικό με τις ημέρες της εβδομάδας, αλλά και τα παραμύθια και τέλος ζωγραφίζουν συνεργατικά




















































