Παγκόσμια Ημέρα Υγιεινής Διατροφής
Στο πλαίσιο των δράσεών μας για την υγιεινή διατροφή και την καλλιέργεια σωστών διατροφικών συνηθειών, είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε στο νηπιαγωγείο μας τη διατροφολόγο κ. Σταυρούλα Κουτουλάκου.
Μέσα από μια ευχάριστη και βιωματική παρουσίαση, τα παιδιά έμαθαν για τη σημασία της ισορροπημένης διατροφής, τη θρεπτική αξία των φρούτων και των λαχανικών, αλλά και τη σπουδαιότητα του πρωινού γεύματος. Με παιχνίδια, εικόνες και δραστηριότητες, αναγνώρισαν ποιες τροφές μας δίνουν «ενέργεια και δύναμη» και ποιες πρέπει να καταναλώνουμε με μέτρο.
Η συζήτηση ολοκληρώθηκε με τα παιδιά να φτιάχνουν τη δική τους πυραμίδα διατροφής, μέσα από μια δημιουργική και χαρούμενη διαδικασία!
Ευχαριστούμε θερμά την κ. Κουτουλάκου για την πολύτιμη συμβολή της και τον όμορφο τρόπο με τον οποίο προσέγγισε τα παιδιά!











































