Εκπαιδευτική επίσκεψη διατροφολόγου
Τη Δευτέρα 7 Απριλίου 2025, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Υγείας, το σχολείο μας είχε τη χαρά να φιλοξενήσει τη διατροφολόγο Σταυρούλα Κουτουλάκου, μητέρα μαθήτριας του σχολείου μας.
Η κ. Κουτουλάκου επισκέφτηκε το σχολείο μας το πρωί και μίλησε στους μαθητές και των δύο τμημάτων για τα οφέλη της υγιεινής διατροφής στην καθημερινή μας ζωή και, κυρίως, στην υγεία μας. Με κατανοητό και ενδιαφέροντα τρόπο, παρουσίασε χρήσιμες πληροφορίες για το πώς μπορούμε να κάνουμε πιο σωστές επιλογές στο φαγητό μας και γιατί είναι σημαντικό να υιοθετούμε υγιεινές διατροφικές συνήθειες από μικρή ηλικία.
Οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά, έκαναν ερωτήσεις και συζήτησαν για τις δικές τους εμπειρίες με τη διατροφή, ενώ δεν έλειψαν και οι πρακτικές συμβουλές που μπορούν να εφαρμοστούν στην καθημερινότητά μας.
Ευχαριστούμε θερμά την κ. Κουτουλάκου για την πολύτιμη παρουσία και συμβολή της στη διατροφική εκπαίδευση των παιδιών μας και ελπίζουμε σε μελλοντικές ανάλογες δράσεις που προάγουν την υγεία και την ευεξία όλων μας!


























