Δώρα για τα παιδιά…
Ο Σύλλογος Γονέων για άλλη μια φορά ήταν κοντά στα παιδιά στολίζοντας το Χριστουγεννιάτικο δέντρο και χαρίζοντας δώρα “έκπληξη”.
Ο Σύλλογος Γονέων για άλλη μια φορά ήταν κοντά στα παιδιά στολίζοντας το Χριστουγεννιάτικο δέντρο και χαρίζοντας δώρα “έκπληξη”.
Φίλοι του Νηπιαγωγείου μας, τα μάθατε; Τα Χριστούγεννα ήρθαν στο σχολειο μας και ξεκίνησαν να ομορφαίνουν τον χώρο αλλά και τις καρδιές μας!
Αν θέλετε να βοηθήσετε κι εσείς να κάνουμε όμορφες χριστουγεννιάτικες κατασκευές σας περιμένουμε στον χώρο του σχολείου για να φτιάξουμε στεφάνια!
Παρακάτω μπορείτε να δείτε μια Καλή Πρακτική με θέμα: “Η Οικογένειά μου ζωντανεύει” που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της επιμόρφωσης Β2 επιπέδου για την αξιοποίηση και εφαρμογή των Τ.Π.Ε. Η δραστηριότητα σχεδιάστηκε να υλοποιηθεί με την ψηφιακή εφαρμογή Chatterpix Kids
Η δράση θα υλοποιηθεί κιόλας στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων.
Στο νηπιαγωεγίο μας μαθαίνουμε για το Πολυτεχνείο, μαθαίνουμε για την ΕΙΡΗΝΗ! Τη σημασία, της δημοκρατίας, του σεβασμού και της ελευθερίας.
Τα παιδιά ανακάλυψαν τα βασικά γεωμετρικά σχήματα μέσα από την τέχνη και τη δημιουργική έκφραση. Μελετώντας έργα ζωγραφικής και παρατηρώντας σχήματα γύρω τους, τα παιδιά αντιλαμβάνονται ότι τα σχήματα αποτελούν στοιχεία της καθημερινότητας. Μέσα από παιχνίδια, ζωγραφική και ψηφιακά εργαλεία πειραματίζονται και συνεργάζονται, συνδυάζοντας γλώσσα, μαθηματικά, ΤΠΕ και αισθητική αγωγή.
Μέσα από παραμύθια, τραγούδια, παιχνίδια και κατασκευές, τα νηπιάκια μας κατάλαβαν την αξία της αποταμίευσης και πως δεν πρέπει να είμαστε σπάταλοι, αλλά να βάζουμε στόχους και να τους πετυχαίνουμε.
Τιμώντας την γιορτή της 28ης Οκτωβρίου, τα παιδιά έμαθαν για τα ηρωικά γεγονότα του 1940, τις συνθήκες που επικρατούσαν και το σημαντικό έργο των Ελλήνων της εποχής. Κατασκευές, εικόνες, βίντεο και φυσικά τραγούδια, μάς “ταξίδεψαν” για λίγο στην Ελλάδα του ’40, ενώ, δε θα μπρούσαμε να μην τιμήσουμε τη μέρα αυτή χωρίς γιορτή, ποιήματα και παρέλαση.
Φυσικά, δε θα μπορούσαμε να μην τιμήσουμε και τον Πολιούχο της Θεσσαλονίκης, Άγιο Δημήτριο.
Φθινοπώριασε και πάλι και χαρα μεγάλη!
Όλοι μαζί, μάθαμε για τα χαρακτηριστικά του φθινοπώρου, να βλέπουμε τα χρώματά του αλλά και τις αλλαγές γύρω μας. Τα νήπια, κλήθηκαν να μας φέρουν φρούτα και ξηρούς καρπόυς τις εποχής, να μαζέψουν φύλλα, να αναγνωρίσουν στοιχεία του φθινοπώρου και φυσικά να τα αποτυπώσουν μέσα από εργασίες και κατασκευές.