Το καλοκαίρι μας κλείνει το μάτι!
Με εκδρομές, με παγωτά,
με παιχνίδια και χαρά
κλεινουμε για γεμάτη σχολική χρονιά
Τα λέμε τον Σεπτέμβριο ξανά!!
καλό καλοκαίρι!
Με εκδρομές, με παγωτά,
με παιχνίδια και χαρά
κλεινουμε για γεμάτη σχολική χρονιά
Τα λέμε τον Σεπτέμβριο ξανά!!
καλό καλοκαίρι!