Το καλοκαίρι μας κλείνει το μάτι!

Με εκδρομές, με παγωτά,

με παιχνίδια και χαρά

κλεινουμε για γεμάτη σχολική χρονιά

Τα λέμε τον Σεπτέμβριο ξανά!!

 

καλό καλοκαίρι!