Διάκριση σε διαγωνισμό

Καλημέρα σας κυρίες και κύριοι Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων,

Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς», σε συνεργασία με την Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση, ολοκλήρωσε την αξιολόγηση των υποβληθέντων έργων ανά κατηγορία και βαθμίδα.

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε ότι η δημιουργία των μαθητών σας, είναι ανάμεσα στα διακριθέντα!

Η τελετή απονομής των βραβείων θα πραγματοποιηθεί το Φθινόπωρο του 2026, στην Αθήνα! Η παραλαβή του βραβείου, από τους δημιουργούς-μαθητές, είναι μια καλή ευκαιρία για σχολική εκδρομή!

Ελπίζουμε να ξαναδούμε έργα σας στο Διαγωνισμό της επόμενης σχολικής χρονιάς 2026-2027.

Καλό Καλοκαίρι!

Με εκτίμηση,

Το καλοκαίρι μας κλείνει το μάτι!

Με εκδρομές, με παγωτά,

με παιχνίδια και χαρά

κλεινουμε για γεμάτη σχολική χρονιά

Τα λέμε τον Σεπτέμβριο ξανά!!

 

καλό καλοκαίρι!