ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ
Στην σελίδα μας θα βρείτε παιδαγωγικά θέματα και θα έχετε την δυνατότητα να ενημερώνεστε για τις δραστηριότητες του σχολείου μας.
Στην σελίδα μας θα βρείτε παιδαγωγικά θέματα και θα έχετε την δυνατότητα να ενημερώνεστε για τις δραστηριότητες του σχολείου μας.
Καλημέρα σας κυρίες και κύριοι Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων,
Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς», σε συνεργασία με την Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση, ολοκλήρωσε την αξιολόγηση των υποβληθέντων έργων ανά κατηγορία και βαθμίδα.
Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε ότι η δημιουργία των μαθητών σας, είναι ανάμεσα στα διακριθέντα!
Η τελετή απονομής των βραβείων θα πραγματοποιηθεί το Φθινόπωρο του 2026, στην Αθήνα! Η παραλαβή του βραβείου, από τους δημιουργούς-μαθητές, είναι μια καλή ευκαιρία για σχολική εκδρομή!
Ελπίζουμε να ξαναδούμε έργα σας στο Διαγωνισμό της επόμενης σχολικής χρονιάς 2026-2027.
Καλό Καλοκαίρι!
Με εκτίμηση,

Με εκδρομές, με παγωτά,
με παιχνίδια και χαρά
κλεινουμε για γεμάτη σχολική χρονιά
Τα λέμε τον Σεπτέμβριο ξανά!!
καλό καλοκαίρι!
“Τρώμε υγιεινά, βουρτσίζουμε σωστά, πάμε στον γιατρό τακτικά!”
Αυτά κι άλλα πολλά μάθαμε μέσα από το πρόγραμμα υγείας που πραγματαοποιήθηκε στο σχολείο μας υπό την αιγίδα του Υπουργείου και του Κέντρου Υγείας της περιοχής.
Του Μαΐου ροδοφαίνεται η μέρα
που ωραιότερη η φύση ξυπνάει
και την κάνουν λαμπρά και γελάει
πρασινάδες, αχτίδες, νερά.
(Διονύσιος Σολωμός)
Την Τέταρτη 29 Απριλίου είχαμε τη χαρά να επισκεφτούμε τον πολυχώρο Nouvelle στο Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Η επίσκεψή μας επισφράγισε τα όσα γνωρίσαμε στο εργαστήριο δεξιοτήτων και την ασφάλεια στους δρόμους. Μέσα από όμορφες εικόνες, παιχνίδια και βιωματικές δράσεις όχι μόνο περάσαμε καλά αλλά γίναμε ακόμα πιο «σοφοί» στην κυκλοφοριακή αγωγή!
Τα λουλούδια μας δίνουν αέρα, πνοή, χρώματα και ζωή! Με τα παιδιά γνωρίσαμε για τα λουλουδάκια: από τον κύκλο ζωής ως και τα στάδια ανάπτυξης τους. Ζωγραφίσαμε, μυρίσαμε, είδαμε πίνακες, παίξαμε.. Με λίγα λόγια, φέραμε την άνοιξη μέσα στην τάξη μας!
Στο σχολείο μας μαθαίνουμε ότι η βοήθεια και η προσφορά μπορεί να γίνει με διάφορους τρόπους. Αυτός είνια ο φετινός έπαινος για τη συμμετοχή μας στο Make a Wish.
Το Πάσχα στο νηπιαγωγείο είναι μια περίοδος γεμάτη δημιουργικότητα, παράδοση και παιχνίδι. Οι δραστηριότητες μας εστίασαν στην εκμάθηση των εθίμων, τη δημιουργία χειροτεχνιών και τη συμμετοχή σε βιωματικά παιχνίδια!
Πέρα από τις κατασκευές για τους μικρούς μας μαθητές, φέτος κάναμε και λαμπάδες για του γονείς!