Δοντάκια καθαρά!
“Τρώμε υγιεινά, βουρτσίζουμε σωστά, πάμε στον γιατρό τακτικά!”
Αυτά κι άλλα πολλά μάθαμε μέσα από το πρόγραμμα υγείας που πραγματαοποιήθηκε στο σχολείο μας υπό την αιγίδα του Υπουργείου και του Κέντρου Υγείας της περιοχής.
“Τρώμε υγιεινά, βουρτσίζουμε σωστά, πάμε στον γιατρό τακτικά!”
Αυτά κι άλλα πολλά μάθαμε μέσα από το πρόγραμμα υγείας που πραγματαοποιήθηκε στο σχολείο μας υπό την αιγίδα του Υπουργείου και του Κέντρου Υγείας της περιοχής.
Του Μαΐου ροδοφαίνεται η μέρα
που ωραιότερη η φύση ξυπνάει
και την κάνουν λαμπρά και γελάει
πρασινάδες, αχτίδες, νερά.
(Διονύσιος Σολωμός)
Την Τέταρτη 29 Απριλίου είχαμε τη χαρά να επισκεφτούμε τον πολυχώρο Nouvelle στο Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Η επίσκεψή μας επισφράγισε τα όσα γνωρίσαμε στο εργαστήριο δεξιοτήτων και την ασφάλεια στους δρόμους. Μέσα από όμορφες εικόνες, παιχνίδια και βιωματικές δράσεις όχι μόνο περάσαμε καλά αλλά γίναμε ακόμα πιο «σοφοί» στην κυκλοφοριακή αγωγή!