“Ο εαυτός μου στο σχολείο και το σπίτι”
Στο πρώτο Εργαστήριο Δεξιοτήτων της φετινής χρονιάς τα παιδιά μπόρεσαν να ενισχύσουν την αυτοπεποίθησή τους καταλαβαίνοντας τη θέση τους τόσο μέσα στην οικογένεια όσο και στο σχολείο ενώ ταυτόχρονα καλλιέργησαν τον προφορικό τους λόγο μέσω αυτοπαρουσίσης αγαπημέων πραγμάτων από το σπίτι τους. Μέσα από το πρόγραμμα τα παιδιά μπόρεσαν να κατανοήσουν τη διαφορετκότητα του κάθε ατόμου, να εκτιμήσουν τον άλλον και να τον σεβαστούν.







