30 Ιανουαρίου, ημέρα καθιερωμένη στη γιορτή των γραμμάτων, των μαθητών και της Παιδείας, καθώς οι 3 Ιεράρχες αποτελούν προστάτες των μαθητών, των δασκάλων και των σχολείων. Τα παιδιά μας εκκλησιάστηκαν, έμαθαν για το έργο των 3 Ιεραρχών κι έκαναν και κατασκευή, τιμώντας αυτή τη μέρα.
