ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2021-2022

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΑΡΑΥΓΗΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 20-06-2022

Α. Περιγραφική Αποτίμηση

Θεματικός κύκλος Α΄

1ος θεματικός κύκλος: “Ζω καλύτερα – Ευ Ζην”

1ο κ 2ο τμήμα: Θέμα “ Κινούμαι με ασφάλεια”

Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες (5 έως 7 εργαστήρια των 2 ή 3 ωρών την εβδομάδα)

Περίοδος υλοποίησης: Οκτώβρης- Νοέμβρης

Σκοπός του εργαστηρίου ήταν οι μαθητές να μάθουν και να υοθετήσουν τον Κ.Ο.Κ ώστε να βαδίζουν με ασφάλεια στο δρόμο. Το εργαστήριο-πρόγραμμα κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των παιδιών. Οι μαθητές έδειξαν ιδιαίτερο ενθουσιασμό, ευχαρίστηση και συνεργάστηκαν μεταξύ τους. Εμπλούτισαν τις γνώσεις τους σχετικά με το θέμα και μπορούμε να πούμε ότι όλοι αποκομίσαμε ευχάριστες εμπειρίες.

Θεματικός κύκλος Β΄

2ος θεματικός κύκλος: “ Φροντίζω το Περιβάλλον”

1ο κ 2ο τμήμα: θέμα “ Οι φίλοι μας τα ζώα”

Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες (5 έως 7 εργαστήρια των 2 ή 3 ωρών την εβδομάδα)

Περίοδος υλοποίησης: Δεκέμβρης – Ιανουάριος

Σκοπός του εργαστηρίου ήταν να ευαισθητοποιηθούν οι μαθητές γύρω από το θέμα της κακοποίησης και της εγκατάλειψης ζώων συντροφιάς, ώστε να ενισχυθούν οι μηχανισμοί πρόληψης. Το ενδιαφέρον για το θέμα προκάλεσε προβληματισμό, προτάθηκαν και αξιοποιήθηκαν γνώσεις από προσωπικές εμπειρίες και βιώματα και δραματοποιήθηκαν ιστορίες με μεγάλο ενθουσιασμό. Οι στόχοι του προγράμματος επιτεύχθηκαν στο μέγιστο βαθμό από όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες του τμήματος.                                                                                                                 

Θεματικός κύκλος Γ΄

3ος θεματικός κύκλος: “ Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη”

1ο κ 2ο τμήμα: θέμα “ Η παρέα μου κι εγώ”

Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες (5 έως 7 εργαστήρια των 2 ή 3 ωρών την εβδομάδα)

Περίοδος υλοποίησης: Φεβρουάριος – Μάρτιος

Σκοπός του εργαστηρίου ήταν η ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα διαφορετικότητας και αναπηρίας. Μέσα από τις δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο του προγράμματος για την κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη οι μαθητές βίωσαν-αντιλήφθηκαν τις ιδιαιτερότητες των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (κινητικά προβλήματα, προβλήματα όρασης-ακοής, αυτισμός) με αποτέλεσμα την αποδοχή και το σεβασμό της διαφορετικότητας.

Θεματικός κύκλος Δ΄

4ος θεματικός κύκλος: “ Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία”

1ο κ 2ο τμήμα: θέμα “Ταξίδι στο Διάστημα”

Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες (5 έως 7 εργαστήρια των 2 ή 3 ωρών την εβδομάδα)

Περίοδος υλοποίησης: Απρίλιος – Μάϊος

Σκοπός του εργαστηρίου ήταν να μάθουν οι μαθητές τους πλανήτες του Ηλιακού Συστήματος, την κίνηση της γης και να γνωρίσουν τον Ήλιο τη Σελήνη και τα χαρακτηριστικά τους. Οι μαθητές έδειξαν ενδιαφέρον για την κίνηση των πλανητών γύρω από τον Ήλιο, διατυπώνοντας ερωτήσεις και απορίες. Δραματοποίησαν την κίνηση των πλανητών γύρω από τον ήλιο με πολύχρωμα μπαλόνια και έδειξαν να το διασκεδάζουν. Στο τέλος του προγράμματος οι μαθητές γνώριζαν όλους τους πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος (σε απόσταση από τον ήλιο). Επίσης έδειξαν ιδιαίτερο ζήλο για τη μέλισσα Beebot και τις δυνατότητες αυτής πάνω στο πλαστικοποιημένο σκηνικό.

 

 

ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ 2

ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ ΤΑ ΖΩΑ 2

ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ ΤΑ ΖΩΑ 1

ΠΑΡΕΑ ΜΟΥ ΚΙ ΕΓΩ 1

ΠΑΡΕΑ ΜΟΥ ΚΙ ΕΓΩ 2

ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ 2

ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ 1

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση