ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ (ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ)

Αφού μάθαμε τι είναι τελικά φυτό, γίναμε Μικροί κηπουροί και φυτέψαμε βολβούς σε γλάστρες και πειραματιστήκαμε να δούμε αν τελικά ισχύουν όλα αυτά που είχαμε συζητήσει σε προηγούμενο μάθημα. Συγκεκριμένα, είχαμε συζητήσει πως για να αναπτυχθεί ένα φυτό, θέλει χώμα, νερό, αέρα, ήλιο και αγάπη.

20230406 133728

IMG 20230406 142933 IMG 20230406 142915 IMG 20230406 142910 1 IMG 20230406 142600 IMG 20230406 142558

Έτσι αποφασίσαμε λοιπόν, να βάλουμε μία γλάστρα στο ντουλάπι για να μην έχει φως, μία σε σακούλα για να μην έχει αέρα, μία να μην ποτίζεται και η άλλη να τα έχει όλα.

Τα αποτελέσματα της πρώτης και της δεύτερης εβδομάδας έδειξαν πως οι γλάστρες στο ντουλάπι και στη σακούλα πέταξαν κοτσάνι, ενώ οι άλλες αναμένουμε ακόμα….

20230426 21314720230428 113702

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Φυτέψαμε φασόλια σε σακουλάκια συσκευασίας  και τα κολλήσαμε στο παράθυρο για να έχουν φως….

20230424 160456 20230424 160420 20230424 160313 20230424 160238 20230424 160218 20230424 16014820230424 130531 20230424 131020

Σα να μεγάλωσαν λίγο…..

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

20230504 113822

20230504 113727

Αφού μεγάλωσαν πολύ,αποφασίσαμε να τα μεταφυτεύσουμε σε μεγαλύτερη γλάστρα…

20230505 19185820230505 19193820230505 19201920230505 192121

20230505 152445

Φυτέψαμε και στη γλάστρα της αυλής για να μη μείνει παραπονεμένη…..

20230424 160643 20230424 160643 1 20230424 150802 20230424 150846

Μετά τη κηπουρική, συζητήσαμε τα μέρη του λουλουδιού….

20230424 160910 20230424 160838 20230424 160817

Παίξαμε με το ρομποτάκι Beebot και το προγραμματίσαμε να μαζέψει τη γύρη απ΄ τα λουλουδάκια

IMG 20230331 130301 IMG 20230331 125527 IMG 20230331 125336 IMG 20230331 125223

Όμως για να επιβιώσουν τα λουλουδάκια, χρειάζονται και τις μελισσούλες για να πάρουν το νέκταρ τους, τη γύρη τους και να το κάνουν μέλι. Χωρίς τις μέλισσες τα λουλούδια μας δε θα έχουν ζωή. Έτσι, ξεκινήσαμε να μιλάμε για τις μέλισσες

20230425 155411 20230426 113331

Φτιάξαμε μέλισσες από χαρτόνι και τις κρεμάσαμε στην ομπρέλα της Ευφροσύνης, της οποίας είχε σπάσει και εμείς την αξιοποιήσαμε….

20230426 155501

Τις ζωγραφίσαμε στο καβαλέτο….

20230426 143549 20230426 145522

Φτιάξαμε το σπίτι της μέλισσας από χαρτόνι: κόψαμε εξάγωνα και κολλήσαμε στα κελιά μακαρόνια πένες και μέσα σ αυτά ζωγραφίσαμε τα μέλη της κυψέλης: Βασίλισσα, κηφήνας και εργάτριες.

20230427 18560820230427 185647 20230427 185711 20230427 131110

Χορέψαμε το χορό της μέλισσας, ακούγοντας κλασική μουσική, όπως η άνοιξη του Βιβάλντι (ξυπνούσαν τα λουλουδάκια με τα μελισσάκια και χόρευαν ρυθμικά) το πέταγμα της μέλισσας του Κόρσακωφ(τα μελισσάκια μάζευαν τη γύρη απ’ τα λουλουδάκια) και η Καταιγίδα του Μπετόβεν (τα μελισσάκια έτρεχαν στη κυψέλη να σωθούν).

20230428 15003720230428 150131

20230428 150207

Ψηφίσαμε την αγαπημένη μας δράση και το διατυπώσαμε σε ένα ανοιχτού τύπου φύλλο εργασίας…

20230427 152124 20230427 153713

Παίξαμε παιχνίδια με τις μέλισσες, σειραθέτηση, μοτίβα, αντιστοίχηση

20230425 155636 20230425 155730

Άλλες ανοιξιάτικες δράσεις που κάναμε ήταν να φτιάξουμε ταΐστρες για τα πουλάκια

20230425 155509

20230428 113534

Μιλήσαμε και καταγράψαμε και άλλα έντομα. Έτσι, εκτός απ τη μέλισσα ασχοληθήκαμε και με τη πεταλούδα. Συγκεκριμένα, διαβάσαμε  το παραμύθι “μια πεινασμένη κάμπια”, το αναδιηγηθήκαμε, το παίξαμε και μιλήσαμε για το κύκλο ζωής της πεταλούδας,  τις ζωγραφίσαμε και τέλος φτιάξαμε το δικό μας παραμύθι.

20230503 121550

20230428 143053

20230428 142918

20230428 142837

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

20230428 125858

IMG c7ba9eac636aca0f1977aa10cc279f08 V IMG 9c4dcb241bdf087d4cd3d3c959653ed3 V IMG cca7b829d3562afaaed449bcde6752c5 V

644cd2a19c23c

https://www.storyjumper.com/book/read/155459841/644cd2a19c23

 

 

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Φτιάξαμε τα μαγιάτικα στεφάνια μας

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

 

ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ (ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ)

Στις 22 Μαρτίου που ξεκίνησε και επίσημα να μπαίνει η Άνοιξη, αρχίσαμε να διακοσμούμε και να στολίζουμε τη τάξη μας…

20230307 11242320230303 120343

Μιλήσαμε για το τι μας φέρνει η Άνοιξη και τα ζωγραφίσαμε

20230306 082641

20230330 14291720230331 115343 20230331 144655

Συζητήσαμε στην ολομέλεια, τι θέλουμε να μάθουμε για την Άνοιξη και τα καταγράψαμε

20230330 13013720230330 130838

Τα ηλιοτρόπια του Βαν Γκογκ

20230404 141832 20230404 135011

Το χαρούμενο λιβάδι της κ. Φυλλιώς Νικολούδη

20230404 144244 20230404 150909 20230404 150950 received 1933787583632400

Ανοιξιάτικα αυγά

20230330 102024 20230330 102113

Πεταλούδες της άνοιξης

20230330 163514 20230330 163618

Τα ζουμπούλια

20230403 155907

Ανοιξιάτικα Pixelart

20230403 160013 20230403 150938 20230404 120926 20230404 120929

Παιχνίδια στη γωνιά του H/Υ…..

20230330 130245 20230330 130815 20230330 131624

……και στη γωνιά γραφής και μαθηματικών

20230405 114820 20230404 114737 20230403 151116

Συζητήσαμε και παίξαμε με εικόνες για το τι είναι φυτό. Στη συνέχεια, το ζωγραφίσαμε σε ένα ανοιχτού τύπου φύλλο εργασίας αξιολόγησης

20230405 161710 20230405 13254420230406 120222

Διατυπώσαμε τις απόψεις μας και τις καταγράψαμε για το τι χρεάζεται ένα φυτό για να μεγαλώσει

20230406 133728 20230406 130210

 

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!

Το Πάσχα έφτασε και γιορτινή ατμόσφαιρα κυριάρχησε στο νηπιαγωγείο μας!

Λαγουδάκια, “αυγά” και “κοτοπουλάκια” ήταν οι προτάσεις των παιδιών για τις κατασκευές μας!!!

Δείτε μερικές δημιουργίες μας:

ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΘΥΡΩΝ

IMG 8ad752d00102a655ec20cc24909eeb12 V

ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ (γλώσσα, μαθηματικά)

20230328 125116 20230328 143223 20230328 150814 20230328 160102 20230329 160338 20230329 160421 20230329 163811

20230406 133444

ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ: ΧΟΡΕΥΩ ΜΕ ΤΟ ΑΡΝΙ

20230404 161247

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
20230330 130227

PIXELART

20230404 120917 20230404 120922

20230405 121158

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΣΤΕΦΑΝΙΑ 

IMG a1d4ddce56a00c3af02c6614fa45d331 V

ΚΟΤΟΠΟΥΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΓΥΑΛΑΚΙΑ ΑΥΓΑ

20230330 141136 20230331 144414

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΚΑΡΤΕΣ

20230403 210003

Ο ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΣ ΙΝΒΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΑΥΡΟΙ ΜΑΣ

20230404 141903

IMG a6cd1b74367745864fb9c6f17b09c86b V

20230405 152951 20230405 143225

20230405 152909 20230405 150110

ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ 

IMG 41204f28cd8a6feca9b07add0864c562 V

ΟΙ ΛΑΜΠΑΔΕΣ ΜΑΣ

IMG 5f6fceaed1924efa42fe66493db1db3a V

ΒΑΨΙΜΟ ΑΥΓΩΝ

20230407 063307IMG 8c1f54bdd606450b74e3af7d3906902d V

ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΚΑΛΑΘΑΚΙΑ

IMG a67fbbc5a3f8525d45f05ce766261b24 V

20230405 115525

ΤΑ ΦΑΝΑΡΑΚΙΑ

IMG 39248d2852a211872e7f660c4d58f06a V

ΤΑ ΛΑΖΑΡΑΚΙΑ 

IMG 7480491beaf4707b519cc2797b0e5515 V

ΕΙΠΑΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΛΑΖΑΡΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΟΠΑΙΩΝ

IMG 9f4a5d3f81c6668ad335b2db3479e854 V

ΟΙ ΤΣΑΝΤΕΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΑΣ

20230405 120653

IMG f02d43970adf8580d3382e56ac5527b1 V IMG 994d03d33bcb44312ed99cdd8424aa97 V

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΕΥΧΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΟΠΑΙΩΝ

IMG cfbef23aff3d4a8ec8393430a8ca3bbe V IMG 2102e2c54134436358debec7b93eabaa V

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΕΥΧΕΣ

 

25η Μαρτίου 1821

Με σεβασμό στην ιστορία της πατρίδας μας και τιμή προς τους ήρωες της Επανάστασης του 1821 που πολέμησαν για την Λευτεριά μας γιορτάσαμε και φέτος την επέτειο της 25ης Μαρτίου του 1821. Φυσικά δεν ξεχάσαμε να αναφερθούμε και στον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου που γιορτάζουμε την ίδια ημέρα.

IMG 20230315 125434 IMG 20230315 125431 1 338475816 6050285748374070 3331587700003763798 n 338381102 919833539164483 6202951292290239204 n 336417038 872702320693424 7537675411783856382 n

Φτιάξαμε την πρόσκληση για την γιορτούλα μας.

IMG 20230320 121907             IMG 20230320 122902

 

IMG 20230320 121755

336176554 877477396674842 5079148434275045490 n

 

 

 

 

 

 

 

 

Στολίσαμε το σκηνικό μας με τις ομαδικές και τις ατομικές εργασίες των παιδιών και πραγματοποιήσαμε την γιορτή μας για της επέτειο της 25ης Μαρτίου με επιτυχία.IMG 20230324 080729336435492 147068188015628 3282502428851115784 n

Στο χωριό μας φυσικά τιμούμε τους ήρωες με κατάθεση στεφάνων και παρέλαση από τους μαθητές και τις μαθήτριές μας, ακολουθώντας τα έθιμα και την παράδοση της περιοχής.

IMG 90a63e7f245bde8509dbcb15909f7312 V 1 IMG 504107dbf58aef286504523bb95d983d V IMG 22d8630e657a7281ca0272a2c3bf4aef V IMG 19d69c425c212a173b4ca94a9e63d99f V IMG 20230327 092538

IMG 20230327 114523

1η Μάρτη με εκπαιδευτική δράση για την διατροφή!

Καλό μήνα!!

Μάρτης είναι νάζια κάνει.. Πότε κλαίει, πότε γελάει..

333988818 1403408787143965 2265540583137726295 n 2

Σήμερα 1η Μάρτη αφού καλωσορίσαμε τον καινούργιο μήνα με αυτήν την κατασκευή , παρακολουθήσαμε την εκπαιδευτική δράση του Κέντρου Περιβαλλόντικής Αγωγής Ιεράπετρας με τίτλο: “Μαγειρεύοντας την διατροφή μου!

Γνωρίσαμε τις υγιεινές τροφές και τα οφέλη τους στη ζωή μας..

333608634 902889671038361 8405073616366882852 n

333686014 1280581362523353 7329766880877037611 n

Ακούσαμε το παραμύθι “Η κυρά- Διατροφή πρώτη στη μαγειρική”, από τη συγγραφέα του βιβλίου κ. Λητώ Τσακίρη Παπαθανασίου και μάθαμε για τις βιταμίνες .

334520943 545345271058138 9146401474601871638 n

Τέλος μάθαμε νόστιμες συνταγές ,γλυκιές αλλά υγιεινές τις οποίες θα φτιάξουμε και στην τάξη μας.

 

 

 

6 Μαρτίου- Πανελλήνια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού.

Σήμερα 6 Μαρτίου 2023 είναι η Πανελλήνια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού.

Κι εμείς μάθαμε και βάλαμε στο βάζο τις γλυκές λεξούλες που θέλουμε να χρησιμοποιούμε στην τάξη μας και  μας κάνουν να νιώθουμε όμορφα…

334942847 779619759814751 6146451494159303833 n

Και πετάξαμε στον κάδο απορριμμάτων αυτές τις λέξεις που πληγώνουν ..

335079720 1218135055574936 8248999720081471384 n

 

Ακούσαμε το παραμύθι ” Τα μπαλόνια της φιλίας” και μετά φτιάξαμε το δικό μας μπουκέτο από μπαλόνια με τις λέξεις που συνθέτουν μια ευτυχισμένη ομάδα παιδιών…

334970856 2437568123068575 6660031684955235239 n

 

Φουσκώσαμε όμως και τα μπαλόνια της φιλίας  με τις  λέξεις που πρότειναν οι μαθητές και οι μαθήτριες : Αγάπη, Συνεργασία, Βοήθεια, Φιλία, Ομάδα, Σεβασμός και Αγκαλιά.

331215371 750096163402609 3778062604500611116 n

 

Διαδικτυακά μαθήματα ΕΝΓ

Φέτος στο σχολείο μας, πραγματοποιήσαμε και διαδικτυακά μαθήματα Νοηματικής σε σχολεία της Εύβοιας (Αυλωναρίου και Αιδηψού) για να τους βοηθήσουμε σε ένα πρόγραμμα Erasmus, στο οποίο συμμετείχαν…

Η χαρά μας ήταν απερίγραπτη και ευελπιστούμε να συνεχίσουμε τα μαθήματά μας και τη νέα σχολική χρονιά….

355639058 2177865445756957 8731824376308655208 n 355598375 1536038286803441 7745130543214223867 n 355409187 287608917130791 9018225367060046605 n 355046142 1425830284902575 8598367287099720870 n 354409958 3512690415622432 2714035954063229945 n 351619046 970123530850978 6745603840372730392 n 351619046 970123530850978 6745603840372730392 n 1

Αποκριάτικοι μιμικοί χοροί !!!

Την Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2023 πραγματοποιήσαμε μια πολύ όμορφη και διασκεδαστική εκπαιδευτική δράση μαζί με το δημοτικό σχολείο Τροπαίων .Το θέμα μας ήταν τα έθιμα του τόπου μας αλλά και άλλων περιοχών της Ελλάδας για την Αποκριά.

Καλεσμένος μας ήταν ο χοροδιδάσκαλος κ. Ευάγγελος Τσιμπούρης για να μάθει στα παιδιά μιμικούς χορούς που χορεύουν κατά τη διάρκεια της Αποκριάς σε διάφορα μέρη τη Ελλάδας.

IMG 20230210 101718

1676027076688

 

Ξεκινήσαμε με ένα διασκεδαστικό μιμικό παιχνίδι που κάνουν στην Κρήτη και ονομάζεται “Ετσέ” ή “Μήπως είδες τον Αντώνη;“. Τα παιδιά διασκέδασαν πολύ..

IMG 20230211 192956

Στη συνέχεια χορέψαμε :

τα “Κουκιά”, χορός από την Καρυά Μυτιλήνης.

1676386876198

IMG 20230211 192757 1

Το “Βιολί-Βιολάκι

1676386876177 1  1676386876145 1

Τη “Σκούπα” της Λέρου

1676386931864               1676386931847

και τέλος το “Γαϊτανάκι”

received 567746738737747 1

 

Στη συνέχεια τα παιδιά έμαθαν για το έθιμο του τόπου μας να ανάβουν φωτιά στη μέση της πλατείας και να χορεύουν οι “Μπούλες” γύρω από αυτήν. Έτσι λοιπόν “ανάψαμε” κι εμείς φωτιά…           1676386931811

 

Ντυθήκαμε μπούλες με διάφορα ρούχα ,όπως έκαναν παλιά στο χωριό μας..

1676386931829

και χορέψαμε γύρω από τη φωτιά!!

IMG 20230211 224416

Στο τέλος της εκπαιδευτικής δράσης τα παιδιά έμαθαν για το έθιμο που πραγματοποιείται στη Νάουσα την τελευταία Κυριακή της αποκριάς και ονομάζεται :”Γενίτσαροι και Μπούλα” ή  “Μπούλες και Νύφή“.

ethimo3

Έμαθαν για τον τρόπο κατασκευής των προσωπείων που φορούν..

1676386931811

και αργότερα τα έφτιαξαν μόνοι τους, όπως μπορούσαν..

1676385686957

Περάσαμε υπέροχα!!!!!!! Και του χρόνου!!!

 

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΌ ΕΤΟΣ 2023-34

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ Σχολ. Έτος 2023-24

1-20 Μαρτίου 2023

Οι εγγραφές στα νηπιαγωγεία γίνονται ηλεκτρονικά .

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2023-2024 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2023. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄109).

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2023-2024, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α’ 133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023-24, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2019 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού.

Η εγγραφή του νηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ- ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ, ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/)

και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):

α) τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα και εντός της προσθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ. 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767). Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια – Προϊστάμενος/η του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.

Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, όπως πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ. 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767).

Ώρες επικοινωνίας και συνεργασίας με την προϊσταμένη του νηπιαγωγείου για τις εγγραφές:

12:00 – 13:30

Τηλ. Επικοινωνίας :  2797022070