Τον Μάιο μάθαμε πως φτιάχνουμε χειροποίητη πλαστελίνη, με κρέμα μαλλιών και Κορν φλάουρ .
Εμείς ανακατέψουμε τα υλικά και ρίξαμε χρώμα ζαχαροπλαστικής για να τις χρωματίσουμε.
Τα παιδιά έπαιξαν και δημιούργησαν με τα κουπάτ της πλαστελίνης . Το διασκέδασαν και παρατήρησαν τις διαφορές με την εργοστασιακή πλαστελίνη. Η πιο μεγάλη διαφορά εντοπίζεται στην υφή, αφού διαλύεται πιο εύκολο, είναι πιο μαλακή και μυρίζει όμορφα!


