ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
Η εφαρμογή του σχεδίου δράσης ξεκίνησε με την δανειστική βιβλιοθήκη τον Νοέμβριο. Τα παιδιά υπέγραψαν συμβόλαιο δανεισμού, απέκτησαν ο καθένας τη δική του καρτέλα δανεισμού διάρκειας 2 μηνών , όπου κατέγραφαν κάθε φορά τον τίτλο του βιβλίου που δανείζονταν, πήραν τη δική τους υφασμάτινη τσάντουλα και κάθε Παρασκευή βάζουν μέσα το βιβλίο που έχουν δανειστεί μαζί με ένα φύλλο καταγραφής και το παίρνουν στο σπίτι για το Σαββατοκύριακο. Τα βιβλία που δανείζονται είναι συγκεκριμένα και είναι 36. Κάθε φορά διαλέγουν ένα διαφορετικό και η εκπαιδευτικός καταγράφει σε ειδικό έντυπο καταγραφής, τον αριθμό του βιβλίου που δανείστηκε ώστε να μην δανείζονται ίδιο βιβλίο για δεύτερη φορά. Η διαδικασία αυτή αρέσει πολύ στα παιδιά και αναμένουν την Παρασκευή της δανειστικής βιβλιοθήκης με χαρά.
ΝΤΕΝΤΕΚΤΙΒ ΛΕΞΕΩΝ
Κατά τη διάρκεια της χρονιάς τα παιδιά γίνονταν ντεντέκτιβ λέξεων. Μετά από την ανάγνωση παραμυθιών στην τάξη, ακολουθούσαν δραστηριότητες σχετικές. Μια απο αυτές ήταν να γίνουν ντεντέκτιβ λέξεων .
Άλλη δραστηριότητα είναι να γίνουν οι εικονογράφοι του βιβλίου και η πιο αγαπημένη τους είναι η θεατρική αναπαράσταση του παραμυθιού, όπου αναλαμβάνουν ρόλους και υποδύονται τους ήρωες της ιστορίας.
ΌΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ
Μαζί με τα παιδιά τακτοποιήσαμε τη βιβλιοθήκη του σχολείου. Τα βιβλία χωρίστηκαν σε κατηγορίες που επέλεξαν τα παιδιά και μπήκαν στα ράφια με την συμφωνία ότι κάθε βιβλίο θα επιστέφει στη θέση του.
Μιλήσαμε και καταγράψαμε τα δομικά στοιχεία ενός παραμυθιού, τα οποία και αναζητήσαμε σε παραμύθια που έχουμε διαβάσει.
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ
Γράψαμε ένα βιβλίο ομαδικά, με αφορμή την ημέρα παιδικού βιβλίου. Το παραμύθι δημιουργήθηκε και εικονογραφήθηκε από τα παιδιά και με τη βοήθεια του storyjumper πήρε και ηλεκτρονική μορφή.
Δημιουργία σελιδοδεικτών
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ