Το νηπιαγωγείο μας έχει κοινό προαύλιο χώρο με το Δημοτικό σχολείο Τροπαίων και οι κοινές δράσεις που γίνονται, είναι πολλές.
Έτσι τα νηπιάκια μας εντάσσονται ομαλά στην Ά Δημοτικού γιατί γνωρίζουν το χώρο,τις δασκάλες κι έχουν δει τις αίθουσες.
Η τελευταία δράση ομαλής μετάβασης έγινε την τελευταία εβδομάδα μαθημάτων. Μας κάλεσαν στην τάξη τους τα παιδιά και η δασκάλα της Ά- Β δημοτικού και στη συνέχεια βγήκαμε στο προαύλιο για παιχνίδια με εμπόδια και σκυταλοδρομία.
Οι ομάδες ήταν ανάμεικτες, δηλαδή παιδιά του νηπιαγωγείου και της Α-Β τάξης μαζί.
Συνεργάστηκαν μια χαρά για έναν κοινό στόχο.


Τα νηπιάκια μας ανυπομονούν να πάνε στην Ά Δημοτικού.