Ομαλή μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό.

Το νηπιαγωγείο μας έχει κοινό προαύλιο χώρο με το Δημοτικό σχολείο Τροπαίων και οι κοινές δράσεις που γίνονται, είναι πολλές.

Έτσι τα νηπιάκια μας εντάσσονται ομαλά στην Ά Δημοτικού γιατί γνωρίζουν το χώρο,τις δασκάλες κι έχουν δει τις αίθουσες.

Η τελευταία δράση ομαλής μετάβασης έγινε την τελευταία εβδομάδα μαθημάτων. Μας κάλεσαν στην τάξη τους τα παιδιά και η δασκάλα της Ά- Β δημοτικού και στη συνέχεια βγήκαμε στο προαύλιο για παιχνίδια με εμπόδια και σκυταλοδρομία.

Οι ομάδες ήταν ανάμεικτες, δηλαδή παιδιά του νηπιαγωγείου και της Α-Β τάξης μαζί.

Συνεργάστηκαν μια χαρά για έναν κοινό στόχο.

IMG 20260607 104552

IMG 20260607 104607 1

Τα νηπιάκια μας ανυπομονούν να πάνε στην Ά Δημοτικού.