Στο χωριό μας δεν χιόνισε φέτος, οπότε φτιάξαμε όλοι μαζί, τεχνητό χιόνι από σαμπουάν και σόδα μαγειρική και αφού το ανακατέψαμε, φτιάξαμε κι από έναν χιονάνθρωπο.







Στο χωριό μας δεν χιόνισε φέτος, οπότε φτιάξαμε όλοι μαζί, τεχνητό χιόνι από σαμπουάν και σόδα μαγειρική και αφού το ανακατέψαμε, φτιάξαμε κι από έναν χιονάνθρωπο.






