Πρώτη μέρα στο σχολείο το 2026 και κάναμε μια κατασκευή να αποχαιρετήσουμε το 2025 και να καλωσορίσουμε το 2026.


Οι μαθητές του ολοήμερου τμήματος αποχώρησαν με καπελάκι 2026!!

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!
Πρώτη μέρα στο σχολείο το 2026 και κάναμε μια κατασκευή να αποχαιρετήσουμε το 2025 και να καλωσορίσουμε το 2026.


Οι μαθητές του ολοήμερου τμήματος αποχώρησαν με καπελάκι 2026!!

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!