Η γιορτή της μητέρας γιορτάζετε πάντα στο νηπιαγωγείο αφού η μαμά είναι ότι πιο πολύτιμο έχουμε, μαζί με το μπαμπά βεβαίως.
Φέτος φτιάξαμε μια κορνίζα που έχει βάση μια καρδιά από πηλό. Η κορνίζα περιέχει μια ζωγραφιά των παιδιών με τη μαμά τους.


Μια ανθοδέσμη από χαρτί..

Κι ένα δίπλωμα καλύτερης μαμάς.


Τα δωράκια αυτά χαρίσαμε στη μαμά την Κυριακή 10 Μάϊου.
Στην τάξη με καταιγισμό ιδεών φτιάξαμε ένα συννεφόλεξο με τις απαντήσεις που έδωσαν τα παιδιά “Μαμά σε αγαπώ γιατί….”
Φτιάχνουμε μαζί κουλουράκια, με πηγαίνεις βόλτες, μαζεύουμε μαζί λουλούδια, με παίρνεις αγκαλιές, με αγαπάς, με φιλάς, μου μιλάς, φτιάχνεις νόστιμο κέικ με σοκολάτα, κάνουμε μαζί ποδήλατο, μαζεύουμε μαζί λουλούδια..
Και αυτό είναι το αποτέλεσμα :
