Χρόνια Πολλά ΜΑΜΑ!!

Η γιορτή της μητέρας γιορτάζετε πάντα στο νηπιαγωγείο αφού η μαμά  είναι ότι πιο πολύτιμο έχουμε, μαζί με το μπαμπά βεβαίως.

Φέτος φτιάξαμε μια κορνίζα που έχει βάση μια καρδιά από πηλό. Η κορνίζα περιέχει μια ζωγραφιά των παιδιών με τη μαμά τους.

Messenger creation B5C7561A ADB9 499C B833 A8AFA61F98D5

Messenger creation 2A15C1D6 E645 4784 87C1 443D65F3C75F

Μια ανθοδέσμη από χαρτί..

Messenger creation 65B9BB31 C790 4CAA B7EC B4ADA24BADB5

Κι ένα δίπλωμα καλύτερης μαμάς.

Messenger creation D599BD6B C5C5 4C0C 8835 93CDC106F3AB

Messenger creation B33AFAAB 6DC2 49B6 9E3C F2BC62E59D7D

Τα δωράκια αυτά χαρίσαμε στη μαμά την Κυριακή 10 Μάϊου.

Στην τάξη με καταιγισμό ιδεών φτιάξαμε ένα συννεφόλεξο με τις απαντήσεις που έδωσαν τα παιδιά “Μαμά σε αγαπώ γιατί….”

Φτιάχνουμε μαζί κουλουράκια, με πηγαίνεις βόλτες, μαζεύουμε μαζί λουλούδια, με παίρνεις αγκαλιές, με αγαπάς, με φιλάς, μου μιλάς, φτιάχνεις νόστιμο κέικ με σοκολάτα, κάνουμε μαζί ποδήλατο, μαζεύουμε μαζί λουλούδια..

Και αυτό είναι το αποτέλεσμα :

IMG 20260509 181354