Μια όμορφη παράσταση κουκλοθέατρου παρακολουθήσαμε τον Δεκέμβριο μαζί μετά παιδιά του δημοτικού σχολείου. Η παράσταση με τίτλο “Ο παπουτσής κι οι καλικάντζαροι “, ενθουσίασε τους μικρούς μαθητές και μαθήτριες. Οι κούκλες χειροποίητες, μεγάλες κι εντυπωσιακές. Το πιο ωραίο ήταν η επαφή της ηθοποιού με τα παιδιά, γιατί τους κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον!









