Κατά την δεύτερη εβδομάδα στο νηπιαγωγείο φτιάξαμε ένα βιβλίο για το εαυτό μας.
Ζωγραφίσαμε τον εαυτό μας.
Φτιάξαμε το αποτύπωμα του χεριού μας..

Μετρήσαμε το ύψος μας και το φυλάξαμε μες το βιβλίο για τον εαυτό μας.

Ζωγραφίσαμε τον εαυτό μας..

το αγαπημένο μας φαγητό..

..το αρχικό γράμμα του ονόματος μας. 

και τελικά δημιουργήσαμε ένα βιβλίο για τον εαυτό μας , ώστε να μας γνωρίσουν οι συμμαθητές, συμμαθήτριές μας και οι κυρίες μας.


