Λαχανόκηπος
Οι μικροί μας κηπουροί ασχολήθηκαν σήμερα με το φύτεμα των λαχανικών που τους χάρισε η κ. Κυριακούλα Κοντογιάννη στα πλαίσια του προγράμματος «Στοματική Υγεία και Διατροφή».
Αρχικά ταξινομήσαμε τα φυτά ανάλογα με το είδος τους
Στη συνέχεια κάθε παιδί πήρε από ένα φυτό και το φύτεψε στον λαχανόκηπο
Στο τέλος τα ποτίσαμε!
Έτοιμος ο λαχανόκηπος του σχολείου μας!!!
Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς που προσφέρθηκαν να περιποιηθούν τον κήπο μας και να ετοιμάσουν το έδαφος ώστε να είναι αφράτο και γόνιμο για τα φυτά μας!!!















