Στοματική Υγεία και Διατροφή
Σε συνεργασία με το Κέντρο Υγείας Μήλου, πραγματοποιήθηκαν δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των μαθητών μας στο πλαίσιο της αγωγής υγείας του Υπουργείου Υγείας.
Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος υποδεχθήκαμε στο νηπιαγωγείο μας την Επισκέπτρια Υγείας κ. Κοντογιάννη Κυριακούλα προκειμένου να ελέγξει τα βιβλιάρια υγείας των παιδιών και να μας παρουσιάσει το πρόγραμμα υγείας: “Στοματική Υγεία και Διατροφή”.
Τα παιδιά μέσα από το παιχνίδι ενημερώθηκαν για την στοματική υγιεινή και την σωστή διατροφή!!!
Ευχαριστούμε πάρα πολύ την κ. Κοντογιάννη Κυριακούλα που είναι πάντα δίπλα μας και έρχεται με πολλή χαρά στο σχολείο μας!!!
Φέτος μας έφερε και ένα υπέροχο δώρο!!! Χάρισε στους μαθητές μας φυντάνια λαχανικών ώστε να τα φυτέψουμε στον κήπο μας και σε λίγο καιρό να μαζέψουμε τα δικά μας λαχανικά!!!












