Πρόγραμμα Φιλοζωίας – Τα ζώα πηγαίνουν σχολείο

Από τον Οκτώβριο του 2024 έως τον Μάιο του 2025  υλοποιήσαμε ένα πρόγραμμα φιλοζωίας στο νηπιαγωγείο μας με στόχο να ευαισθητοποιήθουν τα παιδιά σε θέματα που αφορούν τα ζώα. Οι μαθητές μας ήρθαν σε επαφή με πάρα πολλά ζώα συντροφιάς αλλά και ζώα που ζουν ελεύθερα στη φύση. Μιλήσαμε για τον τρόπο ζωής και για τις ανάγκες του κάθε ζώου. Όμως μάθαμε και κάτι σημαντικό:

«Τα ζώα χρειάζονται ΑΓΑΠΗ, ΦΡΟΝΤΙΔΑ και ΣΕΒΑΣΜΟ»
IMG 9496 2 IMG 4206 IMG 1865
Κάθε παιδί παρουσίασε το κατοικίδιό του, το κατοικίδιο του θείου ή του γείτονα! Ενώ πολλά παιδιά παρουσίασαν ζωάκια που βρήκαν στη φύση! Μας επισκέφθηκαν πάνω από 80 ζώα: σκυλάκια, γατάκια, κουνέλια, χελώνες, αρνάκι, παπαγάλοι, καναρίνια, περιστέρια, κοτοπουλάκια, γαϊδουράκι, σαύρες, πασχαλίτσες, ακρίδες, σκαθάρια, κάμπιες, αλογάκι της Παναγίας και πολλά σαλιγκάρια!!! Τα υποδεχθήκαμε με αγάπη και όλα επέστρεψαν με ασφάλεια στο σπίτι τους ή στη φύση.
IMG 19871 IMG 2538 IMG 9789 2
Επίσης αποκτήσαμε τα δικά μας χρυσόψαρα τα οποία «ταξίδεψαν» σε όλα τα σπίτια των παιδιών!
IMG 1331
Η ΕΥΤΥΧΙΑ ήταν ζωγραφισμένη στα πρόσωπα των παιδιών καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος!!!
IMG 1690 IMG 3364 IMG 2505
Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον κ. Σπύρο Τσιριγώτη (ιδιοκτήτη του pet shop) που στήριξε την προσπάθεια μας, τον εφημέριο του Αγίου Γεωργίου, Πατήρ Κωνσταντίνο που μας έφερε τα κατοικίδια του, τον κ. Αργύρη Κολιαράκη για τον γαϊδαράκο του αλλά και όλους τους γονείς των παιδιών που βοήθησαν για την υλοποίηση του προγράμματος!
6