Πρόγραμμα Φιλοζωίας – Τα ζώα πηγαίνουν σχολείο
Από τον Οκτώβριο του 2024 έως τον Μάιο του 2025 υλοποιήσαμε ένα πρόγραμμα φιλοζωίας στο νηπιαγωγείο μας με στόχο να ευαισθητοποιήθουν τα παιδιά σε θέματα που αφορούν τα ζώα. Οι μαθητές μας ήρθαν σε επαφή με πάρα πολλά ζώα συντροφιάς αλλά και ζώα που ζουν ελεύθερα στη φύση. Μιλήσαμε για τον τρόπο ζωής και για τις ανάγκες του κάθε ζώου. Όμως μάθαμε και κάτι σημαντικό:
«Τα ζώα χρειάζονται ΑΓΑΠΗ, ΦΡΟΝΤΙΔΑ και ΣΕΒΑΣΜΟ»
Κάθε παιδί παρουσίασε το κατοικίδιό του, το κατοικίδιο του θείου ή του γείτονα! Ενώ πολλά παιδιά παρουσίασαν ζωάκια που βρήκαν στη φύση! Μας επισκέφθηκαν πάνω από 80 ζώα: σκυλάκια, γατάκια, κουνέλια, χελώνες, αρνάκι, παπαγάλοι, καναρίνια, περιστέρια, κοτοπουλάκια, γαϊδουράκι, σαύρες, πασχαλίτσες, ακρίδες, σκαθάρια, κάμπιες, αλογάκι της Παναγίας και πολλά σαλιγκάρια!!! Τα υποδεχθήκαμε με αγάπη και όλα επέστρεψαν με ασφάλεια στο σπίτι τους ή στη φύση.
Επίσης αποκτήσαμε τα δικά μας χρυσόψαρα τα οποία «ταξίδεψαν» σε όλα τα σπίτια των παιδιών!
Η ΕΥΤΥΧΙΑ ήταν ζωγραφισμένη στα πρόσωπα των παιδιών καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος!!!
Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον κ. Σπύρο Τσιριγώτη (ιδιοκτήτη του pet shop) που στήριξε την προσπάθεια μας, τον εφημέριο του Αγίου Γεωργίου, Πατήρ Κωνσταντίνο που μας έφερε τα κατοικίδια του, τον κ. Αργύρη Κολιαράκη για τον γαϊδαράκο του αλλά και όλους τους γονείς των παιδιών που βοήθησαν για την υλοποίηση του προγράμματος!










