Υγιεινή Διατροφή – Φρούτα
Στα πλαίσια του προγράμματος “Φροντίζω το σώμα μου – τρέφομαι υγιεινά” ζητήσαμε από τα παιδιά να φέρουν φρούτα. Αφού τα παρατηρήσαμε, τα μυρίσαμε και ανταλλάξαμε πληροφορίες για το κάθε φρούτο, αποφασίσαμε να τα ταξινομήσουμε ανάλογα με το χρώμα τους.
Κάθε παιδί έφτιαξε το δικό του παιχνίδι λεπτής κινητικότητας: “Πλέκω ένα μήλο”, όπου έπρεπε να μεταμορφώσουν ένα άσπρο μήλο σε κόκκινο χρησιμοποιώντας μαλλί πλεξίματος.
Στη συνέχεια είδαμε στο διαδίκτυο αρκετά έργα τέχνης με θέμα τα φρούτα και έτσι αποφασίσαμε να γίνουμε ζωγράφοι.
Τέλος έπρεπε να αποφασίσουμε τι θα κάνουμε με τόσα φρούτα στο σχολείο μας… και καταλήξαμε να φάμε όλοι μαζί μια υπέροχη φρουτοσαλάτα!

























