Σχέδιο Δράσης

https://blogs.sch.gr/nipsteir/files/2023/09/year-2022-school-9070119-form-10-synopsis-1.pdfΤο σχέδιο δράσης που εκπονεί η σχολική μονάδα κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 33 του ν.4692/2020 για το σχ. έτος 2022-23 ανήκει στον άξονα 5.Σχέσεις σχολείου-οικογένειας με δείκτες την ανάπτυξη διαύλων επικοινωνίας, υποστήριξης και ενίσχυσης της συνεργασίας σχολείου-οικογένειας και υποστήριξης δράσεων ενημέρωσης γονέων/κηδεμόνων για θέματα κοινού ενδιαφέροντος. Σκοπός του Σ.Δ. είναι η συνεργασία-επικοινωνία σχολείου-οικογένειας γιατί αναδεικνύεται ως ιδιαίτερα σημαντικός παράγοντας στην υγιή γνωστική, συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών. Μια συνεργασία που ωφελεί τους μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς. Πρόκειται για μια συνολική σχολική προσέγγιση, η οποία απαιτεί συνεργασία όλων των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας με απώτερο στόχο την ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών.

Ειδικοί στόχοι του Σ.Δ. είναι:

  • Ανίχνευση και καταγραφή εμποδίων στη συνεργασία σχολείου-οικογένειας.
  • Τακτική επικοινωνία σχολείου-οικογένειας ώστε να είναι συνεχής πληροφόρηση ανάμεσα στις δύο πλευρές.
  • οδηγίες εκ μέρους του σχολείου για τους τρόπους με τους οποίους οι γονείς μπορούν να συμμετάσχουν σε μαθησιακές διαδικασίες στο  σπίτι.
  • Προσκλήσεις και συμμετοχή των γονέων στην ανάπτυξη του προγράμματος δραστηριοτήτων του σχολείου προσφέροντας εθελοντική βοήθεια.
  • Συμμετοχή των γονέων σε λήψη αποφάσεων που αφορούν τη λειτουργία του σχολείου, όπου αυτό επιτρέπεται.
  • Οργάνωση συζητήσεων με τη συμμετοχή ειδικών επιστημών.
  • Αλληλοσεβασμός μεταξύ γονέων και εκπαιδευτικών.

Τα κύρια αποτελέσματα του Σ. Δ. περιλαμβάνουν:

  • Βελτίωση των σχέσεων και διαμόρφωση ενός σταθερού πλαισίου  άτυπων και τυπικών μορφών συνεργασίας μεταξύ σχολείου και γονέων.
  • Δημιουργία κλίματος αμοιβαίου σεβασμού, θετικής αλληλεπίδρασης και εμπιστοσύνης.
  • Αύξηση της συμμετοχής του συλλόγου στη λήψη αποφάσεων.
  • Απόκτηση και αξιοποίηση γνώσεων από την πραγματοποίηση- παρακολούθηση σεμιναρίων.
  • Δημιουργική συμμετοχή των γονέων και άνοιγμα του σχολείου στην τοπική κοινωνία.
  • Δημιουργική συνεργασία μεταξύ των εκπαιδευτικών.
  • Ευαισθητοποίηση των παιδιών σε κοινωνικά και περιβαλλοντικά θέματα.

Τα αποτελέσματα  του Σ. Δ. αξιοποιήθηκαν προς όφελος των παιδιών σε ενδοσχολικό επίπεδο. Οι γονείς ήρθαν σε επαφή με το σχολείο και τον τρόπο εργασίας μέσα σε αυτή επίσης ενημερώθηκαν και βελτίωσαν τη στάση τους απέναντι σε θέματα εκπαίδευσης και διαπαιδαγώγησης των παιδιών τους.

https://blogs.sch.gr/nipsteir/files/2023/09/year-2022-school-9070119-form-10-synopsis-1.pdf

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς