Με χρώματα και μουσικές νότες καλοκαιριού σε ένα υπέροχο ταξίδι αναμνήσεων στον κόσμο του νηπιαγωγείου …αποχαιρέτησαν οι μαθητές και οι μαθήτριες του νηπιαγωγείου Στανού την σχολική χρονιά που πέρασε και υποδέχτηκαν το καλοκαίρι που έρχεται …
Ευχόμαστε ολόψυχα στα νηπιάκια μας που αποφοίτησαν, να είναι πάντα γερά, να χαμογελούν συνεχώς και όλα τα όνειρά τους να πραγματοποιηθούν !
Φέτος αποχαιρετήσαμε την κυρία Τασούλα, την αγαπημένη μας καθαρίστρια που υπηρέτησε στο σχολείο μας για 30 ολόκληρα χρόνια με πολλή αγάπη, κόπο και φροντίδα! Την ευχαριστούμε θερμά όλοι, εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς για την συνεργασία και της ευχόμαστε ολόψυχα να έχει πάντα υγεία και Καλή Συνταξιοδότηση !
Η γιορτή μας ολοκληρώθηκε με παιχνίδι, διασκέδαση και χορό για μικρούς και μεγάλους…!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του νηπιαγωγείου μας, για την βοήθεια και υποστήριξη, όλη την σχολική χρονιά, για την συμβολή τους στην ικανοποίηση οποιονδήποτε αναγκών προέκυπταν, με σκοπό την αναβάθμιση και βελτίωση της σχολικής μας μονάδας!
Στους μικρούς μας μαθητές
ευχόμαστε από καρδιάς
Καλή αρχή και πρόοδο στο νέο σας ξεκίνημα στον κόσμο της γνώσης!

































