Μάνα, μανούλα, μητέρα , μαμά…
όπως κι αν το πει κανείς,
όποια λέξη κι αν διαλέξει,
το ίδιο θα ακουστεί γλυκά,
σαν μελωδία,
σαν τραγούδι,
σαν χάδι απαλό,
σαν νεράκι δροσερό!
Οι μανούλες μας γιορτάζουν κι εμείς ετοιμάζουμε τα δωράκια τους με πολλή χαρά !
Μάθαμε ένα υπέροχο τραγούδι για τις μανούλες μας!
https://youtu.be/UKyt4oX0f1A
Είδαμε πίνακες ζωγραφικής με θέμα τη μητέρα και εποπτικό υλικό .
Συζητήσαμε: Τι κάνει η μανούλα μας για εμάς;
Και τι μπορούμε να κάνουμε εμείς για τη μανούλα μας ;
Διαβάσαμε το υπέροχο βιβλίο: ” Με αγάπη στην καρδιά γράφω γραμμα στη μαμά” και ανακαλύψαμε τα γράμματα και τις υπέροχες λέξεις που αντιπροσωπεύουν την μητέρα !

Κάθε γράμμα γεμάτο φως και αρώματα αγάπης για εκείνη που είναι το Α και το Ω στη ζωή μας.
- Κατασκευάζουμε χρωματιστά βραχιολάκια για τα γλυκά της χεράκια


Και κάτι άλλο … καλό ετοιμάζουμε …

Μπορείτε να μαντέψετε τι;

φτιάχνουμε χαρτοπολτό! Για ποιο όμως σκοπό;
Μικρά σποράκια θα αναμίξουμε και κόκκινες καρδούλες θα σχηματίσουμε…που στην μανούλα θα χαρίσουμε!




Είναι οι σποροκαρδούλες της αγάπης!
που θα ανθίσουν μαζί με την μεγάλη αγάπη για την μανούλα μας !
και θα σου προσφέρουμε μια υπέροχη ανθοδέσμη …με ένα μήνυμα για σένα
Σ’αγαπώ μανούλα !



σου έχω κι ένα γλυκάκι … γιατί είσαι ότι πιο γλυκό έχω στη ζωή μου …

Σ’ευχαριστώ που είσαι πάντα δίπλα μου!!!
Το παιδάκι σου !
Χρόνια πολλά αγαπημένες μας μανούλες !
Ο Θεός να μας δίνει δύναμη στον καθημερινό μας αγώνα, να μεγαλώνουμε, να φροντίζουμε, να αγαπάμε, να νουθετούμε, να μορφώνουμε, να χαιρόμαστε και να οδηγούμε στον δρόμο του, τα παιδάκια μας !
Οι κυρίες
Αργυρή Σιώμου, Σωτηρία Τσάνταλη