Πατώντας πάνω στον σύνδεσμο μπορείτε να παρακολουθήσετε την πορεία συμμετοχής μας σ’ ένα υπέροχο συνεργατικό e- Twinning έργο!
https://canva.link/h01ihgop1x6wky9
Πατώντας πάνω στον σύνδεσμο μπορείτε να παρακολουθήσετε την πορεία συμμετοχής μας σ’ ένα υπέροχο συνεργατικό e- Twinning έργο!
https://canva.link/h01ihgop1x6wky9
Με χρώματα και μουσικές νότες καλοκαιριού σε ένα υπέροχο ταξίδι αναμνήσεων στον κόσμο του νηπιαγωγείου …αποχαιρέτησαν οι μαθητές και οι μαθήτριες του νηπιαγωγείου Στανού την σχολική χρονιά που πέρασε και υποδέχτηκαν το καλοκαίρι που έρχεται …
Ευχόμαστε ολόψυχα στα νηπιάκια μας που αποφοίτησαν, να είναι πάντα γερά, να χαμογελούν συνεχώς και όλα τα όνειρά τους να πραγματοποιηθούν !
Φέτος αποχαιρετήσαμε την κυρία Τασούλα, την αγαπημένη μας καθαρίστρια που υπηρέτησε στο σχολείο μας για 30 ολόκληρα χρόνια με πολλή αγάπη, κόπο και φροντίδα! Την ευχαριστούμε θερμά όλοι, εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς για την συνεργασία και της ευχόμαστε ολόψυχα να έχει πάντα υγεία και Καλή Συνταξιοδότηση !
Η γιορτή μας ολοκληρώθηκε με παιχνίδι, διασκέδαση και χορό για μικρούς και μεγάλους…!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του νηπιαγωγείου μας, για την βοήθεια και υποστήριξη, όλη την σχολική χρονιά, για την συμβολή τους στην ικανοποίηση οποιονδήποτε αναγκών προέκυπταν, με σκοπό την αναβάθμιση και βελτίωση της σχολικής μας μονάδας!
Στους μικρούς μας μαθητές
ευχόμαστε από καρδιάς
Καλή αρχή και πρόοδο στο νέο σας ξεκίνημα στον κόσμο της γνώσης!
Στα πλαίσια των δράσεων ενεργού πολίτη που υλοποίησε το σχολείο μας το σχολικό έτος 2025-26 μελετήσαμε την αξία και τα οφέλη της ανακύκλωσης στην μείωση και επαναχρησιμοποίηση των απορριμμάτων και κατ΄επέκταση στην προστασία του περιβάλλοντος Έτσι αποφασίσαμε τη δημιουργία αφίσας σχετική με την ανακύκλωση και τη διανομή της στην τοπική κοινότητα, με σκοπό την μετάδοση του περιβαλλοντικού μηνύματος για την ευαισθητοποίηση όλων των κατοίκων της περιοχής, μικρών και μεγάλων!
Στάδια κατασκευής της αφίσας μας στο σχολείο
Διανομή αφίσας
Στο Δημοτικό Σχολείο Στανού
Αφισοκόλληση στα καταστήματα και στην κεντρική πλατεία του χωριού
ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ…
ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΘΑΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ !
Σήμερα, Πέμπτη 4 Ιουνίου 2026, στα πλαίσια του προγράμματος ομαλής μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο, πραγματοποιήθηκε επίσκεψη μαθητών και εκπαιδευτικών, στο Δημοτικό Σχολείο Στανού!
Κατά την άφιξή μας στον χώρο, οι μαθητές της Α’ τάξης με την δασκάλα τους κυρία Μαρία Τουπλικιώτη μας επιφύλασσαν θερμή υποδοχή και μας οδήγησαν στο προαύλιο του Δημοτικού Σχολείου!
Εκεί μας υποδέχτηκε με χαμόγελο, η διευθύντρια κ. Νικολέτα Τσόχα, και αφού συστηθήκαμε, έδειξε στα παιδιά τον τρόπο που μπαίνουνε σειρές, ανά δυάδες, όταν χτυπάει το πρώτο κουδούνι !
Στη συνέχεια ξεναγηθήκαμε στους χώρους του δημοτικού σχολείου με ένα ευχάριστο και ελκυστικό τρόπο για τα παιδιά !
Οι μαθητές του Νηπιαγωγείου με την βοήθεια των μαθητών της Α΄ Τάξης συμμετείχαν σε ένα παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού το οποίο περιελάμβανε γρίφους – η λύση των οποίων τους οδηγούσε στους διαφορετικούς χώρους του Δημοτικού Σχολείου. Σε κάθε χώρο που επισκεπτόταν, έβρισκαν το φακελάκι με τον επόμενο γρίφο. Φτάνοντας στον τελευταίο γρίφο, θα ανακάλυπταν κι έναν θησαυρό!
Αρχικά οδηγηθήκαμε στο γραφείο της κυρίας Διευθύντριας
κι έπειτα ξεναγηθήκαμε την κουζίνα, τις τουαλέτες, την βιβλιοθήκη, το γυμναστήριο και τέλος καταλήξαμε στην αίθουσα διδασκαλίας της Α’ Τάξης!
Εκεί προς μεγάλη μας έκπληξη, ανακαλύψαμε το σεντουκάκι του θησαυρού!
Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν καθώς τον θησαυρό φύλαγε η κούκλα-μασκότ της Α’ Τάξης: “ο Τριγωνοκεφαλούλης” όπως τον έλεγαν, ο οποίος είχε ένα μήνυμα για εμάς …!
Η κυρία Μαρία το διάβασε και άνοιξε το μπαουλάκι του θησαυρού, που περιείχε όμορφες εκπλήξεις για όλα τα παιδιά !
Στη συνέχεια κάθε μαθητής της Α΄ Τάξης “υιοθέτησε ” κι ένα νηπιάκι και ανέλαβε τη φροντίδα, να του δείξει τα βιβλία της τάξης του
Γλώσσα- Μαθηματικά και Μελέτη Περιβάλλοντος!
Οι μαθητές συνεργάστηκαν άψογα μεταξύ τους, συμμετείχαν με μεγάλο ενδιαφέρον και εντυπωσιάστηκαν από τις εικόνες των βιβλίων. Παρατηρούσαν, σχολίαζαν και εξέφραζαν τις απορίες τους, απευθύνοντας ερωτήσεις στην κ. Μαρία, που πρόθυμα απαντούσε!
Επιπλέον κλήθηκαν να συμπληρώσουν ένα φύλλο εργασίας με την οδηγία: “για να φτιάξω την σχολική μου τσάντα χρειάζομαι…”
Στο τέλος τα παιδιά του νηπιαγωγείου ευχαρίστησαν τους παλιούς συμμαθητές τους και τους χάρισαν μικρά δωράκια, που έφτιαξαν με τα χεράκια τους!
Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με ένα καλοκαιρινό τραγούδι και ευχηθήκαμε όλοι ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ !
Ευχαριστούμε θερμά την Διευθύντρια του Δημοτικού Σχολείου κ. Νικολέτα Τσόχα για την ζεστή φιλοξενία και την δασκάλα της Α’ Τάξης κ. Μαρία Τουπλικιώτη για την εξαιρετική διοργάνωση και υλοποίηση της εκπαιδευτικής δράσης!
Ήταν μια όμορφη, ευχάριστη και δημιουργική εμπειρία για τους μικρούς μας μαθητές, οι οποίοι ένιωσαν οικεία και έζησαν στιγμές χαράς, συνεργασίας και αποδοχής στο νέο τους σχολικό περιβάλλον, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ομαλή μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο!
Στα πλαίσια του e- Twinning προγράμματος που υλοποίησε το σχολείο μας σε συνεργασία με πολλά σχολεία Ευρωπαϊκών και άλλων χωρών, διοργανώθηκε διεθνής διαγωνισμός ζωγραφικής με θέμα “Το πολύχρωμο σύμπαν του Eric Carle”
Παραθέτουμε τη δική μας συμμετοχή στον διαγωνισμό με τα παρακάτω έργα :
Καλή επιτυχία σε όλους τους συμμετέχοντες !