Σήμερα, Πέμπτη 4 Ιουνίου 2026, στα πλαίσια του προγράμματος ομαλής μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο, πραγματοποιήθηκε επίσκεψη μαθητών και εκπαιδευτικών, στο Δημοτικό Σχολείο Στανού!
Κατά την άφιξή μας στον χώρο, οι μαθητές της Α’ τάξης με την δασκάλα τους κυρία Μαρία Τουπλικιώτη μας επιφύλασσαν θερμή υποδοχή και μας οδήγησαν στο προαύλιο του Δημοτικού Σχολείου!
Εκεί μας υποδέχτηκε με χαμόγελο, η διευθύντρια κ. Νικολέτα Τσόχα, και αφού συστηθήκαμε, έδειξε στα παιδιά τον τρόπο που μπαίνουνε σειρές, ανά δυάδες, όταν χτυπάει το πρώτο κουδούνι !
Στη συνέχεια ξεναγηθήκαμε στους χώρους του δημοτικού σχολείου με ένα ευχάριστο και ελκυστικό τρόπο για τα παιδιά !
Οι μαθητές του Νηπιαγωγείου με την βοήθεια των μαθητών της Α΄ Τάξης συμμετείχαν σε ένα παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού το οποίο περιελάμβανε γρίφους – η λύση των οποίων τους οδηγούσε στους διαφορετικούς χώρους του Δημοτικού Σχολείου. Σε κάθε χώρο που επισκεπτόταν, έβρισκαν το φακελάκι με τον επόμενο γρίφο. Φτάνοντας στον τελευταίο γρίφο, θα ανακάλυπταν κι έναν θησαυρό!
Αρχικά οδηγηθήκαμε στο γραφείο της κυρίας Διευθύντριας
κι έπειτα ξεναγηθήκαμε την κουζίνα, τις τουαλέτες, την βιβλιοθήκη, το γυμναστήριο και τέλος καταλήξαμε στην αίθουσα διδασκαλίας της Α’ Τάξης!
Εκεί προς μεγάλη μας έκπληξη, ανακαλύψαμε το σεντουκάκι του θησαυρού!
Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν καθώς τον θησαυρό φύλαγε η κούκλα-μασκότ της Α’ Τάξης: “ο Τριγωνοκεφαλούλης” όπως τον έλεγαν, ο οποίος είχε ένα μήνυμα για εμάς …!
Η κυρία Μαρία το διάβασε και άνοιξε το μπαουλάκι του θησαυρού, που περιείχε όμορφες εκπλήξεις για όλα τα παιδιά !
Στη συνέχεια κάθε μαθητής της Α΄ Τάξης “υιοθέτησε ” κι ένα νηπιάκι και ανέλαβε τη φροντίδα, να του δείξει τα βιβλία της τάξης του
Γλώσσα- Μαθηματικά και Μελέτη Περιβάλλοντος!
Οι μαθητές συνεργάστηκαν άψογα μεταξύ τους, συμμετείχαν με μεγάλο ενδιαφέρον και εντυπωσιάστηκαν από τις εικόνες των βιβλίων. Παρατηρούσαν, σχολίαζαν και εξέφραζαν τις απορίες τους, απευθύνοντας ερωτήσεις στην κ. Μαρία, που πρόθυμα απαντούσε!
Επιπλέον κλήθηκαν να συμπληρώσουν ένα φύλλο εργασίας με την οδηγία: “για να φτιάξω την σχολική μου τσάντα χρειάζομαι…”
Στο τέλος τα παιδιά του νηπιαγωγείου ευχαρίστησαν τους παλιούς συμμαθητές τους και τους χάρισαν μικρά δωράκια, που έφτιαξαν με τα χεράκια τους!
Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με ένα καλοκαιρινό τραγούδι και ευχηθήκαμε όλοι ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ !
Ευχαριστούμε θερμά την Διευθύντρια του Δημοτικού Σχολείου κ. Νικολέτα Τσόχα για την ζεστή φιλοξενία και την δασκάλα της Α’ Τάξης κ. Μαρία Τουπλικιώτη για την εξαιρετική διοργάνωση και υλοποίηση της εκπαιδευτικής δράσης!
Ήταν μια όμορφη, ευχάριστη και δημιουργική εμπειρία για τους μικρούς μας μαθητές, οι οποίοι ένιωσαν οικεία και έζησαν στιγμές χαράς, συνεργασίας και αποδοχής στο νέο τους σχολικό περιβάλλον, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ομαλή μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο!
























