Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε σήμερα, 10 Μαΐου 2026, με αφορμή την παγκόσμια ημέρα της μητέρας, η ανθοέκθεση που διοργανώθηκε από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου μας, στην κεντρική πλατεία του χωριού.
Με χρώματα και αρώματα λουλουδιών πλημμύρισε σήμερα η πλατεία του χωριού μας και μικροί και μεγάλοι έσπευσαν να αγοράσουν ανοιξιάτικα λουλούδια είτε για να τα προσφέρουν ως δώρο στις μανούλες είτε για να ομορφύνουν τις αυλές τους!
Ευχαριστούμε για άλλη μια φορά όλους εσάς που στηρίζετε τις δράσεις του Συλλόγου !


