Στα πλαίσια του προγράμματος προληπτικής οδοντιατρικής που υλοποιείται από το Υπουργείο Υγείας, σε συνεργασία με το Κέντρο Υγείας Παλαιοχωρίου, επισκέφτηκε το νηπιαγωγείο μας, στις 28/04 /2026, οδοντίατρος και ενημέρωσε τους μαθητές για κανόνες στοματικής υγιεινής
Οι μαθητές παρακολούθησαν μια παρουσίαση με εικόνες, έγινε επίδειξη, με ένα ομοίωμα στοματικής κοιλότητας, του σωστού τρόπου πλυσίματος των δοντιών και τους δόθηκε μια οδοντόβουρτσα, ένα ενημερωτικό φυλλάδιο και ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα βουρτσίσματος των δοντιών
Ευχαριστούμε θερμά την οδοντίατρο κυρία Γεωργούλα Γεωργία για τις πολύ χρήσιμες πληροφορίες που έδωσε στους μαθητές μας !



