Με αφορμή τη γιορτή των Τριών Ιεραρχών, το σχολείο μας εκκλησιάστηκε μαζί με το Δ.Σ. Πλατάνου και τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων.
Με την επιστροφή μας στο Νηπιαγωγείο ακολούθησε η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης «Συνεργασία Σχολείου – Οικογένειας».
Ο μαθητής που βρήκε το φλουρί έλαβε από το Νηπιαγωγείο ως δώρο ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι.

Συμμετοχή των γονέων στη Χριστουγεννιάτικη γιορτή. Δράση στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης της Σχολικής Μονάδας.
Μικροί κηπουροί στη δράση :Οι μικροί μαθητές φυτεύουν λαχανικά στο σχολικό κήπο. Δράση στα πλαίσια του Ενεργού Πολίτη και του 3ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων.
Στον μικρό μας λαχανόκηπο φυτρώνουν… μικρά θαύματα! 🌱 Οι μικροί μας κηπουροί φυτεύουν μαρούλια, κρεμμυδάκια και άλλα λαχανικά και γνωρίζουν από κοντά τη διαδικασία της καλλιέργειας .Μαθαίνουν να συνεργάζονται και να φροντίζουν τον σχολικό κήπο με αγάπη και υπευθυνότητα .Μέσα από αυτή τη δράση αναπτύσσουν σεβασμό προς τη φύση και το περιβάλλον.















Επιμορφωτική συνάντηση γονέων με ψυχολόγο από Παρεμβάσεις .Δράση στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης της Σχολικής Μονάδας.
Μια εξαιρετικά εποικοδομητική συνάντηση, με θέμα “Τα όρια στη φροντίδα και την προστασία των παιδιών”, με την ψυχολόγο του Κέντρου Πρόληψης “Παρεμβάσεις”, κ. Τσαπαρδώνη Παναγιώτα, και γονείς από όλες τις σχολικές μονάδες Πελοπίου και Πλατάνου στο σχολείο Πελοπιου! (Μια εξαιρετικά εποικοδομητική συνάντηση, με θέμα “Τα όρια στη φροντίδα και την προστασία των παιδιών”, με την ψυχολόγο του Κέντρου Πρόληψης “Παρεμβάσεις”, κ. Τσαπαρδώνη Παναγιώτα, και γονείς από όλες τις σχολικές μονάδες Πελοπίου και Πλατάνου στο σχολείο Πελοπιου!


1ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων :Ρούλης ο Τροφαντούλης
ΠΡΩΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
Κόκκινο: Τροφές που τρώμε σπάνια, όπως γλυκά, πατατάκια και αναψυκτικά.
Κίτρινο: Τροφές που τρώμε με μέτρο, όπως τυριά και αρτοσκευάσματα.
Πράσινο: Τροφές που τρώμε συχνά, όπως φρούτα, λαχανικά και όσπρια, γιατί μας βοηθούν να μεγαλώνουμε υγιείς και δυνατοί.Τα παιδιά τοποθέτησαν στεφάνια στο πάτωμα, το καθένα με μια κατηγορία τροφίμων. Στη συνέχεια, συνεργάστηκαν και έφτιαξαν τα διαφορετικά επίπεδα της διατροφικής πυραμίδας. Στο τέλος, δημιούργησαν τη δική τους διατροφική πυραμίδα, μαθαίνοντας με βιωματικό τρόπο πώς να τρώνε ισορροπημένα και υγιεινά κάθε μέρα.
Διαβάσαμε το παραμύθι «Ο Λεμόνης και η όμορφη Κρεμμύδω» και τα παιδιά το απόλαυσαν πολύ. Μέσα από την ιστορία γνώρισαν τη σημασία των φρούτων και των λαχανικών στη διατροφή μας. Στη συνέχεια παίξαμε κουκλοθέατρο, όπου τα παιδιά έδωσαν ζωή στους ήρωες και διασκέδασαν, εκφράζοντας όσα έμαθαν με δημιουργικό τρόπο
Στη συνέχεια ακολούθησαν παιχνίδια με πλαστικοποιημένες καρτέλες.
Φτιάξαμε μια νόστιμη φρουτοσαλάτα με τα φρούτα του φθινοπώρου. Τα παιδιά έφεραν και γνώρισαν φρούτα όπως μήλα, αχλάδια, ρόδια και σταφύλια, τα έπλυναν, τα έκοψαν με ασφάλεια και τα ανακάτεψαν όλα μαζί. Στο τέλος, τη μοίρασαν στα παιδιά του συστεγαζόμενου δημοτικού σχολείου, προσφέροντας χαρά και μοιράζοντας ένα υγιεινό σνακ, μέσα από μια όμορφη δράση συνεργασίας και προσφοράς.
Στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων «Ρούλης ο Τροφαντούλης», οργανώσαμε σε συνεργασία με τους γονείς Ημέρα Υγιεινής Διατροφής. Τα παιδιά και οι γονείς ετοίμασαν ένα πλούσιο τραπέζι με υγιεινές τροφές, όπως φρούτα, λαχανικά, γαλακτοκομικά και άλλες θρεπτικές επιλογές. Μέσα από αυτή τη δράση γνώρισαν τη σημασία της σωστής διατροφής και χάρηκαν μια όμορφη εμπειρία συνεργασίας και συμμετοχής!
Συνέχεια της δράσης …. δημιουργίας Λαχανόκηπου μαζί με τους γονείς! Δράση στα πλαίσια του Ενεργού Πολίτη/του 3ου Εργαστήριο Δεξιοτήτων και του Σχεδίου Δράσης της Σχολικής Μονάδας.
Στο πλαίσια των Δράσεων του Ενεργού Πολίτη ,του 3ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων και του Σχεδίου Δράσης της σχολικής μας μονάδας «Συνεργασία σχολείου–οικογένειας» , η δράση για τη δημιουργία σχολικού λαχανόκηπου συνεχίζεται και υλοποιείται με την ενεργή συμμετοχή μαθητών και γονέων, ενισχύοντας τη συνεργασία και τους δεσμούς της σχολικής κοινότητας. Μέσα από τη φύτευση και τη φροντίδα των φυτών, οι μαθητές μαθαίνουν βιωματικά και καλλιεργούν υπευθυνότητα και σεβασμό προς το περιβάλλον.
Ο ΚΗΠΟΣ ΜΑΣ ΣΕ ΝΕΕΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ/Δράση στα πλαίσια του Ενεργού Πολίτη/του 3ου Εργαστήριο Δεξιοτήτων και του Σχεδίου Δράσης της Σχολικής Μονάδας.
Στο πλαίσια των Δράσεων του Ενεργού Πολίτη ,του 3ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων και του Σχεδίου Δράσης της σχολικής μας μονάδας «Συνεργασία σχολείου–οικογένειας», το Νηπιαγωγείο μας προχώρησε στη δημιουργία σχολικού λαχανόκηπου .Στην έναρξη της διαμόρφωσης του χώρου, καθοριστική είναι η συμβολή γονέα, ο οποίος αναλαμβάνει το όργωμα του χωραφιού, προετοιμάζοντας το έδαφος για φύτευση, που αποτελεί μια σημαντική δράση που ενισχύει τη συνεργασία μεταξύ σχολείου και οικογένειας. Μέσα από αυτή τη συνεργασία, οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν ενεργά, να μαθαίνουν βιωματικά και να καλλιεργούν αξίες όπως η υπευθυνότητα και ο σεβασμός προς το περιβάλλον.




































































