ΠΡΩΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
Κόκκινο: Τροφές που τρώμε σπάνια, όπως γλυκά, πατατάκια και αναψυκτικά.
Κίτρινο: Τροφές που τρώμε με μέτρο, όπως τυριά και αρτοσκευάσματα.
Πράσινο: Τροφές που τρώμε συχνά, όπως φρούτα, λαχανικά και όσπρια, γιατί μας βοηθούν να μεγαλώνουμε υγιείς και δυνατοί.Τα παιδιά τοποθέτησαν στεφάνια στο πάτωμα, το καθένα με μια κατηγορία τροφίμων. Στη συνέχεια, συνεργάστηκαν και έφτιαξαν τα διαφορετικά επίπεδα της διατροφικής πυραμίδας. Στο τέλος, δημιούργησαν τη δική τους διατροφική πυραμίδα, μαθαίνοντας με βιωματικό τρόπο πώς να τρώνε ισορροπημένα και υγιεινά κάθε μέρα.
Διαβάσαμε το παραμύθι «Ο Λεμόνης και η όμορφη Κρεμμύδω» και τα παιδιά το απόλαυσαν πολύ. Μέσα από την ιστορία γνώρισαν τη σημασία των φρούτων και των λαχανικών στη διατροφή μας. Στη συνέχεια παίξαμε κουκλοθέατρο, όπου τα παιδιά έδωσαν ζωή στους ήρωες και διασκέδασαν, εκφράζοντας όσα έμαθαν με δημιουργικό τρόπο
Στη συνέχεια ακολούθησαν παιχνίδια με πλαστικοποιημένες καρτέλες.
Φτιάξαμε μια νόστιμη φρουτοσαλάτα με τα φρούτα του φθινοπώρου. Τα παιδιά έφεραν και γνώρισαν φρούτα όπως μήλα, αχλάδια, ρόδια και σταφύλια, τα έπλυναν, τα έκοψαν με ασφάλεια και τα ανακάτεψαν όλα μαζί. Στο τέλος, τη μοίρασαν στα παιδιά του συστεγαζόμενου δημοτικού σχολείου, προσφέροντας χαρά και μοιράζοντας ένα υγιεινό σνακ, μέσα από μια όμορφη δράση συνεργασίας και προσφοράς.
Στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων «Ρούλης ο Τροφαντούλης», οργανώσαμε σε συνεργασία με τους γονείς Ημέρα Υγιεινής Διατροφής. Τα παιδιά και οι γονείς ετοίμασαν ένα πλούσιο τραπέζι με υγιεινές τροφές, όπως φρούτα, λαχανικά, γαλακτοκομικά και άλλες θρεπτικές επιλογές. Μέσα από αυτή τη δράση γνώρισαν τη σημασία της σωστής διατροφής και χάρηκαν μια όμορφη εμπειρία συνεργασίας και συμμετοχής!























































