Γιορτή των Τριών Ιεραρχών

Με αφορμή τη γιορτή των Τριών Ιεραρχών, το σχολείο μας εκκλησιάστηκε μαζί με το Δ.Σ. Πλατάνου και τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων.
Με την επιστροφή μας στο Νηπιαγωγείο ακολούθησε η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης «Συνεργασία Σχολείου – Οικογένειας».
Ο μαθητής που βρήκε το φλουρί έλαβε από το Νηπιαγωγείο ως δώρο ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι.
att.pXxEMMmWf1f8DSr6a fqgI0Rl07TolXkx05pwi8uVq8 att.pXxEMMmWf1f8DSr6a fqgI0Rl07TolXkx05pwi8uVq8 1 att.E7q4SwktmRrILNWecJ9WUxmdA1KNBXpaNktpOsKA8OM