Με αφορμή τη γιορτή των Τριών Ιεραρχών, το σχολείο μας εκκλησιάστηκε μαζί με το Δ.Σ. Πλατάνου και τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων.
Με την επιστροφή μας στο Νηπιαγωγείο ακολούθησε η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης «Συνεργασία Σχολείου – Οικογένειας».
Ο μαθητής που βρήκε το φλουρί έλαβε από το Νηπιαγωγείο ως δώρο ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι.
