Το Πάσχα γιορτάστηκε και φέτος στο σχολείο μας μέσα σε μια ατμόσφαιρα χαράς, δημιουργίας και παράδοσης. Καθ’ όλη τη διάρκεια της πασχαλινής περιόδου, τα παιδιά συμμετείχαν σε ποικίλες εκπαιδευτικές και βιωματικές δραστηριότητες που τα βοήθησαν να γνωρίσουν τα έθιμα και τα μηνύματα της μεγαλύτερης γιορτής της Ορθοδοξίας.
Παραμύθια, αφηγήσεις, συζητήσεις, τραγούδια, παιχνίδια και δημιουργικές κατασκευές πλαισίωσαν τον εορτασμό, προσφέροντας στα παιδιά ευκαιρίες για μάθηση, έκφραση και συνεργασία. Μέσα από τις δραστηριότητες αυτές γνώρισαν πασχαλινά έθιμα από διάφορες περιοχές της Ελλάδας, καλλιέργησαν τη δημιουργικότητά τους και βίωσαν το πνεύμα της αγάπης, της προσφοράς και της αναγέννησης που συμβολίζει το Πάσχα.
Ο εορτασμός ολοκληρώθηκε με έκθεση των πασχαλινών κατασκευών των παιδιών και γιορτινή συνάντηση με τους γονείς στον χώρο του νηπιαγωγείου. Οι μικροί δημιουργοί παρουσίασαν με περηφάνια τις κατασκευές τους, μοιράζοντας με τις οικογένειές τους τη χαρά και τις εμπειρίες που αποκόμισαν μέσα από τις πασχαλινές δράσεις του σχολείου μας. Ήταν μια όμορφη ευκαιρία επικοινωνίας και συνεργασίας σχολείου και οικογένειας, που έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο την πασχαλινή περίοδο πριν τις διακοπές.









