Γνωρίζοντας τη γειτονιά μας !!!
Σήμερα το νηπιαγωγείο μας μετατράπηκε σε… εξερευνητική ομάδα!
Φορέσαμε τα καπελάκια μας, πήραμε καλή διάθεση και ξεκινήσαμε τον περίπατό μας στη γειτονιά. Στον δρόμο παρατηρούσαμε τα σπίτια και τα καταστήματα γύρω από το σχολείο μας: «Ποιος μένει εδώ;», «Τι πουλάνε σε αυτό το μαγαζί;» — οι απορίες και οι ιδέες έδιναν και έπαιρναν!
Ταυτόχρονα, γίναμε μικροί «ειδικοί» στην οδική ασφάλεια. Προσέχαμε τα αυτοκίνητα, περπατούσαμε στο πεζοδρόμιο και μάθαμε πώς να διασχίζουμε τον δρόμο σωστά και με ασφάλεια. Όλοι μαζί, σαν μια καλοκουρδισμένη ομάδα!
Η πιο γλυκιά έκπληξη μας περίμενε στο τέλος της διαδρομής: φτάσαμε στο σπίτι και την αυλή της κυρίας Παρθένας! Εκεί μας υποδέχτηκε με χαμόγελο και φροντίδα. Ξεκουραστήκαμε, ήπιαμε δροσερό νερό και απολαύσαμε ένα νόστιμο κομμάτι κέικ, γεμίζοντας ενέργεια για την επιστροφή μας.
Με γεμάτες καρδιές και πολλές εικόνες στο μυαλό, επιστρέψαμε στο νηπιαγωγείο μας, έχοντας ζήσει μια μικρή αλλά τόσο όμορφη περιπέτεια στη γειτονιά μας!

















