💐 Για τη μανούλα την γλυκιά… με όλη μας την καρδιά! 🦋

Η Γιορτή της Μητέρας γέμισε το νηπιαγωγείο μας με αγάπη, χρώματα και… πολλές πολλές ιδέες για να τις ευχαριστήσουμε! Οι μικροί μας καλλιτέχνες έβαλαν όλη τους τη φαντασία και δημιούργησαν μοναδικά δωράκια για τις μανούλες τους.

Όμορφα λουλούδια, πήλινες πεταλούδες και κάρτες γεμάτες ζωγραφιές έγιναν μικροί θησαυροί αγάπης, ενώ μια υπέροχη φωτογραφία τους ολοκλήρωσε το πιο γλυκό πακέτο!

mama

Στη συνέχεια, καθίσαμε όλοι μαζί και μιλήσαμε για τη μαμά… Τι σημαίνει για εμάς; Πώς την φωνάζουμε; Γιατί την αγαπάμε τόσο πολύ; Οι απαντήσεις των παιδιών ήταν μοναδικές και γεμάτες τρυφερότητα!

❤️ Μέσα από λέξεις, ζωγραφιές και χαμόγελα, τα παιδιά εξέφρασαν αυτό που νιώθουν: ότι η μαμά είναι ό,τι πιο ξεχωριστό έχουν στον κόσμο!

🌷 Γιατί η αγάπη της μαμάς… είναι το πιο όμορφο εφόδιο για όλη μας την ζωή!

Ενεργοί Πολίτες σε δράση – Ομορφαίνουμε την πλατεία μας!!!

Μικρά χεράκια, μεγάλες αλλαγές! Στο πλαίσιο της δράσης μας «Ενεργός Πολίτης», οι μικροί μας μαθητές έγιναν… κηπουροί και φρόντισαν να δώσουν χρώμα και ζωή στην πλατεία του χωριού μας.

🌷 Με χαμόγελα και ενθουσιασμό, φυτέψαμε όμορφα λουλούδια στους κήπους της πλατείας, μετατρέποντάς την σε έναν πιο φωτεινό και φιλόξενο χώρο για όλους.

 Η δράση μας δεν θα ήταν η ίδια χωρίς τη πολύτιμη βοήθεια του Δήμου και τη ζεστή συμμετοχή των γονέων. Όλοι μαζί, μικροί και μεγάλοι, συνεργαστήκαμε και αποδείξαμε πως όταν ενώνουμε δυνάμεις, μπορούμε να κάνουμε τον τόπο μας καλύτερο!

3

21

🌍 Μέσα από αυτή την εμπειρία, τα παιδιά έμαθαν τι σημαίνει να είσαι ενεργός πολίτης: να φροντίζεις το περιβάλλον, να αγαπάς τον τόπο σου και να συμβάλλεις με πράξεις, ακόμα κι αν είσαι μικρός!

 Γιατί η ομορφιά ξεκινά από εμάς… και ανθίζει παντού!

Μικροί Μετεωρολόγοι σε δράση!!!

Στο 4ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων, οι μικροί μας φίλοι μεταμορφώθηκαν σε… αληθινούς μετεωρολόγους! Με περιέργεια και φαντασία, ταξιδέψαμε στον κόσμο του καιρού και ανακαλύψαμε τα μυστικά του.

☀️🌧️ Τα παιδιά γνώρισαν τα καιρικά φαινόμενα και τα αποτύπωσαν με τον πιο δημιουργικό τρόπο: με πλαστελίνες, τουβλάκια και ζωγραφιές στον υπολογιστή. Κάθε σύννεφο, κάθε σταγόνα και κάθε ηλιαχτίδα πήρε ζωή μέσα από τα δικά τους μάτια!

📊 Καθημερινά παρατηρούσαμε τον καιρό και κρατούσαμε τις δικές μας καταγραφές. Άραγε, τι έχει περισσότερο η άνοιξη; Ήλιο, σύννεφα, βροχή ή αέρα; Με υπομονή και συνεργασία, συγκρίναμε τα δεδομένα μας και βγάλαμε τα δικά μας συμπεράσματα!

♻️ Και επειδή αγαπάμε τη φύση, γίναμε και… μικροί εφευρέτες! Με υλικά από ανακύκλωση κατασκευάσαμε το δικό μας θερμόμετρο, βροχόμετρο και ανεμόμετρο. Έτσι, οι μετρήσεις μας έγιναν ακόμα πιο «επιστημονικές»!

Oi Mikroi Meteoroloi

🏡 Οι παρατηρήσεις συνεχίστηκαν και στο σπίτι, με τα παιδιά να μοιράζονται τις εμπειρίες τους και να συγκρίνουν τα αποτελέσματα.

👕🧥 Τέλος, συζητήσαμε κάτι πολύ σημαντικό: πώς ντυνόμαστε σωστά ανάλογα με τον καιρό. Γιατί όταν φροντίζουμε το σώμα μας και το αγαπάμε, μπορούμε να είμαστε υγιείς και χαρούμενοι κάθε μέρα!

🌟 Ένα εργαστήριο γεμάτο γνώση, δημιουργία και… πολλές μικρές ανακαλύψεις!