Πάσχα στο νηπιαγωγείο μας!!!

Το Πάσχα στο νηπιαγωγείο μας ήταν ένα μαγικό ταξίδι γεμάτο παιχνίδι, μυρωδιές και χαμόγελα!

Ξεκινήσαμε με μια πολύ ξεχωριστή φίλη… τη ζυμαρένια κυρα-Σαρακοστή! Τη ζυμώσαμε με τα χεράκια μας, τη ψήσαμε στο σχολείο και την κοιτούσαμε με καμάρι. Με το παλιό μας ημερολόγιο μετρούσαμε αντίστροφα τις εβδομάδες, κόβοντας κάθε φορά από ένα ποδαράκι της και περιμένοντας όλο και πιο πολύ το Πάσχα!

Anonymo schedio 7 1

Μιλήσαμε για τη Μεγάλη Εβδομάδα και τα όμορφα έθιμα της και μάθαμε τι σημαίνει η Ανάσταση — μια γιορτή γεμάτη φως, ελπίδα και χαρά!

Τραγουδήσαμε τα κάλαντα του Λαζάρου και ζυμώσαμε τα δικά μας λαζαράκια! Το σχολείο μας γέμισε υπέροχες μυρωδιές και τα στομαχάκια μας… άρχισαν να ανυπομονούν!

Anonymo schedio 8 1

Και ξαφνικά… εμφανίστηκε ο παππούς Λαγός! 🐰
Μας ζήτησε βοήθεια για να βάψουμε τα πασχαλινά αυγά και εμείς δεχτήκαμε αμέσως! Τα παιδιά έγιναν μικροί καλλιτέχνες και έβαψαν τα αυγά με φαντασία και πολλά χρώματα. Ο παππούς Λαγός μας ευχαρίστησε με τον πιο γλυκό τρόπο… ένα κυνήγι σοκολατένιων αυγών στην αυλή μας! Τρέξιμο, γέλια και χαρά παντού!

Kalo Pascha

Το ταξίδι μας συνεχίστηκε σε άλλες χώρες και γνωρίσαμε καλλιτέχνες από όλο τον κόσμο! Πήραμε ιδέες και δοκιμάσαμε να βάψουμε τα αυγά μας με διαφορετικές τεχνοτροπίες, σαν αληθινοί δημιουργοί!

Kalo Pascha 1

Ήταν ένα Πάσχα γεμάτο παιχνίδι, δημιουργία, συνεργασία και χαρούμενες στιγμές που θα θυμόμαστε για πολύ καιρό! 🌸🐣✨

25η Μαρτίου: Ένα ταξίδι στην ιστορία… με οδηγό την ειρήνη

Στο νηπιαγωγείο μας, η 25η Μαρτίου δεν ήταν απλώς μια γιορτή… ήταν ένα όμορφο ταξίδι στον χρόνο! ⏳✨

Ξεκινήσαμε από κάτι πολύ σημαντικό και πολύτιμο: την ειρήνη. 🕊️
Μιλήσαμε, σκεφτήκαμε και νιώσαμε πόσο σημαντικό είναι να ζούμε όλοι μαζί με αγάπη, ασφάλεια και σεβασμό.

Και κάπως έτσι… ταξιδέψαμε 200 και πλέον χρόνια πίσω!

Μέσα από βιβλία, εικόνες και τραγούδια, τα παιδιά γνώρισαν πώς ζούσαν οι άνθρωποι εκείνη την εποχή:
👗 πώς ντύνονταν
🏠 πώς ήταν τα σπίτια τους
🍞 τι έτρωγαν
🎲 και τι παιχνίδια έπαιζαν

Η ιστορία ζωντάνεψε μπροστά μας με τρόπο απλό, κατανοητό και γεμάτο φαντασία!

Anonymo schedio 7

Και στο τέλος αυτού του ταξιδιού… ήρθε η πιο γλυκιά στιγμή : Μια όμορφη γιορτή, όπου όλοι μαζί καλέσαμε με μια φωνή την ειρήνη κοντά μας…Τραγουδήσαμε, χαμογελάσαμε και χορέψαμε παραδοσιακούς χορούς, γεμίζοντας την τάξη μας με χαρά και περηφάνια!

Anonymo schedio 8

Και φυσικά, η εμπειρία μας ολοκληρώθηκε την επόμενη μέρα : Ποιήματα στο Ηρώο και παρέλαση όλο καμάρι και συγκίνηση!

Anonymo schedio 9
Γιατί η ιστορία δεν είναι μόνο γεγονότα…είναι μνήμες, αξίες και μηνύματα που κρατάμε ζωντανά στις καρδιές μας. 💙

Ένα toolkit για περίπτωση ανάγκης

Στο νηπιαγωγείο μας συνεχίζουμε το ταξίδι μας στον κόσμο των δεξιοτήτων… και αυτή τη φορά γίναμε μικροί ενεργοί πολίτες! 🌍✨

Θυμάστε το βαλιτσάκι του σεισμού που είχαμε ετοιμάσει;
Ε, λοιπόν… ήρθε η ώρα να το πάμε ένα βήμα παραπέρα!

Αναρωτηθήκαμε:
🤔 «Τι πρέπει να έχει ένα σωστό toolkit για ώρα ανάγκης;»
🤔 «Και αν το χρειαστούμε… θα ξέρουμε να το χρησιμοποιήσουμε;»

Γιατί, όπως είπαμε, δεν φτάνει μόνο να έχουμε τα πράγματα… πρέπει να ξέρουμε και πώς να τα χρησιμοποιούμε σωστά!

Και τότε είχαμε μια υπέροχη ιδέα… 💡
«Ας ρωτήσουμε έναν μεγάλο!»

Και ποιος θα μπορούσε να μας βοηθήσει καλύτερα από μια μαμά;
Μια μαμά που ξέρει να φροντίζει… αλλά και να προσφέρει βοήθεια όταν τη χρειαζόμαστε περισσότερο!

Έτσι, είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε στην τάξη μας μια ξεχωριστή μαμά… μια μαμά-νοσηλεύτρια! 🩺💛

Μαζί της μάθαμε:
✨ τι πρέπει να περιέχει ένα σωστό κουτί πρώτων βοηθειών
✨ πώς μπορούμε να φροντίσουμε μικροτραυματισμούς
✨ πόσο σημαντικό είναι να παραμένουμε ψύχραιμοι και να ζητάμε βοήθεια

O mikros energos poliths se drash

Τα παιδιά παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον, έκαναν ερωτήσεις και συμμετείχαν με ενθουσιασμό!

Γιατί ο ενεργός πολίτης… δεν είναι μόνο αυτός που ξέρει, αλλά αυτός που μαθαίνει, συνεργάζεται και βοηθά! 🤝

Ευχαριστούμε θερμά τη μαμά-νοσηλεύτρια για τον χρόνο της, τη φροντίδα της και όλα όσα μας έμαθε!

🌳 Το δεντρόσπιτο με τα ζωάκια των δικαιωμάτων

Μια φορά κι έναν καιρό… στην τάξη μας άρχισε να χτίζεται κάτι πολύ ξεχωριστό! 🌿

Στο 3ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων, με τίτλο «Το δεντρόσπιτο με τα ζωάκια των δικαιωμάτων», τα παιδιά ξεκίνησαν ένα ταξίδι γεμάτο ανακαλύψεις. Αφού πρώτα μιλήσαμε για το τι σημαίνει να είμαστε υπεύθυνοι και ποιες είναι οι υποχρεώσεις μας, ήρθε η στιγμή να ανοίξουμε ένα νέο κεφάλαιο… τα δικαιώματα!

Και τότε… χτύπησε η πόρτα της τάξης μας! 🐾

Τέσσερα γλυκά ζωάκια ήρθαν να μας γνωρίσουν:
ο Ετσιμελέν, το Αγαπάκι, ο Κουκουβάκος και το Φλαφυγάκι!

Κάθε ένα είχε να μας πει και μια σημαντική ιστορία…
💛 Ο Ετσιμελέν μας μίλησε για το δικαίωμα να έχουμε όνομα
💛 Το Αγαπάκι μας θύμισε πόσο σημαντικό είναι να μας αγαπούν και να μας φροντίζουν
💛 Ο Κουκουβάκος μας ταξίδεψε στο σχολείο και στο δικαίωμα της μάθησης
💛 Το Φλαφυγάκι μας άνοιξε την καρδιά του και μας μίλησε για όλα τα παιδιά, ακόμη και για εκείνα που είναι πρόσφυγες

Τα παιδιά τα υποδέχτηκαν με χαρά και… τι καλύτερο από το να τους φτιάξουμε ένα σπίτι;

Έτσι γεννήθηκε το δικό μας δεντρόσπιτο! 🌳✨
Ένα δεντρόσπιτο φτιαγμένο με φαντασία, χρώματα και πολλή αγάπη. Ένα μέρος όπου όλα τα ζωάκια είναι καλοδεχούμενα, ασφαλή και ελεύθερα να μείνουν όσο θέλουν.

Γιατί στο δεντρόσπιτό μας υπάρχει χώρος για όλους! 🏡💫

Και ποιος ξέρει; Ίσως σύντομα χτυπήσουν κι άλλα ζωάκια την πόρτα μας… με νέες ιστορίες και καινούρια δικαιώματα για να ανακαλύψουμε μαζί!