Αγαπημένο μας νηπιαγωγείο, καλό καλοκαίρι!
Ήρθε η στιγμή να σου πούμε «αντίο» για το καλοκαίρι, με την καρδιά μας γεμάτη όμορφες στιγμές. Εδώ γελάσαμε, παίξαμε, μάθαμε, ζωγραφίσαμε, κάναμε φίλους και μεγαλώσαμε λίγο λίγο, μέρα με τη μέρα.
Στις γωνιές της τάξης, στις ζωγραφιές μας, στα παιχνίδια της αυλής και στις αγκαλιές που χαρίσαμε, θα μείνει πάντα ένα κομμάτι από εμάς. Και εμείς θα πάρουμε μαζί μας όλα όσα ζήσαμε, σαν μικρούς θησαυρούς μέσα στην καρδιά μας.
Τώρα το καλοκαίρι μάς ανοίγει την αγκαλιά του και μας καλεί να τρέξουμε ξυπόλητοι, να γελάσουμε δυνατά και να γεμίσουμε ήλιο, αλάτι και ξεγνοιασιά.
Αγαπημένοι μας γονείς, αυτό το καλοκαίρι χαρίστε μας χρόνο και όμορφες στιγμές: παιχνίδι, βουτιές, βόλτες, παγωτά, φίλους και ανεμελιά. Χαρίστε μας αγκαλιές, ήσυχα βράδια, αστεία, κουβέντες και μικρές αναμνήσεις που θα γίνουν μεγάλες μέσα μας.
Καλό καλοκαίρι σε όλους, με φως, αγάπη και παιδικά χαμόγελα.


















