Την Τετάρτη 19 Νοεμβρίου επισκεφθήκαμε το Ολυμπιακό Μουσείο Θεσσαλονίκης, όπου παρακολουθήσαμε το προσαρμοσμένο για παιδιά προσχολικής ηλικίας πρόγραμμα υγιεινής διατροφής, το οποίο περιελάμβανε….
γνωριμία με τις ομάδες των τροφών…
σχετικό παιχνίδι…
και… μαγείρεμα !!!!!
Κυριολεκτικά, το απολαύσαμε!!!









