Στις 18 Δεκεμβρίου και εν μέσω προετοιμασιών για την παρουσίαση της χριστουγεννιάτικης γιορτής μας, επισκεφθήκαμε το Εργοστάσιο Σοκολάτας…
Μπορείτε να πάρετε μια μικρή μόνο(!) γεύση αυτής της τόσο γλυκιάς μας εμπειρίας, πατώντας πάνω στην ακόλουθη εικόνα…

