Σε συνέχεια της ενασχόλησής μας με τη δημιουργία και συντήρηση κήπου στην αυλή του νηπιαγωγείου μας και σε άμεση συνάρτηση με αυτή, πρόκειται να υλοποιήσουμε το προσεχές τρίμηνο στο νηπιαγωγείο μας, πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα τη διατροφή και τίτλο “Η υγεία μου περνάει από το πιάτο μου”.
Στα πλαίσια του προγράμματος αυτού προγραμματίστηκε για την Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2014 εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ολυμπιακό Μουσείο Θεσσαλονίκης και παρακολούθηση του εκπαιδευτικού προγράμματος “Υγιεινή Διατροφή”.
Πληροφορίες σχετικά με την προγραμματισμένη επίσκεψη μπορείτε να αντλήσετε επισκεπτόμενοι τον παρακάτω σύνδεσμο:
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα Ολυμπιακού Μουσείου
Κι έτσι, για να μπαίνουμε στο κλίμα, ας απολαύσουμε ένα…. νοστιμότατο βιντεάκι!