Ημέρα σχολικού αθλητισμού 2024!

Γιορτάσαμε τη μέρα σχολικού αθλητισμού δοκιμάζοντας διάφορα αθλήματα.

Δρόμος μετ΄εμποδίων

εικόνα Viber 2024 10 11 20 58 34 085 εικόνα Viber 2024 10 11 20 58 34 703 εικόνα Viber 2024 10 11 21 01 54 910

Άρση βαρών

εικόνα Viber 2024 10 11 20 58 33 936 εικόνα Viber 2024 10 11 20 58 33 996 εικόνα Viber 2024 10 11 21 01 54 824

Μπάσκετ

εικόνα Viber 2024 10 11 20 59 21 113 εικόνα Viber 2024 10 11 20 59 22 006

Ακοντισμό

εικόνα Viber 2024 10 11 21 00 06 222 εικόνα Viber 2024 10 11 21 00 06 297

Στόχο με κρίκους

εικόνα Viber 2024 10 11 21 01 55 074 εικόνα Viber 2024 10 11 21 01 55 691

Και φυσικά βραβευτήκαμε για την προσπάθειά μας.

εικόνα Viber 2024 10 11 21 00 06 361

 

Παίζοντας με το όνομά μας.

Αξιοποιήσαμε μια ιδέα της καταπληκτικής συναδέλφου Κατερίνας Παπαευθυμίου και ετοιμάσαμε ένα σαφάρι αναζητώντας το όνομά μας. Τα παιδιά έπρεπε να περάσουν πάνω από  μια γέφυρα              (παγκάκι) στο βουνό του λιονταριού, να περάσουν από το δάσος το μαϊμούδων, να κολυμπήσουν μέσα σε λίμνες (στεφάνια) να περάσουν τον καταρράκτη και να εντοπίσουν το όνομά τους πάνω στο βράχο.

εικόνα Viber 2024 10 05 20 49 50 227 εικόνα Viber 2024 10 05 20 49 50 330εικόνα Viber 2024 10 05 22 54 17 938 εικόνα Viber 2024 10 05 20 49 50 422 εικόνα Viber 2024 10 05 20 49 50 517

Όλοι τα καταφέραμε και κερδίσαμε ένα  αυτοκίνητο τζιπ για να διευκολυνθούμε στις μετακινήσεις μας. Σε φύλλο εργασίας ανασυνθέσαμε τα γράμματα του ονόματός μας για την  πινακίδα.

εικόνα Viber 2024 10 05 20 49 50 599 εικόνα Viber 2024 10 05 20 49 50 678 εικόνα Viber 2024 10 05 20 49 51 047

Ανεβήκαμε όλοι στο φανταστικό μας τζιπ και ταξιδέψαμε μέσα στη ζούγκλα παρατηρώντας όλα τα υπέροχα ζώα που ζουν εκεί. Ξαφνικά όμως κάποιο πρόβλημα στη μηχανή μας ανάγκασε να μείνουμε εκεί χωρίς προμήθειες. Ευτυχώς είχαμε μαζί μας τα καλάμια ψαρέματος και ψαρέψαμε νόστιμα ψαράκια με το όνομά μας.

εικόνα Viber 2024 10 05 20 51 28 534 εικόνα Viber 2024 10 05 20 51 28 946

Ολοκληρώσαμε τα παιχνίδια μας φτιάχνοντας μια καμηλοπάρδαλη με το όνομά μας.

εικόνα Viber 2024 10 05 20 51 29 103 εικόνα Viber 2024 10 05 20 51 29 195 εικόνα Viber 2024 10 05 20 51 29 251

καμηλοπαρδαλεις

Παιχνίδια με το αρχικό μας γράμμα! Μέρος β’

Οι μικροί εξερευνητές έτοιμοι για να εξερευνήσουν την ζούγκλα.

εικόνα Viber 2024 10 05 20 48 01 693

Ξεκίνησαν και όταν έφτασαν βαθιά μέσα στη ζούγκλα κάθισαν σε κύκλο και ένας ένας αναζητούσε το αρχίγραμμα του τραγουδώντας:

Στην άγρια τη ζούγκλα  το γράμμα μου ζητώ

με προσοχή πλησιάζω και τα παρατηρώ

ελέφαντες και λιοντάρια παίζουν περπατούν

πίθηκοι μαϊμούδες τρελά χοροπηδούν! (παράφραση του γνωστού τραγουδιού)

εικόνα Viber 2024 10 05 20 48 01 494εικόνα Viber 2024 10 05 20 48 01 555εικόνα Viber 2024 10 05 20 48 01 370εικόνα Viber 2024 10 05 20 48 01 425εικόνα Viber 2024 10 05 20 48 01 494εικόνα Viber 2024 10 05 20 48 01 624

Στη συνέχεια συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας ζωγραφίζοντας και γράφοντας το αρχίγραμμα μας.

εικόνα Viber 2024 10 05 20 48 01 752 εικόνα Viber 2024 10 05 20 48 01 862

Παιχνίδια με το αρχικό μας γράμμα!

Φέτος το παρουσιολόγιο μας έχει ως θέμα τη ζούγκλα. Οι μικροί μας μαθητές αναζητούν το όνομα τους ανάμεσα σε τίγρεις, ελέφαντες, λιοντάρια και άλλα.εικόνα Viber 2024 10 05 20 45 32 923 1

Ξεκινήσαμε από την αναγνώριση του αρχικού μας γράμματος. Γίναμε μικροί εξερευνητές της ζούγκλας. Στα χέρια μας κρατούσαμε μια κάρτα με το αρχικό μας γράμμα ως ταυτότητα. Μια μικρή και χαρούμενη μαϊμού την ώρα που κοιμόμασταν μας άρπαζε τις κάρτες τις ανακάτευε και τις σκορπούσε στο χώρο. Τα παιδιά έπρεπε να εντοπίσουν το δικό τους αρχίγραμμα. Στη συνέχεια χρησιμοποιήσαμε μαγνητικά γράμματα για να παίξουμε όμως η μικρή μαϊμού από την χαρά της έριξε τα γράμματα σε ένα δοχεία με νερό. Τώρα έπρεπε να ψαρέψουν με ένα σουρωτήρι το γράμμα τους.

εικόνα Viber 2024 10 05 20 45 33 262εικόνα Viber 2024 10 05 20 45 33 098εικόνα Viber 2024 10 05 20 45 33 156

Η μικρή μαϊμού ξαναέκανε το θαύμα της και αυτή τη φορά έριξε τα γράμματα μας και σε ένα δοχείο με άμμο. Με ένα πινελάκι αναζητούσαν το γράμμα τους.

εικόνα Viber 2024 10 05 20 45 32 995 εικόνα Viber 2024 10 05 20 45 33 046

Στολίσαμε τα γράμματά  μας.

εικόνα Viber 2024 10 05 20 51 29 354

Για την εξερεύνηση μας στη ζούγκλα χρειαζόμασταν κιάλια για να εντοπίζουμε τα ζώα. Έτσι χρησιμοποιώντας κομμάτια από ρολό κουζίνας στρωθήκαμε στη δουλειά.

εικόνα Viber 2024 10 05 20 45 33 875

εικόνα Viber 2024 10 05 21 46 58 450

Συμμετοχή του νηπιαγωγείου στο etwinning πρόγραμμα Εξισορρόπηση συναισθημάτων: Ένα ταξίδι «από μέσα-προς τα έξω» μέσα από τα Μαθηματικά και το Steam

Με πολύ χαρά το σχολείο μας θα συμμετέχει φέτος στο etwinning πρόγραμμα “Εξισορρόπηση συναισθημάτων: Ένα ταξίδι «από μέσα-προς τα έξω» μέσα από τα Μαθηματικά και το Steam”.

Πρόκειται για  ένα έργο eTwinning που ενισχύει τη γνωστική και συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών του νηπιαγωγείου ηλικίας 4-6 ετών.

Η διάρκεια του προγράμματος θα είναι από τον Οκτώβριο του 2024 έως τον Μάιο του 2025 και σε αυτό θα συμμετέχουν 24 εκπαιδευτικοί από 6 χώρες, Ελλάδα, Ρουμανία, Τουρκία, Πολωνία, Λιθουανία και Λετονία.

Κατά τη διάρκεια του έργου και μέσα από κατάλληλα δομημένες δραστηριότητες, οι μαθητές του νηπιαγωγείου θα ανακαλύψουν, θα αναγνωρίσουν και θα αποδεχτούν έξι βασικά συναισθήματα, χαρά, λύπη, έκπληξη/ενθουσιασμό, θυμό, φόβο και αγάπη και θα μάθουν πόσο σημαντικό είναι να μπορούν να διαχειρίζονται και να ισορροπούν τα συναισθήματά μας για να μην περιπλέκουν την καθημερινότητά μας και μπορούμε να προχωρήσουμε.

Μέσα από τις δραστηριότητες αυτού του έργου θέλουμε να καλλιεργήσουμε τόσο τους διδακτικούς στόχους όσο και το πνεύμα συνεργασίας με άλλες χώρες διαφορετικής γλώσσας και πολιτισμού.

Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε τους μαθητές μας να αναγνωρίσουν και να κατανοήσουν τα συναισθήματά τους, χρησιμοποιώντας τον Leo the Balancer ως οδηγό για να εξερευνήσουν συναισθήματα και πώς αυτά επηρεάζουν την καθημερινότητά μας.
Διδάσκοντας στους μαθητές στρατηγικές για την εξισορρόπηση των συναισθημάτων τους, ελπίζουμε να τους εξοπλίσουμε με τα εργαλεία που χρειάζονται για να αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις με αυτοπεποίθηση και ανθεκτικότητα.
Στη μαθησιακή διαδικασία οι μαθητές συμμετέχουν ενεργά, υπεύθυνα και δημιουργικά
Θα ενθαρρύνουμε τη χρήση τεχνολογίας και εργαλείων Web 2.0 για τη βελτίωση της μάθησης, της συνεργασίας και της δημιουργικότητας.
Μέσω του έργου μας, θα διαμορφώσουμε και θα ενθαρρύνουμε την ομαδική εργασία, την ενσυναίσθηση και τον σεβασμό, τόσο στις τάξεις μας όσο και μεταξύ μας ως εκπαιδευτικοί.
Θα ενσωματώσουμε τα μαθηματικά στο έργο μας για να δείξουμε στους μαθητές πώς συνδέονται με καταστάσεις της πραγματικής ζωής, βοηθώντας τους να δουν τα μαθηματικά ως πολύτιμο εργαλείο για την επίλυση προβλημάτων και τη λήψη τεκμηριωμένων αποφάσεων.
Με την ενσωμάτωση της Επιστήμης, της Τεχνολογίας, της Μηχανικής, των Τεχνών και των Μαθηματικών, θα εμπλέκουμε τους μαθητές στη δημιουργική και κριτική σκέψη, το πείραμα, την εξάπλωση της περιέργειας και την ευκαιρία να εξερευνήσουν τον κόσμο γύρω τους.
Τα μαθήματά μας θα είναι σχεδιασμένα ώστε να είναι ελκυστικά και ουσιαστικά, καθιστώντας τη μάθηση ευχάριστη ενώ θα ενσωματώνουν τα συναισθήματα, τα μαθηματικά και τις έννοιες STEAM.

ΛΙΟ

Και το ταξίδι ξεκινά!!!!

Η καλοκαιρινή μας γιορτή!

Κλείσαμε την φετινή χρονιά με τη θεατρική παράσταση ” Η μικρή Χρυσαλλίδα”. Μια μικρή χρυσαλλίδα είναι έτοιμη να βγει από το κουκούλι της αλλά φοβάται. Κι αν πέσει, κι αν χτυπήσει, κι αν την πληγώσουν; Η μαμά της με τα άλλα ζουζούνια του κήπου θα της μάθουν ότι η ζωή είναι ωραία! Τα παιδιά ετοίμασαν την πρόσκληση για την γιορτή μας.

 

εικόνα Viber 2024 09 08 22 52 07 838

Ζωγράφισαν τον κήπο της μικρής χρυσαλλίδας σε υφασμάτινη τσάντα για να συγκεντρώσουμε εκεί τις εργασίες της χρονιάς.

εικόνα Viber 2024 09 08 22 53 21 446

Παρά την υπερβολική ζέστη και τις ασθένειες των μικρών μαθητών που προέκυψαν τις τελευταίες μέρες οι μικροί ηθοποιοί δούλεψαν με κέφι!!!

εικόνα Viber 2024 06 19 17 16 03 364

Γιορτάζοντας την Ημέρα Περιβάλλοντος!!!

Γιορτάσαμε την Ημέρα Περιβάλλοντος σε συνεργασία με Φορέα Διαχείρισης Οίτης και τα Νηπιαγωγεία Λουτρών Υπάτης, Ηράκλειας και Μεξιατών. Τόπος συνάντησης το Νηπιαγωγείο Λουτρών Υπάτης όπου γνωριστήκαμε και ανταλλάξαμε καλές πρακτικές.

εικόνα Viber 2024 06 09 19 17 54 473IMG 20240605 094922α 1

Στη συνέχεια μεταβήκαμε στο Πάρκο των Λουτρών Υπάτης όπου μας περίμεναν οι υπεύθυνες του Φορέα! Μας μίλησαν για τον Ελατούλη, του ετοιμάσαμε αφίσα με φυσικά υλικά και παίξαμε μαζί του παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού!

εικόνα Viber 2024 06 09 19 17 56 030εικόνα Viber 2024 06 09 19 21 41 943εικόνα Viber 2024 06 09 19 21 41 753εικόνα Viber 2024 06 09 19 17 55 485 1εικόνα Viber 2024 06 09 19 17 54 698  εικόνα Viber 2024 06 09 19 21 42 600

Ανταλλάξαμε δωράκια!

εικόνα Viber 2024 06 09 19 17 54 203 εικόνα Viber 2024 06 09 19 17 54 340 εικόνα Viber 2024 06 09 19 21 41 879εικόνα Viber 2024 06 27 23 33 23 728εικόνα Viber 2024 06 09 19 17 56 849

Ήταν μια υπέροχη μέρα!!!

Υποδοχή εταίρων από το πρόγραμμα Erasmus “Play solves the problems”

Με πολλή χαρά υποδεχτήκαμε τους εταίρους μας από την Σουηδία, την Τουρκία και τη Γαλλία στα πλαίσια του Erasmus προγράμματος που συμμετέχει το σχολείο μας Play Solves the Problems / PSP . Οι μικροί μας μαθητές παρουσίασαν στους εταίρους μας το “έξυπνο” πότισμα με την χρήση των ρομπότ edisson, nezha και microbit. Στη συνέχεια τους πρόσφεραν ένα μικρό δωράκι, μια κάρτα με ανακυκλωμένο χαρτί με σποράκια για να τα φυτέψουν στην πατρίδα τους. Οι εταίροι μας ξεναγήθηκαν στον σχολικό μας κήπο. Ευχαριστούμε από καρδιάς το Σύλλογο Γυναικών Λιανοκλαδίου για τη βοήθεια τους και για το δώρο που ετοίμασαν για τους επισκέπτες μας (λικέρ φράουλα και γλυκό του κουταλιού) όπως επίσης και την πρόεδρο της τοπικής κοινότητας για την συνδρομή της στις δράσεις μας.

εικόνα Viber 2024 05 29 17 47 35 403εικόνα Viber 2024 05 29 17 47 36 762εικόνα Viber 2024 05 29 17 47 36 086 εικόνα Viber 2024 05 29 17 47 36 819εικόνα Viber 2024 05 29 17 51 47 412εικόνα Viber 2024 05 29 17 51 47 718εικόνα Viber 2024 05 29 17 51 48 204εικόνα Viber 2024 05 29 18 00 50 332