Συμμετοχή στο EUCode Week

Το Νηπιαγωγείο μας πήρε μέρος στην συμμαχία που οργάνωσε το 70ο Νηπιαγωγείο Ηρακλείου με θέμα τους φθινοπωρινούς πίνακες…

Μετά τη βροχή, διάσημοι ζωγράφοι επισκέφθηκαν το δάσος για να αποτυπώσουν τις ομορφιές του.. ξαφνικά όμως το φθινοπωρινό αεράκι έσκισε τους πίνακές τους και τους σκόρπισε, και έτσι η Beebot, το ρομποτάκι μας, έστρωσε τα παιδιά στη δουλειά, με στόχο να βρεθούν και πάλι τα κομμάτια και να ενωθούν τα έργα τέχνης του Van Gogh, του Renoir, του Pollock και άλλων διάσημων ζωγράφων που στην τέχνη τους αποτυπώνουν και το Φθινόπωρο! Στη συνέχεια, η Beebot τους προσφέρει ένα φύλλο εργασίας, στο οποίο πρέπει να σπάσουν τον κώδικα του Pixel Art και να βρουν το κρυμμένο μήνυμα που δεν είναι άλλο από το Φ του φθινοπώρου!!

IMG 20241017 113533 IMG 20241017 113731

Το κοινό padlet

https://padlet.com/eirini_vasilaki/padlet-wnzadrggiruaj5e9

Επίσης συνεργαστήκαμε και με το 6ο Νηπιαγωγείο Ηρακλείου στην συμμαχία με τίτλο “Η χαμένη Ειρήνη πρέπει να βρεθεί”.

Με αφορμή τον πόλεμο στη Μέση Ανατολή και τη γιορτή της 28ης Οκτωβρίου 1940 καθώς και το όνομα της αίθουσας μας: “ειρήνη” προσπαθούμε παίζοντας και διαβάζοντας κώδικες να ξαναβρούμε τη χαμένη ειρήνη, διαβάζοντας και αποκωδικοποιώντας τα μηνύματα δύο σπουδαίων έργων του Πικάσο.
Εφαρμόζοντας τη μέθοδο της διαφοροποιημένης διδασκαλίας χωριζόμαστε σε ομάδες.
Η μία ομάδα (προγραμματιστής, παιδί-ρομπότ, καταγραφέας του κώδικα, αναγνώστης του κώδικα), σε επιδαπέδια πίστα, προγραμματίζει το παιδί-ρομπότ να βρει τον πίνακα ζωγραφικής του Πικάσο: “Το παιδί με το περιστέρι”.
Η άλλη ομάδα (προγραμματιστής, bee bot, καταγραφέας του κώδικα, αναγνώστης του κώδικα), προγραμματίζει τη bee-bot, σε επιδαπέδια πίστα τετραγώνων, να βρει και να μαζέψει τα κομμάτια του πίνακα του Πικάσο: “Το περιστέρι της ειρήνης”. Στη συνέχεια θα συνθέσει τα κομμάτια ώστε να εμφανιστεί , “το περιστέρι” του Πικάσο.
Η άλλη ομάδα θα προγραμματίσει το ρομποτάκι στον Εθνικό Συσσωρευτή Εκπαιδευτικού περιεχομένου – Φωτόδεντρο, στο μαθησιακό αντικείμενο: “Βασικός προγραμματισμός ρομπότ” ώστε να βρει τα γράμματα της ειρήνης, με επιλογή δαπέδου την άλφα-βήτα.
Η άλλη ομάδα θα διαβάσει τον κώδικα ζωγραφίζοντας σε τετραγωνισμένο χαρτί μόνο τις περιοχές με τις καρδούλες, εμφανίζοντας έτσι το σήμα της ειρήνης.
Η άλλη ομάδα θα γράψει στο διαδραστικό πίνακα το σήμα της ειρήνης.
Οι δρασεις του κάθε σχολείου: